Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät yleensä putsaa meikkejä pois illalla?

Vierailija
06.03.2022 |

Mulle on alkanut vasta hiljattain valjeta mikä synti onkaan nukkua meikit naamassa. :D Tätä aloitusta inspiroi kommentti toisessa ketjussa.

Käytän meikkivoidetta yleensä noin kerran viikossa, muuten vain hieman kivipuuteria ja ripsiväriä. Ripsiväriä en pese melkein ikinä pois illalla, enkä aamullakaan elleivät ole pahasti levinneet. Menen siis samoilla ripsareilla pari päivää.

Jos laitan meikkivoidetta, olen yleensä myöhään yöhön asti liikenteessä eikä tulisi mieleenkään pestä naamaa ennen nukkumaanmenoa. Hyvä kun ehdin vaatteet riisua ennen nukahtamista. Kyllä, näihin reissuihin liittyy useimmiten alkoholi. Pesen naaman seuraavana aamuna suihkussa.

Pari ystävääni oli luonani viikonlopun, ja vaikka pelailimme lautapelejä aamun pikkutunneille asti, kummatkin hoitivat ns. kasvorutiininsa tunnollisesti ennen nukkumaanmenoa. Siis puhdistus, kasvovesi, yövoide. Itsekin sitten pesin naamani, vaikka yksin ollessani en olisi pessyt.

Taidan olla kummajainen? Enhän ole ainut? :D

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuvat pakokauhun tilaan kun näkevät rumat kasvoni ja he hyppäävät parvekkeelta alas kerrostalon ylimmästä kerroksesta ja liiskaantuvat katuun. Laitossiivooja siivoaa sen kuvottavan sotkun pois ettei kukaan liukastu siihen.

Vierailija
102/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllähän iho tietää, milloin levätään. siksi yötä vartenkin on paksummat voiteet. tietää muukin osa kropasta, että nyt levätään ja nukutaan.

No sitä vartenhan iho puhdistetaan, että se saisi levätä ja hengittää vapaana meikeistä yms.

Ehkä joku kevyt hoitovoide yöksi.

Kyllähän se ajan mittaan käy raskaaksi iholle, jos siinä joka päivä on monta kiloa pakkelia, saati jos vielä yöksikin jättää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätän itsekkin ripsarin vedellä kevyesti huuhdon kasvot vain. Aamulla kiva herätä kun on valmiina meikit silmillä, tai sitten silmien alla...katse intensiivisenä voi laahustaa aamukahville

Eli paakut ja sutut silmissä.

Ja edelleen; Silmätulehdukselle otollinen tilaisuus...

Vierailija
104/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 sivua eikä kukaan ole ollut järkyttynyt siitä, että ap ilmeisesti menee nukkumaan ilman mitään pesua, eikä ilmeisesti käy edes viimeistään aamulla suihkussa. Pahin kommentoija kertoi menevänsä samoilla meikeilla jopa 5 päivää - hän ei siis käy suihkussakaan viiteen päivään?! Hyi!!!

Mistä tuon mahdoit keksiä? Käyn suihkussa (ja/tai saunassa) aamulla tai illalla, yleensä illalla. Pesen hiukset joka toinen päivä, joten niinä iltoina kun en pese, en välttämättä kastele kasvoja.

Ap

Miksi ihmeessä? Jos et asu ihan metsän keskellä, johan naamassa on ties mitä pölyä ja ilmansaasteita päivän jäljiltä. Todella omituista ihan tarkoituksella jättää kasvot pesemättä jos kuitenkin käy suihkussa!

Asun kaupungissa, mutten mitenkään hiero naamaani katupölyyn tai tunge päätäni pakoputkiin, eli kasvot pysyvät kyllä kohtalaisen puhtaana normaalin päivän aikana. Tuo on yksi hauskimmista naisille suunnatuista markkinointikikoista, että Suomessa naamaan jotenkin kertyisi saastetta ja paskaa ulkona liikkuessa.

Ja uudestaan kysymykseen miksi: suojelen kasvojani vedeltä ja meikki on aamua varten valmiina.

Ap

Vierailija
105/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen katupölyyn tms. tarvitse naamaa hieroa, sitä leijuu ihan ilmassa.

Voi hyvää päivää...

Vierailija
106/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten; Ihan sisäilmassakin on kaikenlaista, paikasta riippuen.

Vierailija
107/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siihen katupölyyn tms. tarvitse naamaa hieroa, sitä leijuu ihan ilmassa.

Voi hyvää päivää...

Joo, ihan hirveitä määriä ja tarttuu naamaan kuin liima. :D

Ap

Vierailija
108/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai ne nyt kerralla tartu🙄

Mutta ajan kuluessa eri asiat vaikuttavat toisiinsa.

Mutta turha sinulle on selittää, olet nuori etkä osaa ajatella nokkaasi pidemmälle.

Vierailija
109/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle on tullut huono mieli kun naisena(käytän tätä termiä vain harvoin koska naiseuskortti tarkoittaa minulle såälinkeråämistä) olen kauniina ja näyttävänä ja asiallisia niin huonoa kohtelua. .

Niina on maailman ainut Nainen.

Asia ymmärretty.

Miehet rukoiletteko te Niinaa iltaisin?

Vierailija
110/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että Niina on maailman ainut herkkä kedon kukka ja minä olen se paha akka jota kohdellaan huonosti.

Minua saa kohdella kuin paskaa

Ota Niinasta itsellesi Jumalatar.

Vierailija
111/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai ne nyt kerralla tartu🙄

Mutta ajan kuluessa eri asiat vaikuttavat toisiinsa.

Mutta turha sinulle on selittää, olet nuori etkä osaa ajatella nokkaasi pidemmälle.

En taida olla oikein millään mittapuulla enää nuori.

Selitä nyt vielä. Miten usein ne katupölypallot ja ilmansaastekerrokset (:D) pitää pestä pois, millä aikavälillä ne kertyvät ja mitä aiheuttavat? Miksi pitää pestä juuri illalla eikä vaikka päivällä? Nieletkö oikeasti kaiken mitä Vichyn mainoksissa sanotaan?

Ap

Vierailija
112/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisesta että miehille mennään selittämään herkkänä kedon kukkana sellaista.

Oli ihan samanlainen..

Olen nainen jos et tajua sitä.

En jaa itseäni missään.

Vierailija
113/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseuttani on loukattu.

Vierailija
114/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseuteni ei ole koskaan ollut missään jaossa.

Vierailija
115/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrille selitän että minäkin olen kedon kukka..

Vierailija
116/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina ei ole maailman ainoa kedon kukka tässä maailmassa.

Vierailija
117/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut liian monta vuotta sitä vajaata kohtelua. T:Nainen

Vierailija
118/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittauduin viimeisen päälle lääkäriin työasian vuoksi, hajuvedet ja kaikki ja takki. Ja mieslääkäri sanoi päon kasvoja että olen outo ja hämärä. Terveiset silikonitissimisille.

Vierailija
119/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonitissimissille

Vierailija
120/188 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta minua ei ole koskaan kohdeltu näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme