Mulla menee hermot Huutonetin huutajien kanssa.
Ei uskois, että miten paljon näinkin pieneen maahan mahtuu idiootteja.
Ihan oikeasti nakkaan kohta kaikki stanan kamat roskiin, niin ei tarvitse hermoja kiristellä. Mites muut myyjät, onko teillä ollut samaa tunnetta?
Ja joo, varmaan on myyyjiäkin joka lähtöön, ei tarvitse tulla vikisemään.
Tällä kertaa verenpainetta nostaa tyyppi, joka huusi yhden setin vaatteita, ei vastannut viestiin, mutta oli päivien kuluttua käynyt maksamassa vain vaatteet, ei postikuluja. Huomasin, että sama tyyppi oli huutanut toisen setin. Laitoin taas viestiä, ja kysyin miten paketin haluaa, ja sanoin kuluista. Ei mitään viestiä taaskaan takaisin. Mutta tyyppi on käynyt maksamassa tässä mun odotellessa vastausta lisää.
No, mä lähetän sille huutopaketin, sen tuo maksu kattaa. Ihan sama mulle, että onko sillä Matkahuollon pakettipistettä lähellä.
Toinen tyyppi on saanut about 3 viikkoa sitten negan lunastamattomasta huudosta, ja yks päivä huomasin maksun tulleen tilille. Ei siis ollut laittanut viestiä. Viesti tuli noin 5 päivää jälkikäteen. Jep...
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:09"]
Jos tuossa on ns. normaalina toimitustapana tuo Matkahuollon huutopaketti, niin eikö asian voisi tulkita pikemminkin niin, että jos mitään muuta ei asiasta ilmoiteta, niin paketti tulee sitten sillä. Olen itse ostanut tavaraa Ebaysta, enkä muista juurikaan mitään noiden myyjien kanssa kirjoitelleeni ja tavarat ovat tulleet kumminkin.
[/quote]
Ei ole mitään normaalia pakettisysteemiä. Kaikki tavat ovat yhtä lailla käytettyjä. Kyllä se pitää sopia etukäteen. Eihän kaikki myyjätkään kykene välttämättä kaikilla pakettivaihtoehdoilla lähettämään.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:51"]
Minä arvostan kovasti teitä huutonetin myyjiä, koska itselläni ei hermo kestäisi. Teillä on oikeasti parempi hermorakenne kuin mulla ja olette sosiaalisempia ja joustavampia ihmisiä. :D Myyn torissa, siihen hintaan että varmasti menee kaupaksi, ja kaikista tavaroista on vain nouto. Silti jatkuvasti tulee kysymyksiä, että sulla oli ne euron kumpparit, tulisko ne maksikirjeenä tänne toiselle puolelle maata. En viitsi edes vastata noihin kyselyihin. Ei mitenkään hermo riittäisi laske noille postikuluja ja paketoida niitä ja ajaa kymmenen kilometrin keikka postiin ja kytätä tiliä, että onko sinne nyt tullut se euro + ostajan mielestä aina liikaa postikuluja. Siksi juuri olen selkeästi kirjoittanut ilmoitukseen, että vaan nouto.
[/quote]
Täytyy sanoa, että pinnaa saa venyttää. Mitä uskomattomimpia on tullut vastaan. Siis ihmisissä. Saa kyllä hämmästyä usein ihmisten käytöstä, typeryyttä jne.
Ja nämä tyypit sen kuin vain lisääntyy. Mutta mä olen ollut pitkämielinen, kunhan palstalla puran kiukkuani.
T:ap
Itseäni ostajana vituttaa myyjät, jotka eivät mukamas tunnista nahkaa ja tekonahkaa, merkinnöistä pitäisi kyllä viimeistään nähdä. Olen ostanut laukun ja kengät, joiden piti olla aitoa nahkaa (kuvasta ei varmuutta saanut). Kun tavarat sai käsiinsä näki samantien, että kyseessä ei todellakaan ole aito nahka. Kusetustahan tuo on.
Joo tämä viestittelemyys puolin ja toisin ihmetyttää. Miksi käyttää huutoa jos on niin vaikeaa vastata. Tai joltain myyjiltä kun kysyy vaatteiden mittoja niin ei vastaa :/ Tosi kurjaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:54"]
Joo tämä viestittelemyys puolin ja toisin ihmetyttää. Miksi käyttää huutoa jos on niin vaikeaa vastata. Tai joltain myyjiltä kun kysyy vaatteiden mittoja niin ei vastaa :/ Tosi kurjaa.
[/quote]
Mä olen joskus joutunut mittjoen pyytäjälle vastaamaan, että sori en voi antaa, kun mitta on hukassa :D Mutta olen siis kyllä vastannut kuitenkin :)
Yhden kerran vastasin, että eiköhän nuo mitat riitä, mitä olen laittanut jo. Kysyi vissiin ihan pilaillessaan kaikennäkisiä lisämittoja.
Jos tuossa on ns. normaalina toimitustapana tuo Matkahuollon huutopaketti, niin eikö asian voisi tulkita pikemminkin niin, että jos mitään muuta ei asiasta ilmoiteta, niin paketti tulee sitten sillä. Olen itse ostanut tavaraa Ebaysta, enkä muista juurikaan mitään noiden myyjien kanssa kirjoitelleeni ja tavarat ovat tulleet kumminkin.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:06"]
[/quote]
Mä olen joskus joutunut mittjoen pyytäjälle vastaamaan, että sori en voi antaa, kun mitta on hukassa :D Mutta olen siis kyllä vastannut kuitenkin :)
Yhden kerran vastasin, että eiköhän nuo mitat riitä, mitä olen laittanut jo. Kysyi vissiin ihan pilaillessaan kaikennäkisiä lisämittoja.
[/quote]
Just, kuulostat kuule ap ihan itse paskalta kauppakumppanilta. Ei jatkoon! Katso peiliin! :/
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
Just, kuulostat kuule ap ihan itse paskalta kauppakumppanilta. Ei jatkoon! Katso peiliin! :/
[/quote]
Itse ymmärrän varsin hyvin, että etenkin jos myyjä myy paljon tavaraa, niin jos mitat on jo kertaalleen annettu, niin ei varmaan kauheesti kiinnosta mittailla jonkun vitosen T-paidan hihansuiden leveyksiä ja vastata kenties satoihin tällaisiin kysymyksiin. Jos on jostain useamman tonnin minkkiturkista kyse, tai muusta kalliimmasta tavarasta niin sitten tietty, mutta ei jokaisen muutaman euron rätin takia tarvitse mielestäni edes vastata tuollaisiin tyhjänpäiväisiin kysymyksiin.
Minä arvostan kovasti teitä huutonetin myyjiä, koska itselläni ei hermo kestäisi. Teillä on oikeasti parempi hermorakenne kuin mulla ja olette sosiaalisempia ja joustavampia ihmisiä. :D Myyn torissa, siihen hintaan että varmasti menee kaupaksi, ja kaikista tavaroista on vain nouto. Silti jatkuvasti tulee kysymyksiä, että sulla oli ne euron kumpparit, tulisko ne maksikirjeenä tänne toiselle puolelle maata. En viitsi edes vastata noihin kyselyihin. Ei mitenkään hermo riittäisi laske noille postikuluja ja paketoida niitä ja ajaa kymmenen kilometrin keikka postiin ja kytätä tiliä, että onko sinne nyt tullut se euro + ostajan mielestä aina liikaa postikuluja. Siksi juuri olen selkeästi kirjoittanut ilmoitukseen, että vaan nouto.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:21"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No jos mulla ei ole mittaa, niin millä hemmetillä mä mittaan? Siitähän se sota syntyisi, kun lähtisin arvioimaan :) Siis se on tosiaan ollut kadoksissa oikeasti. Ja juu, tuo toinen mittojen pyytäjä oli sellainen, mikä oli aivan järjetön pyyntö. Että keksikin sellaisia mittoja pyydettävän. jos olet antanut paidasta kolme mittaa, niin tämä pyytää 5 lisää.
Mä olen helppo kauppakumppani, palautteetkin sen todistaa :)