Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun silmälääkärissä laitetaan tippoja jotka voivat

Vierailija
05.08.2015 |

väliaikaisesti sumentaa näkökykyä niin näkeekö sitten jotenkuten kuitenkin?

Pitäisi mennä julkisilla kulkuneuvoilla tai kimppakyydillä koska eivät  suosittele itse autolla ajoa just noiden tippojen takia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisko jos huuhtelisi silmiä vedellä? ap.

Älä huuhtele silmiäsi vedellä! Mikäli sun silmänpaineet mitataan saman käynnin aikana, sun silmiin laitetaan puuduttavia tippoja. Sen jälkeen on ehdoton kielto silmien koskettelulle. 

Vierailija
22/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kuvaukseen tuli, aiemmin kuvattiin omassa kunnassa, nyt pitää ajaa naapurikuntaan, julkisia ei isommin kulje kuin harvakseltaan, taksillakin kallis reissu, omalla ei saisi ajaa, ongelmallista tämä uusi terveydenhuoltomalli.

Sulla on oikeus Kela-taksiin. 

Olisiko noin? Toisaalta Kela-taksi maksaa omavastuun kanssa 25 euroa suunta, ei ole sekään ihan halpa, 50 euroa reissu.

Et tarvitse Kela-taksia menomatkalla, typerys.

Täytyyhän sinne kuvaukseen ensin päästä, oma auto ainoa järkevä vaihtoehto, mutta kun se ei käy, kun se pitäisi saada poiskin sieltä, taksi taas maksaa paljon,  matka on pitkä. Naapurikunnassa ole lähistöllä oikein missä odottelisikaan, että pääsisi ajaan, hiukka hankalia nämä uudet "hyvinvointialueet" vaikuttaisi olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva syyllisysnäyttö kolarin sattuessa.

Vierailija
24/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajanut autoa silmälääkärin ja tippojen jälkeen. En tietenkään heti vaan esimerkiksi viimeksi kävin ensin kahvilla ja sen jälkeen kiertelin kauppakeskuksessa. Tunti tai pari myöhemmin näkökyky oli melkein normaali. Silmälääkärikin sanoi että noin tunnin kuluttua voi jo ajella turvallisesti. Toki varmasti löytyy yksilöllisiä eroja, toisilla aineen vaikutus haihtuu nopeammin kun taas toisilla kestää pitempään.

Vierailija
25/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaisko jos huuhtelisi silmiä vedellä? ap.

Ei auta. Etsi kuski tai odota suosiolla puoli päivää. Ruumiita tulee jos sokkona ajat. 

Vierailija
26/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sokaistuneena ajaa vaikka jonkun lapsen päälle, niin voi toki selittää, että jotkut mammapalstalaisetksin on ajaneet.

Vierailija
27/27 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aikoinaan oli värikalvon tulehdus, sain tippoja jotka laajensi, tosi sumea näkö. Piti lähteä ruotsinristeilyllekin, en mennyt yökerhoon sillä reissulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi