Miksi nainen on usein lihavampi kuin mies?
Totean vaan että todella usein näkee melko pitkiä, ehkä joskus vähän mahakkaitakin mutta parempikuntoisia ja hoikempia miehiä etenkin lyhyehköjen, isoperseisten- ja pökkelöjalkaisten naisten seurassa. Tuo pituusero on joskus huomattava. Ei siis mitään 175-180 cm + 165 cm luokkaa vaan aivan jotain muuta.
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:58"]Miehissä enemmän ylipainoisia! Kuvittelette vaan että miehet on lihaksikkaita ja rotevia, mutta monilla on oikeasti ylipainoa siinä mukana.
[/quote]
Tässä puhutaan nyt pariskuntien suhteellisesta ylipainosta...
Mun mies tykkää isommista naisista ja valitessaan sai läskin. Mut mitäpä sillä on merkitystä? Koska rakastamme toisiamme ja näin on hyvä olla. :)
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:29"]
En jaksanut lukea, mutta sitä varten on keksitty eri bmi:t että naiset tuntisivat itsensä yhtä laihoiksi. Näinhän se tässä maailmassa menee. Jos mies saa töissä enemmän aikaan, niin vika on ainoastaan palkassa. Ei siinä mitä on saatu tehtyä, vaan vain ja ainoastaan palkka pitäisi olla sama.
[/quote]
Miten työelämä nyt liittyy tähän asiaan? Kirjoitin normaalipainoisesta miehestä ylipainoisen naisen kanssa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:58"]
Miehissä enemmän ylipainoisia! Kuvittelette vaan että miehet on lihaksikkaita ja rotevia, mutta monilla on oikeasti ylipainoa siinä mukana.
[/quote]
Monilla on toki ylipainoa, kuten naisillakin, mutta jos tilastot siivottaisiin niistä rotevista ja lihaksikkaista miehistä, niin kummatkohan olisivatkaan ylipainoisempia. Ero kun ei nykyiselläänkään kovin merkittävä ole. Tämä on ihan kansainvälinen ilmiö, että miehillä on suurempi painoindeksi kuin naisilla. Ei kerro niinkään siitä, että miehet olisivat naisia lihavampia, vaan siitä että BMI:ä ei ole edes tarkoitettu sukupuolten välisten erojen mittaamiseen. Keskimäärin naisten ja miesten välinen ero painoindeksissä on 2 kg/m2, Suomessa se on työikäisten keskuudessa 1,1 kg/m2.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:24"]
Olen itse 126kg lyhyt nainen. Ja en todellakaan koskaan huolisi lihavaa miestä :) en tykkää eikä ne miellytä silmää. Itselläni on hoikka pitkä lihaksikas komea mies. Ja hänen mielestään oon maailman seksikkäin ja ihanin nainen! Mies tykkää just mun kokoisesta.
[/quote]
Hyvä tarina, kaloriina. Menehän nyt lämmittämään vähän yöpalaa.
Siksi että kaikki eivät tuijota ulkonäköä, vaan sisintä.
Mitä sitten? Miksi se kenenkään rauhaa häiritsee, jos jollain pariskunnalla on eroa painossa ja pituudessa? Kannattaisko hankkia ihan oma elämä?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 03:16"]
Siksi että kaikki eivät tuijota ulkonäköä, vaan sisintä.
[/quote]
Joo, mutta meillä kaikilla ei olekaan Teriksen röntgenkatsetta.
Monet naiset lihovat parisuhteessa. Näin sattumalta exääni ja hänen tyttöystäväänsä kaupungilla yksi ilta. Nainen oli kerännyt vuodessa elopainoa +15kg. Kylläpä meinasi alkaa naurattamaan, mies kun on melko timmissä kunnossa ja aina puhunut miten tärkeää on että nainen on myös timmi. Samaisena iltana kun pariskunnan näin, mies laittoi mulle viestiä että kylläpä näytin hyvältä. Vastasin että niin sinäkin mutta tyttöystäväsi ei voi sanoa samaa. :)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:43"]Ne miehet ei varmaan saa ketään muuta. Korvien välissä vika.
[/quote]
Höpönlöpön. Mun fiksu ja komea, akateeminen mieheni olisi kyllä saanut muitakin. Tunnen myös naisia, jotka olisivat olleet kiinnostuneita, mutta hänpä rakastaa minua. Ja kurvejani. Eikä saa muodoistani tarpeekseen, vaan on kalu jäykkänä, kun vähänkään halaamme. Ei hän sairaalloisen lihavista välitä, niistä jotka ovat yhtä pötköä tai keskeltä uskomattoman leveitä, mutta ei myöskään tykkää lihaksikkaista tai hoikista naisista. Hän on kertonut kerran harrastaneensa (eka kertansa) seksiä hoikan naisen kanssa ja sanoi, että hänestä tuntui että "luut kolisevat yhteen". Se on siis hänen mielipiteensä. Hän kertoo myös, että häntä kiihottaa naisen pannessa "heiluvat osat" eli tissit, perse, masu, reidet eikä hän osaa sanoa, miksi se häntä kiihottaa. Uskokaa nyt jo, että ihmisillä on eri makuja ja kaikki muut ihmiset eivät ajattele samoin kuin sinä itse. Onhan ihmisillä myös erilainen vaatemaku, musamaku, lempiväri, mieliruoat, jne.
Mekin ollaan tuollainen pari. Mieheni on 184 cm pitkä, hoikka ja hyväkuntoinen. Minä olen 161 cm, 80 kg palleroinen joka en liikuntaa ole pakollisen koululiikunnan jälkeen harrastanut. Tilanne on ollut sama jo kun tapasimme, en siis ole lihonut suhteen aikana. Mies ihastui minuun työpaikalla työkaveruuden kautta, ihan muista syistä kuin ulkonäön takia.
Koska kukaan ei halua niitä lihavimpia miehiä, he siis jäävät yksin.
Naisten miesmaussa ei ole niin paljon variaatiota kuin miesten vastaavissa. En minä ainakaan ole ikinä kuullut naisesta, joka syttyy läskeistä miehistä, mutta sellaisia miehiä kyllä tiedän, jotka nimenomaan haluavat sen tuhdimman.
Läskit naiset yleensä ovat ihan ok näköisiä, jos sitä ei ole paljoa liikaa ja se jakaantuu oikeisiin kohtiin, miehillä taas se kerääntyy yleensä vatsan seutuville ja se on vastenmielisen näköistä.
Lisäksi naiset lihoavat helpommin parisuhteessa, ehkäisy, raskaudet, syödään saman verran kuin mies ja sydänsuruihin suklaata..
T. Läski, jonka mies on hoikka
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 00:29"]En jaksanut lukea, mutta sitä varten on keksitty eri bmi:t että naiset tuntisivat itsensä yhtä laihoiksi. Näinhän se tässä maailmassa menee. Jos mies saa töissä enemmän aikaan, niin vika on ainoastaan palkassa. Ei siinä mitä on saatu tehtyä, vaan vain ja ainoastaan palkka pitäisi olla sama.
[/quote]
Mikä ihmeen eri BMI? Ihan sama se on naisille ja miehille...