Mistä johtuu ettei miehiä haittaa jos heidän naisensa katselee muita miehiä?
Kun taas naisia yleensä haittaa jos heidän miehensä katselee muita naisia?
Kommentit (80)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:26"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:27"]
Kun taas naisia yleensä haittaa jos heidän miehensä katselee muita naisia?
[/quote]
Ihme yleistys,en mä ainakaan voisi katsella muita miehiä ilman että oma saisi raivarin.Yleensäkin huonoa käytöstä kuolata muita silloin kun oman kumppanin seurassa.Mistä ap olet tehnyt tämän päätelmäsi?
[/quote]
Minusta se on oksettavaa käytöstä ihan vaikka keskellä erämaata. Parisuhteen pitäisi olla kahden ihmisen välinen asia eikä sellainen että vertaillaan ja kuolaillaan ja testaillaan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:48"]Kyllä miehiä haittaa. Huomaat sen esim. Kaupassa poikaystäväsi kanssa kun vastaan tulee joku hyvännäkönen mies. Poikaystäväs alkaa heti arvostelemaan ulkonäköä tai kertomaan noloja asioita miehestä mitä tehnyt, jotta naisen kiinnostus lopahtaisi. Yritetään nostaa omaa itsetuntoa nälvimällä muita. N27
[/quote]
Epäilisin kuvitteellisen miesystäväni mielenterveyttä, jos hän alkaisi selostamaan mitä joku random äijä on tehnyt milloinkin.
Luulen, että suurinta osaa miehistä ei haittaa, jos vaimo katselee muita miehiä, mutta heti jos vaimo vähänkään flirttailee jollekin miehelle, niin johan kilahtaa. Mun mies on ainakin äärimmäisen mustasukkainen, jos teen jotain jonkun toisen miehen kanssa, esim. mulla on lenkkiseurana eräs naapurin mies ollut, minä en miehestä ole tippaakaan kiinnostunut, mutta mies taitaa olla vähän ihastunut minuun. Ei meillä mitään lenkkitreffejä ole, mutta kun molemmat ahkerasti lenkkeillään, niin usein satutaan samaan aikaan lenkille, siinä sitten jutellaan ja kävellään / hölkätään samaa matkaa. Kun kerroin miehelle tästä, niin sehän murjotti varmaan 2 viikkoa, vasta kun aloin käydä lenkillä ihan muualla ja pyysin usein miestä mukaan, niin alkoi helpottamaan. Mua taas ei haittaa pätkääkään, vaikka mies käy naispuolisten työkavereittensa kanssa lounaalla tms.
Mun appi ja anoppi erosivat, kun appi oli niin mustasukkainen, että anoppi ei olisi saanut edes katsoa muita miehiä. Ja olivat jo yli 60-v. Vielä eronkin jälkeen appi vakoili ex-vaimonsa tekemisiä, oliko miespuolisia yövieraita yms. Kyllä miehet ovat paljon mustasukkaisempia kuin naiset.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:15"]Mun appi ja anoppi erosivat, kun appi oli niin mustasukkainen, että anoppi ei olisi saanut edes katsoa muita miehiä. Ja olivat jo yli 60-v. Vielä eronkin jälkeen appi vakoili ex-vaimonsa tekemisiä, oliko miespuolisia yövieraita yms. Kyllä miehet ovat paljon mustasukkaisempia kuin naiset.
[/quote]
Selvä. Eli miehet ovat PALJON mustasukkaisempia kuin naiset koska teillä näin. Jeesus tuota logiikkaa!
Luin vähän aikaa, sitten totesin että ahaa tämä on taas näitä "kaikki AV:n mielisairaat kokoontuu riitelemään ihan vain riitelyn ilosta" - ketjuja ja tulin vain sanomaan nopeasti tämän ennen kuin vajoan yhtä tyhmäksi kuin suurin osa tähän ketjuun kommentoineista: onneksi seurustelen naisen kanssa, ei miehiä kestä katsella kukaan terve ihminen paria kuukautta pidempään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 18:39"]
Luin vähän aikaa, sitten totesin että ahaa tämä on taas näitä "kaikki AV:n mielisairaat kokoontuu riitelemään ihan vain riitelyn ilosta" - ketjuja ja tulin vain sanomaan nopeasti tämän ennen kuin vajoan yhtä tyhmäksi kuin suurin osa tähän ketjuun kommentoineista: onneksi seurustelen naisen kanssa, ei miehiä kestä katsella kukaan terve ihminen paria kuukautta pidempään.
[/quote]
Lähinnä minusta tämä(kin) kääntyi siten, että miehet ovat sairaalloisen mustasukkaisia ja kilahtelevia vaikka aiheen otsikko oli täysin toinen. AV-mammoilla on sisäsyntyinen tarve kääntää kaikki miesten syyksi ja nostaa itsensä kultatuoliin passatessaan suu vaahdossa kuinka pahat penikset ovat maailman syöpä.
Mun käsittääkseni miehet eivät pääsääntoisesti kilahtele naistensa katselemisista koska he tuskin kiinnittävät naistensa tekemisiin ylipäätään hemmetin vähän huomiota.
Ja sitä paisi kun melkein jokainen mies on keskiverto huomattavasti komeempi, ni mitä väliä.
Oon samaa miettinyt.. Naiset ehkä ajattelee, että miehet olis heti panemassa kaikkia muita, vaikka vaan katsovat. Miehet taas ajattelevat, että naiset vaan katsovat, eikä ajattele muuta. Mitä tämä kertoo ajatusmaailmasta oikeasti? Että naiset niitä tuhmuuksia ajattelevat :D
Kyllä miehiä haittaa. Miksi luulet ettei?
Nyt tuli ap.ltä kyllä paha yleistys. On monia miehiä, joita se haittaa, mutta ilmaisevat asian eri lailla kuin naiset (jos ylipäätään ilmaisevat), esim. ärtyneisyytenä tms. Mustasukkaisuus on ihan yleistä miehillä!!!
Luulen, että yleensä naiset osaa tehdä katselunsa enempi piilossa kun taas miehet toljottaa monttu auki, että varmasti oma nainenkin huomaa. :)
Mitä se haittaa vaikka katsoisi. En ole itse mikään lihaskimpu ja naamakin on aika peruskauraa. Mutta niin kauan kuin on onnellisesti liitossa minun kanssa, niin katselkoot. Ei kai se minulta ole pois. Ja parhaassa tapauksessa saa hieman lisäintoa petipuuhiin kun on "virittäytynyt" tunnelmaan jo kotimatkalla.
No minun miestäni todellakin haittaa. :D On kyllä liian mustasukkainen, myönnän.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:30"]Kyllä miehiä haittaa. Miksi luulet ettei?
[/quote]
No minusta on aika absurdi ajatus että pariskunta istuu vaikka puistonpenkillä ja heidän ohi kävelee mies joka miellyttää naisen silmää. Nainen kääntää katseensa miestä kohti. Kun mies on jo poissa näköpiiristä alkaa hirveä meteli kun mies sättii naista: - "Tuijotit sitä miestä vtun lehmä OLIKO se paremman näkönen ku mä?! Oliko seksikäs sun mielestä? Ja oliko sillä parempi kroppa ku mulla HÄ?!" ja sen jälkeen alkaa useamman päivän mökötys.
Ei miehet tee noin. Eikä heitä haittaa jos naisensa katselee muita, sillä miehet nyt ei vaan ole niin naiiveja kuin naiset eikä heidän arvostuksensa itseään kohtaan riipu siitä miltä he näyttåvät. Miehillä on niin erilainen ajatusmaailma.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:30"]Kyllä miehiä haittaa. Miksi luulet ettei? [/quote] No minusta on aika absurdi ajatus että pariskunta istuu vaikka puistonpenkillä ja heidän ohi kävelee mies joka miellyttää naisen silmää. Nainen kääntää katseensa miestä kohti. Kun mies on jo poissa näköpiiristä alkaa hirveä meteli kun mies sättii naista: - "Tuijotit sitä miestä vtun lehmä OLIKO se paremman näkönen ku mä?! Oliko seksikäs sun mielestä? Ja oliko sillä parempi kroppa ku mulla HÄ?!" ja sen jälkeen alkaa useamman päivän mökötys. Ei miehet tee noin. Eikä heitä haittaa jos naisensa katselee muita, sillä miehet nyt ei vaan ole niin naiiveja kuin naiset eikä heidän arvostuksensa itseään kohtaan riipu siitä miltä he näyttåvät. Miehillä on niin erilainen ajatusmaailma.
[/quote]
Olet niin väärässä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:30"]Kyllä miehiä haittaa. Miksi luulet ettei?
[/quote]
No minusta on aika absurdi ajatus että pariskunta istuu vaikka puistonpenkillä ja heidän ohi kävelee mies joka miellyttää naisen silmää. Nainen kääntää katseensa miestä kohti. Kun mies on jo poissa näköpiiristä alkaa hirveä meteli kun mies sättii naista: - "Tuijotit sitä miestä vtun lehmä OLIKO se paremman näkönen ku mä?! Oliko seksikäs sun mielestä? Ja oliko sillä parempi kroppa ku mulla HÄ?!" ja sen jälkeen alkaa useamman päivän mökötys.
Ei miehet tee noin. Eikä heitä haittaa jos naisensa katselee muita, sillä miehet nyt ei vaan ole niin naiiveja kuin naiset eikä heidän arvostuksensa itseään kohtaan riipu siitä miltä he näyttåvät. Miehillä on niin erilainen ajatusmaailma.
[/quote]
No kyllä muuten tekee. Mikähän sinäkin olet puhumaan kaikkien maailman miesten suilla? On sulla kyky! Mun mies tasan hermostuu jos katselen muita miehiä "liian" pitkään ja todellakin mököttää loppu päivän. Emme voi edes käydä ravintolassa yhtä aikaa kun mun pitäisi tuijottaa sitä lasia koko ilta ettei vaan vahingossakaan herra hermostu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:39"]Mitä se haittaa vaikka katsoisi. En ole itse mikään lihaskimpu ja naamakin on aika peruskauraa. Mutta niin kauan kuin on onnellisesti liitossa minun kanssa, niin katselkoot. Ei kai se minulta ole pois. Ja parhaassa tapauksessa saa hieman lisäintoa petipuuhiin kun on "virittäytynyt" tunnelmaan jo kotimatkalla.
[/quote]
Vittu tuota ainaista "ei se ole minulta pois." EI SE OLE MINULTA POIS. voi jeesus miten rasittavan kuuloista. Ja kuka helvetti alentuu panemaan toista kun se on "virittäytynyt" mentaalipanemalla randomeita? Itsehän en suostuisi sperma-astiaksi, mutta minä olenkin vain minä...