Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät yleensä putsaa meikkejä pois illalla?

Vierailija
06.03.2022 |

Mulle on alkanut vasta hiljattain valjeta mikä synti onkaan nukkua meikit naamassa. :D Tätä aloitusta inspiroi kommentti toisessa ketjussa.

Käytän meikkivoidetta yleensä noin kerran viikossa, muuten vain hieman kivipuuteria ja ripsiväriä. Ripsiväriä en pese melkein ikinä pois illalla, enkä aamullakaan elleivät ole pahasti levinneet. Menen siis samoilla ripsareilla pari päivää.

Jos laitan meikkivoidetta, olen yleensä myöhään yöhön asti liikenteessä eikä tulisi mieleenkään pestä naamaa ennen nukkumaanmenoa. Hyvä kun ehdin vaatteet riisua ennen nukahtamista. Kyllä, näihin reissuihin liittyy useimmiten alkoholi. Pesen naaman seuraavana aamuna suihkussa.

Pari ystävääni oli luonani viikonlopun, ja vaikka pelailimme lautapelejä aamun pikkutunneille asti, kummatkin hoitivat ns. kasvorutiininsa tunnollisesti ennen nukkumaanmenoa. Siis puhdistus, kasvovesi, yövoide. Itsekin sitten pesin naamani, vaikka yksin ollessani en olisi pessyt.

Taidan olla kummajainen? Enhän ole ainut? :D

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus harvoin jää pesemättä. vähintäänkin pyyhin misellivedellä kasvot.

pitäähän iltaisin muutenkin harjata hampaat

Vierailija
22/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarina alkoi niin raflaavasti, että odotin jotain merkittävää tapahtuneen ap:lle.. mutta ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, musta tuntuis ihan hirveältä nukkua meikit naamassa, etenkin ripsarit silmissä! Kuinka sun iho voi? Ihan vilpittömästi haluan tietää.

Vierailija
24/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tarina alkoi niin raflaavasti, että odotin jotain merkittävää tapahtuneen ap:lle.. mutta ei.

Ajattelin että otsikosta voisi saada vihiä mistä aloituksessa on kyse.

Ap

Vierailija
25/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, musta tuntuis ihan hirveältä nukkua meikit naamassa, etenkin ripsarit silmissä! Kuinka sun iho voi? Ihan vilpittömästi haluan tietää.

Iho voi hyvin ja tasaisesti. Ei näppyjä tai mustapäitä. Kuivuus vaivaa, mutta sekin korjaantuu riittävän tuhdilla voiteella. Tällä hetkellä käytän enimmäkseen vegaanista hyaluronihapposeerumia.

Ystäväni ovat kadehtineet kasvojeni ihoa kautta aikojen.

Ap

Vierailija
26/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kasvopuhdistusliinoja, jos et jaksa muuten pestä kasvojasi. Voit pyyhkiä kasvot vaikka sohvallasi istuen. Se on parempi kuin ei mitään puhdistusta.

Vierailija
27/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari ei tee hyvää silmille! Se pestään ja laitetaan seuraavana päivänä uudestaan, koska tahmea ripsari kerää pientä likaa ja bakteereita, ja tuotteen öljyt eltaantuvat. Itse saisin silmätulehduksen tuollaisesta...

Vierailija
28/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos tulen niin kännissä kotiin että nukahdan meikit naamalla. Sitten vaimoni suuttuu, kun tyynyliina sotkeentuu. Eikä tee hyvää iholle.

Vierailija
29/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin ripsaria vain ja  kerran yövierailulla ollesani en jaksanu pestä pois joten nukuin meikit silmillä.

Aamulla muistutin Alice Cooperia.

En ikinä käytä meikkivoiteita ennen koronaa käytin huulipunaa, ja rajausvärejä silmiin.

Nykyään korostan hyviä kohtia ja häivytän  huonoja, ripaus puuteria.

Vierailija
30/188 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI!

Vierailija
31/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En putsaa. T. Pekka

Vierailija
32/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee iholle hyvää ja sottaa tyynyliinat. Mä pesen kyllä joka ilta... vaikka alkoholia ottaneenakin :)

Miksi se yö on niin huono aika iholle jos siihen jää meikit? Nehän on/voi olla paljon pidempään päivällä naamassa. Tyynyliinojen sottaantumisen ymmärrän.

Näin miehenä mietin...

Vierailija
33/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tee iholle hyvää ja sottaa tyynyliinat. Mä pesen kyllä joka ilta... vaikka alkoholia ottaneenakin :)

Miksi se yö on niin huono aika iholle jos siihen jää meikit? Nehän on/voi olla paljon pidempään päivällä naamassa. Tyynyliinojen sottaantumisen ymmärrän.

Näin miehenä mietin...

Ihohuokoset täynnä moskaa yötä päivää?

Vierailija
34/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä toimin samoin, ja normaalistikin "pesin" meikit vain kasvovedellä. Mulla oli kyllämuitakin ongelmia tuolloin.

Vierailija
35/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta kasvopuhdistusliinoja, jos et jaksa muuten pestä kasvojasi. Voit pyyhkiä kasvot vaikka sohvallasi istuen. Se on parempi kuin ei mitään puhdistusta.

Enpä taida. Atooppinen ihoni ei tykkää hankauksesta, ja muutenkaan en näe että ihon kläästiminen jollain rätillä olisi varsinaisesti puhdistamista. Uskon ihan vilpittömästi että naama on parempi pestä aamulla rauhassa meikinpoistoemulsion ja veden kanssa.

Ap

Vierailija
36/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan heti, kun tulen töistä kotiin enkä jätä iltaan asti pesua.

Vierailija
37/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä mietin...

Ei se olekaan. En usko että naamani tietää mikä vuorokauden aika on, eli mihin aikaan meikki iholla olisi erityisen haitallista. :D

Aamulla kun pesen meikit, en yleensä laita useampaan tuntiin uutta meikkiä. Jos laitan ollenkaan. Iho saa kyllä siis myös "lepoaikaa".

Ap

Vierailija
38/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripsari ei tee hyvää silmille! Se pestään ja laitetaan seuraavana päivänä uudestaan, koska tahmea ripsari kerää pientä likaa ja bakteereita, ja tuotteen öljyt eltaantuvat. Itse saisin silmätulehduksen tuollaisesta...

En minä sitä ripsaria sarveiskalvolle tunge. :D Silmätulehdusta mulla ei ole ollut aikuisiällä kertaakaan.

Ap

Vierailija
39/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ennen kaikkea silmät ei kestä. (Tai no, meikkivoidetta tai puuteria en käytäkään.) Ripsiväri alkaa rapista ja ärsyttää silmiä. Mä oon saanut pari silmävammaa, joiden jäljiltä silmät on herkemmät, etenkin vasen, jossa on arpikudosta. 

Vierailija
40/188 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen pesu kuuluu iltarutiineihini. Silmämeikkiä käytän vain satunnaisesti. Joskus nuorempana ja hyvin harvoin silloinkin, on saattanut käydä niin, että olen nukahtanut meikit kasvoilla. Aamulla iho on ollut aina tuolloin ärtyneen kuiva ja punoittava, joten senkään takia pesemättömyydestä ei ole tullut tapaa. Silloin, kun meikkaan, käytän ripsarin lisäksi myös luomiväriä ja rajausta. En vain uskalla jättää niitä puhdistamatta silmätulehduksen pelossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan