Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cameltoe

Vierailija
05.08.2015 |

sanokaapa miten nolona pidätte naisten kamelinvarvasta eli, että housut painuvat sinne häpyhuulten väliin näkyvästi? Minulla taitaa olla vähän niin, että periaatteessa ihan kovastikin tykkään pitää sellaisia housuja. Minussa on siis ehkä vähän exhipparin vikaa ja minusta on vaan jännittävää olla melkein kuin paljaana julkisella paikalla.

eihän sitä ensinnäkään kovin moni huomaa, mutta välillä tuntuu joitakin miehiä kiinnostavan kovastikin. Tuolloin teeskentelen yleensä etten huomaa, mutta saatan antaa pienen näytöksen sopivista kulmista.

muuta kovin perverssiä en harrasta ja kai tämä aika viatonta kuitenkin on? En pidä edes avoimia kaulaaukkoja, koska jostain syystä en siitä niin välitä. No ok pienet rinnat.

Kertokaa rehellisestä mitä olette mieltä tästä? Kun en oikeastaan tiedä mitä ihmiset yleensä ajattelevat tästä. Tämä vähän liittyy siihen, että asun aika pienellä paikkakunnalla ja en nyt mitään ihan kauheaa mainetta halua vaikka jossain vaiheessa olenkin varmaan muuttamassa pois. Isossa kaupungissa kai sitä nyt voisi tehdä ihan mitä vaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehenä voin vastata, että aika kiihottavaa ja olen pitänyt ihan täysin viattomana, koska olen aina kuvitellut, että naiset ovat huomaamattaan noin. Näkeehän noita, mutta en ole ajatellut, että kukaan tarkoituksella akmelinvarvasta esittelisi. Eli lähinnä olen pitänyt kiihottavana ja vähän huvittavana ajatellen, että nainen ei tajua pillunsa näkyvän.

Vierailija
2/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora.

M27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu :D nolointa ikinä!

N19V

Vierailija
4/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jonkin aikaa juuri sellainen tyhmä nainen, joka kävi punttiksella kamelinvarvas reippaasti paistaen. En tajunnut sitä ennenkuin mieheni siitä kotona mainitsi. Hävetti, mutta onneksi oli pelkästään naisten kuntosali. Vähän jäin miettimään olenko nuorempanakin mahdollisesti tehnyt joskus saman virheen kun en vaan jostain syystä ole asiaa ajatellut.

tahallaan ei kyllä tulisi mielenkään.

Vierailija
5/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niitähän onneksi näkee suurinpiirtein jokaisella, joka käyttää jotain legginssejä, juoksutrikoita ym. makkarankuorihousuja. Tykkään kuin hullu puurosta. Olen peppu- ja pillumies, jolle tissien koolla ei ole niin väliä.

Vierailija
6/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää

Vierailija
7/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:20"]

Huora.

M27

[/quote]

Oletko tuota mieltä...oikeasti ??

Vierailija
8/33 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kamelinvarpaat; ja kiihottavaa..... Joku sanoi ällöttävää, hauska homppeli

Vierailija
9/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta katseltavaa esim. urheilussa. Tykkään myös muuten.

Vierailija
10/33 |
01.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa katseltavaa

Vierailija
11/33 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielettömän kiihottavaa kun pillun ja kummun muodot näkyy keltaisten joustohousujen läpi.jou!

Vierailija
12/33 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän se näyttää naisen jalkovälissä. Onko sillä yhteys katvojen määrään ? Meinaan että näkyykö selvemmin jos karvat ajettu vai onko sama vaikka olisi tuherokin...

Vierailija
13/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai se näkyy paremmin jos on posliini,karvathan estävät painumisen,ja juu kyllähän noita kuvia tuolta kattelee missä se näkyy,ihme kun yleensä nykyään näkyy?

Aian liian suurta haloota siitä näkyvyydestä pidetään,samalla tavalla sitten täytyisi kieltää rintojen pullistelu,sehän se vasta seksististä onkin!

Vierailija
14/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole enemmänkin viivapilluisten asia / ongelma?

Runsaasti esille työntyvät sisemmät häpyhuulet eivät mahdollista kamelinvarvasta.

Vierailija
15/33 |
13.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan heikkona korkeaan häpykumpuun ja suureen kamelinvarpaaseen. Heti alkaa polvia heikottaa kun sellaisen näkee.   Tissit ei kiinnosta pätkääkään.  Vaimollani oli tavatessani tiukat ihonmyötäiset housut, jossa kamelinvarvas ja korkea häpykumpu piirtyivät selvästi. Muilla oli silloin farkkuja, mutta hänellä itse ommellut suorat housut.  Niillä joilla kamelinvarvas ja iso häpykumpu erottuu on myös useimmiten leveä päärynä pylly. Niin myös vaimollani.  Jäin koukkuun silloin heti kun ekan kerran näin.  Muut ulkonäön puutteet katosivat nuoren kollin mielestä, kun hormoonit alkoi hyrrätä.  Tuollainen kamelinvarvas ja kumpu lupaa paljon, eikä ole tarvinnut pettyä.  Tuollaiset naiset ovat syötävän seksikkään näköisiä ja voittavat tissien esittelijät mennen tullen.

Vierailija
16/33 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisten tarvitse sitä hävetä.Luonnollista että tiukat vaatteet korostaa muotoja.Ei kannata mennä lenkille haalareissa vaan unohtaa seksin näkö"kulman" ja jos vähän "viiva" näkyy niin se ei ole huono asia.Voitaisiin myös kysyä "saako" miehet pitää tiukkoja housuja ettei munat pullota.

Pukeutukaa ihmiset sukupuoleen katsomatta sellaisiin vaatteisiin kun itsestänne tuntuu mukavalle älkääkä ajatelko mitä muut minusta ajattelee.

M 48

Vierailija
17/33 |
14.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niitähän onneksi näkee suurinpiirtein jokaisella, joka käyttää jotain legginssejä, juoksutrikoita ym. makkarankuorihousuja. Tykkään kuin hullu puurosta. Olen peppu- ja pillumies, jolle tissien koolla ei ole niin väliä.

Nykyään muodissa vielä se että naisilla on ylitiukat jumppatrikoot tai nahkahousut jalassa kaupungilla ja sitten kun joku katsoo niin pahastutaan että " mitä tuijotat siinä " .. no mitähän :D ei mee mun logiikkaan miksi pukeutua sellasiin tiukkoihin housuihin jos ei halua että joku katsoo koska varmasti katsoo

Vierailija
18/33 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aivan ihanaa, jatka ihmeessä <3 

Vierailija
19/33 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehenä voin vastata, että aika kiihottavaa ja olen pitänyt ihan täysin viattomana, koska olen aina kuvitellut, että naiset ovat huomaamattaan noin. Näkeehän noita, mutta en ole ajatellut, että kukaan tarkoituksella akmelinvarvasta esittelisi. Eli lähinnä olen pitänyt kiihottavana ja vähän huvittavana ajatellen, että nainen ei tajua pillunsa näkyvän.

Millanen eläin on akmeli?

Vierailija
20/33 |
04.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kai pukeutua sellaisiin housuihin, joissa sinä itse viihdyt ja joista sinä itse tykkäät. Jos joku pervo saa kiksejä siitä, että pukeudut rivosti niin mitä sitten.

Jumppasalilla näkyy tiukkoja jumppatrikoita. En ole itse tiiraillut naisten pöksyjä, mutta varmasti sieltä häpy näkyy jumppahousujen läpi.

Ei kaikki naiset käytä alushousuja tai rintaliivejä. Kotona en koskaaan käytä rintaliivejä. Mieheni nimittäin tykkää paljon siitä, että hän voi puristella luomurintojani (C-kuppi) ohi kävellessään. Nöpöttävät nännit näkyvät selvästi paidan alla. Kauppareissulle laitan kyllä rintaliivit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän