Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää että on aika sanoa ystävyys irti?

Vierailija
07.03.2022 |

Takana kuitenkin yli 20 vuoden ystävyys joten ihan helpolla ei viitsisi luovuttaa. Meillä ikävä kyllä tuo pandemia-aika tulehdutti välit. Ystävästä tuli raivokas rokotevastustaja ja sain siitä osani koska työskentelen terveydenhuollossa. Hän syyllisti minua siitä että hänellä ei ole enää töitä kun ei ottanut rokotuksia, taivasteli aikuista lastani kun hän otti rokotukset jne. Piikittelyä ja ivaa, sitä se on ollut nyt noin vuoden. Tiedän että ystävällä ollut rankkaa, mutten ymmärrä miten se on minun vikani. Olen koittanut kuunnella ja myötäelää. Nyt hän on hieman rauhoittunut, mutta ei kuitenkaan ota enää yhteyttä vaikka tietää että isoja asioita on minullekin tapahtunut. Jos jotain viestiä on tullut, niin ystävä puhuu vain itsestään omahyväiseen sävyyn. Lisäksi horisee välillä aivan käsittämättömiä väitteitä terveydestä ja lääketieteestä kun kuuntelee kaikenmaailman puoskareita ja noudattaa heidän neuvojaan. Hänestä on siis tullut myös terveysfasisti.

Olen menettänyt tasa-arvoisen ystävyyssuhteen, tilalle on tullut ystävä joka ei enää kykene vastavuoroisuuteen. Hänellä on muut ystävät jo hävinneet tuon sotaisan asenteen takia, itse vielä sinnittelen. Arvomaailmamme eivät kohtaa enää oikein millään tasolla. Luovuttaisinko jo itsekin? Ainoa mitä enää tunnen on ärsytys.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voin puhua pahasti niin puhtaasta ihmisestä

Sano se

Vierailija
22/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole mitään väliä että hän kävi haukkumassa minut paikkakunnalle X.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna on niin hyvä ihminen ja rikas muiden mielestä ja parempaa väkeä ettei sillä ole väliä. Sano nyt se. Viatonta ihmistä kuunnellaan

Vierailija
24/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano nyt ääneen mitä.muut ajattelee.

Vierailija
25/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasit sen puhelimen ja ajattelet näin.

Vierailija
26/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano se tänne

Vierailija
27/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä turmelen sitä rikasta viatonta ihmistä.

Kirjoita se tänne.

Vierailija
28/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen sekoilija täällä taas mesoaa? On ilmeisesti sama joka on tehnyt vallan ihmeellisiä aloituksia tänään ja vastailee niihin itse.

Vierailija
29/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää varmaan tulostaa niitä kuvia omalle seinälle

Vierailija
30/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut on ajatelleet niin ennen sinua.

Vierailija
31/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se rikas viaton ihminen teki virheen joku vuosi sitten ja puhui typeriä tarinoita muille. Kaikki kuunteli häntä koska hän on niin puhdas ja viaton.

Vierailija
32/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole tavanneet kuuteen vuoteen

Vierailija
33/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä jos seurasit pskaluuria

Vierailija
34/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ymmärsit luurista? Oliko se sinulle? Et ole yhtään luotettavampi

Vierailija
35/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haukuin parhaan ystäväni? Henna on itse sanonut ystävyyden irti 6 vuotta sitten.

Vierailija
36/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt poistaa ne kuvat ettei häititse sinua

Vierailija
37/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ryjmääsi ei ole ollut olemassa kuuteen vuoteen . Sori

Vierailija
38/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henna valitsi toisen kaverin sijaan ja kuunteli häntä. Emme ole tavanneet kuuteen vuoteen. Laitapppa se fantasia nyt pois

Vierailija
39/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun fantasiaryhmä loppui jo 2016.

Vierailija
40/41 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun henkilön yhteydenotot alkaa ahdistaa.

Itse pistin juuri ns. Ystävyyden poikki. Alussa olikin mielestäni ystävyyttä, mutta sitten mukaan tuli tietynlainen hyväksikäyttö.

Olen ammattini puolesta sellainen henkilö, että minulla on tietynlaista osaamista, vähän samaan tapaan kuin lääkärilläkin. Aivan kuten lääkäriäkin, minuakin alkoi ketuttamaan jatkuva avun pyytäminen, joka äskettäin meni jo komentamiseksi.

Esim. Muutama vuosi sitten tämä kyseinen henkilö soitti yhdessä tuttavapariskuntansa kanssa, ja kysyi, voinko minä auttaa tätä pariskuntaa. Siis henkilöitä, joita en ollut koskaan edes nähnyt. Ja ei ollut mikään erityisosaamista vaativa asia, vaan asia, jonka pariskunta olisi saanut hoidettua maksamalla siitä muutaman satasen.

Muutoinkin minulla alkoi enenevässä määrin viimeisten parin vuoden aikana olla olo, että minulle syystä tai toisesta joistakin asioista valehdellaan.

Vuodenvaihteessa kieltäydyin auttamasta tätä ns. Ystävääni, koska totesin, että ammattini vuoksi en voi häntä asiassa enempää auttaa. No mitäs vielä, tämä ei luovuta vaan lähettää työkalenteriini kokouskutsun työajalle, että häntä voisin asiassa auttaa, josta olin Jo kieltäytynyt auttamasta.

Ja se riitti minulle.

Pahoittelen, mutta en viitsi tuoda liian yksityiskohtaisesti esille, mistä on ollut kyse, mutta ehkä selviää kuitenkin pointtini asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan