Kumman antaisit, telkkarin ja sohvan vai sormen?
Kommentit (26)
Eikö kukaan oikeesti antais sormea? Mä antaisin, en mun hienoa telkkaa ja sohvaa antais mistään hinnasta kun oon köyhä ja oon saanut ne hommattua niin en sais varmaan ikinä uusia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:32"]Telkkarin ja sohvan. Tosin siinä kyydissä menisi myös aviomies, mutta enemmän minulle on iloa sormestani.
[/quote]onko aviomiehesi sinun kanssa sohvan takia?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:56"]Telkkarin ja sohvan, en edes ehdi käyttää niitä.
[/quote]millon voin hakea?
[/quote]
Jos sulla on oma lentokone, niin vaikka samantien. Asun Yhdysvalloissa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:32"]Telkkarin ja sohvan. Tosin siinä kyydissä menisi myös aviomies, mutta enemmän minulle on iloa sormestani. [/quote]onko aviomiehesi sinun kanssa sohvan takia?
[/quote]
Ei, mutta istuu melkein aina siinä sohvalla, joten todennäköisesti kuorsaisi siinä silloinkin, kun sohva noudetaan :)
Sormen vaikka kaks telkkaria onkin. Ei huvita taas tuhlata uuteen telkkariin
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:39"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 13:39"]No en antaisi sormea. Telkkarin ekana koska en sitä ikinä katso ja sohvankin voisin antaa pitkin hampain jos kerran ois pakko.
[/quote]
Ja itse asiassa voisin antaa ton telkkarin pois vaikka heti jos niikseen tulee.
[/quote]milloin voin tulla hakemaan?