Mua etoo juopot mutta ei keski-ikäset miehet
Samalla logiikalla mua etoo kaikki ulkomaalaiset raiskaajat, mutta ei maahanmuuttajat yleisesti.
Kommentit (9)
ihmettelen, jos jotakuta etoo tietynikäiset ihmiset
itse ollaan sitten kait inhon yläpuolellà?
Kyllä mää vihaan suomalaisiakin raiskareita, en pelkästään ulkkiksia. Joo juopot ja narkkarit yäk...
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:04"]ihmettelen, jos jotakuta etoo tietynikäiset ihmiset
[/quote]
Ja mua ihmetyttää että jotain etoo ihminen kansallisuuden tai uskonnon perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:04"]ihmettelen, jos jotakuta etoo tietynikäiset ihmiset
[/quote]
Ja mua ihmetyttää että jotain etoo ihminen kansallisuuden tai uskonnon perusteella.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:04"]
[/quote]Onhan täällä ollut aloitukisa kuinka jotakuta etoo esim just keski-ikäiset.
Kaikki mamut eivät ole raiskaajia ,eivätkä kaikki keski-ikäiset ole juoppoja....
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"]Kaikki mamut eivät ole raiskaajia ,eivätkä kaikki keski-ikäiset ole juoppoja....
[/quote]
Wau, ymmärsit pointin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:04"]
[/quote]Onhan täällä ollut aloitukisa kuinka jotakuta etoo esim just keski-ikäiset.
[/quote] Keski-ikäisyys uhkaa nuoria (-kin)....
Molemmissa tilastot puhuvat edellämainittujen viiteryhmien riippuvuudesta. Miksi sitten mamujen vihaajat vihaavat juuri tätä ryhmää?