Poliisimielivalta
Olen järkyttynyt poliisien otteista ja voimankäytöstä siviilejä kohtaan.
Harvasepäivä saa lukea suhmuroinnista poliisivoimissa. On paritusta ja huumekauppaa, kuolemantuottamuksista puhumattakaan.
Millaiset ihmiset poliisikouluun oikein hakevat?!
En kunnioita poliisia enää yhtään.
N38
Kommentit (25)
Veit jalat suustani. Itse kerran kuulustelussa ollessani kerroin asiat niinkuin ne on, mutta kun tämä kuulustelija poliisi oli kuullut KOLLEGALTAAN muuta, niin ei voinut uskoa minua, koska KOLLEGAlle pitää olla lojaali. Että se siitä.
Suomen poliisin toiminta on hyvää. Toki kaikkiin paikkoihin eksyy mätiä omenoita, mutta väitän että nämä ovat erittäin harvassa.
Ongelma on, että valtion viisaat pässinpäät ovat yhteistuumin päättäneet vähentää poliisien resursseja ja keskittää poliisilaitoksia. Näin kansalaiset eivät ole tasa-arvoisessa asemassa, koska jossainpäin Suomea poliisin tulo saattaa kestää jopa pari tuntia.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:32"]
Eikö poliisin toimintaa saa arvostella?
[/quote]
Saa ja näin tuleekin toimia, mutta kuten AP:n aloituskin, nämä jutut vedetään yleensä ihan överiksi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:42"]Suomen poliisin toiminta on hyvää. Toki kaikkiin paikkoihin eksyy mätiä omenoita, mutta väitän että nämä ovat erittäin harvassa.
Ongelma on, että valtion viisaat pässinpäät ovat yhteistuumin päättäneet vähentää poliisien resursseja ja keskittää poliisilaitoksia. Näin kansalaiset eivät ole tasa-arvoisessa asemassa, koska jossainpäin Suomea poliisin tulo saattaa kestää jopa pari tuntia.
[/quote]
Näinhän sitä luulisi ennenkuin tulee syyttömänä kohdeltua poliisin toimesta mielivaltaisesti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:49"]
Näinhän sitä luulisi ennenkuin tulee syyttömänä kohdeltua poliisin toimesta mielivaltaisesti.
[/quote]
Ja kuinkahan usein näin mahtaa Suomessa käydä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:49"]
[/quote]
[/quote]
Liian usein.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:52"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:49"]
[/quote]
[/quote]Todennäköisesti hyvinkin usein. Ei pidä tuudittautua siihen, että koska ollaan Suomessa, kaikki sujuu aina oikeudenmukaisesti.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:25"]
Veit jalat suustani. Itse kerran kuulustelussa ollessani kerroin asiat niinkuin ne on, mutta kun tämä kuulustelija poliisi oli kuullut KOLLEGALTAAN muuta, niin ei voinut uskoa minua, koska KOLLEGAlle pitää olla lojaali. Että se siitä.
[/quote]
Ei poliisin tarvitse sinua uskoa. Ei poliisin uskomisella ole edes mitään merkitystä, koska eihän sinun kuulustelupöytäkirjaasi kirjoiteta sen mukaan mitä poliisi uskoo, vaan sen mukaan mitä itse kerrot.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:55"]
[/quote]
Ei poliisin tarvitse sinua uskoa. Ei poliisin uskomisella ole edes mitään merkitystä, koska eihän sinun kuulustelupöytäkirjaasi kirjoiteta sen mukaan mitä poliisi uskoo, vaan sen mukaan mitä itse kerrot.
[/quote]No kyllä se pikkasen särähti kun poliisi tokas, että "kyllä kai minä nyt ennemmin kollegaani uskon kuin sinua!" Näin se sano.
Ehkä olen auktoriteettivammainen, mutta en arvosta! Olen saanut vain huonoja kokemuksia poliisista, valitettavasti. Ei ole pienen ihmisen puolella, ei.
:(
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:59"]
[/quote]
[/quote]No kyllä se pikkasen särähti kun poliisi tokas, että "kyllä kai minä nyt ennemmin kollegaani uskon kuin sinua!" Näin se sano.
[/quote]
Oletko kuullut kuulustelutaktiikoista? Olen itse työssä, jossa asioin poliisien kanssa melko usein ja voin kertoa, että jokaisella poliisilla on omat kikkansa. Sinun provosioimisesi on selkeästi onnistunut ja olet mahdollisesti sen takia jopa puhunut ohi suusi jotain sellaista, mitä et olisi halunnut kertoa.
Jos kaikki poliisit olisivat kaikille kivoja, jäisi suuri osa rikoksista varmasti selvittämättä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:03"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:59"]
[/quote]
[/quote]
Oletko kuullut kuulustelutaktiikoista? Olen itse työssä, jossa asioin poliisien kanssa melko usein ja voin kertoa, että jokaisella poliisilla on omat kikkansa. Sinun provosioimisesi on selkeästi onnistunut ja olet mahdollisesti sen takia jopa puhunut ohi suusi jotain sellaista, mitä et olisi halunnut kertoa.
Jos kaikki poliisit olisivat kaikille kivoja, jäisi suuri osa rikoksista varmasti selvittämättä.
[/quote]No en kyllä ole puhunut kuin totuuden ja vain totuuden. Se poliisi voi tosiaan uskoa ihan mitä haluaa, mutta selkeästi oli puolueellinen monin tavoin ja todella vittumainen kaikinpuolin.
Aarnio on vain jäävuoren huippu. Ulvilakin on teatteria, poliisia suojellaan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:51"]
Kyllä se poliisilaitos on hurjista hurjin hyvävelikerho
[/quote]
Ei, kyllä se on noissa kuntien ja jopa valtion päättäjien keskuudessa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 10:10"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:51"]
Kyllä se poliisilaitos on hurjista hurjin hyvävelikerho
[/quote]
Ei, kyllä se on noissa kuntien ja jopa valtion päättäjien keskuudessa.
[/quote] Poliisilaitos on valtion lafka eli samaa paskaa kaikki
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:53"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:49"] Näinhän sitä luulisi ennenkuin tulee syyttömänä kohdeltua poliisin toimesta mielivaltaisesti. [/quote] Ja kuinkahan usein näin mahtaa Suomessa käydä? [/quote] Liian usein.
[/quote]
Ja sinulla on jotain tilastoja tai faktaa väitteellesi?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 09:19"]Haluaisitko linkittää näitä harvasepäivä ilmestyviä poliisin väärinkäytöksiä koskevia uutisia.
[/quote]
http://uusi.voima.fi/blog/arkisto-voima/virkavaltaa-mielivaltaa-2/