Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ärsyttää kun mies on kaikki illat ja yön jossain

Vierailija
04.08.2015 |

Tai on nyt kesällä käynyt useasti jossain baarissa istumassa, aina kun tulen töistä , mies on jo lähdössä johonkin.

En kyllä ota enää asunnon siivousta kontollenj vaan katson, kuinka kauan altaat on pesemättö ja lattiat imuroimatta. Mikä pakko minun on kuluttaa kesäillat siivoukseen tai ruoan laittoon

Käyn itsekin tästä lähtien joka ilta terassilla ja syön reteesti ulkona, jos mieskin voi niin miksen minäkin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei ilmeisesti ole lapsia, joten herää kysymys, miksi kahden aikuisen huushollissa pitää siivota ja pyykätä joka päivä? Eikö kerran viikossa riitä? 

Sinullakin on illat vapaat, voit käydä leffassa tai lenkillä tai baarissa tai syömässä tai missä vain haluat. Voit myös olla kotona ja tehdä siellä jotain mistä pidät. 

Vietittekö loman tiiviisti yhdessä? Silloin on ymmärrettävää että molemmat haluavat vähän omaa tilaa, tavata kavereitaan jne. Jos teillä ei yleensäkääön ole yhteistä aikaa, niin se on isomman kokoluokan juttu. 

Vierailija
22/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs miehesi menee töihin? Ajokunnossa hän EI ole aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 08:36"]Milläs miehesi menee töihin? Ajokunnossa hän EI ole aamulla.
[/quote]

Bussi kulkee, kävellen pääsee, pyörälläkään ei saisi kännissä ajaa, mutta harvoin pysäyttävät...

Vierailija
24/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kysyin niin oli menoa jo sovittuna illaksi, kuinka paljon aikaisemmin minun pitää kysyä kun mies on suunnitellut jo viikot eteenpäin kaverien tapaamiset.

Vierailija
25/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun nimenomaan keksit jotain yhteistä tekemistä, johon ei voi liittyä alkoholi.

Vierailija
26/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kalenteri on siis buukattu viikoiksi eteenpäin ja sinua ei huomioida vaan mies elää niinkuin poikamies.

Kysyn myös että miksi roikut tässä miehessä ja suhteessa? Miksi et eroa vaan istut kotona odottamassa miestä joka ei ole seuraasi vailla. Miestä et voi muuttaa mutta oman elämäsi voit!

Vierailija
27/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kai olet huomannut ettet elä tasa-arvoisessa parisuhteessa? Sinulla on vain kämppis joka elää omaa elämäänsä...

Vierailija
28/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää teillä on?

Suhde kestänyt kuinka kauan?

Vierailija
29/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvaa liikaa tietoja antaaa, jos joku tunnistaa, mutta olen huomannut ja yritänkin niettiä juuri mitä teen tämän suhteen. Yritän ensin katsoa, onko miehellä aikaa ja jos ei niin, ei kai auta kuin etsiä oma asunto. Miehen ajan vie kaikki kaverien kriisit ja muut asiat. Nytkin jo useita kavereita eronnut ja ne tilittävät miehelle niitä asioita eikä mies varmaan raaski sanoa että ei halua kuunnella, eikä siinä mitään , mutta ne johtavat juuri noihin ryyppäjäisiin , kun puretaan pahaa oloa. Kohta taitaa tulla vain 1 ero lisää...

Vierailija
30/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ahdistaa vielä, että miehellä on tiedossa ainakin 4 päivää ensi viikolla joihin kuuluu alkoholi runsain mitoin.

Vierailija
31/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alankohan kuulostamaan jo nalkuttavalta vaimolta, mies ärsyyntyi selvästi kun sanoin , että tuntuu että ei ole yhteistä aikaa, eikä pysty tinkämään sopimistaan menoista, no tiedänpähän mikä on miehelle tärkeintä ja se en ole minä....

Vierailija
32/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asiassa ei päästä kompromissiin eikä aiheesta voi edes keskustella niin lähde nyt hyvä ihminen ja jätä se mies sinne juopottelemaan.

Vierailija
33/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuin miehen kanssa, oikein pahaa teki miten tylyn kuuloinen oli, kuka mies joka on perheellinen, sanoo vaimolleen että äläs nyt häiritse , kun on kaverin kanssa jotkin tekemiset meneillään .

Vierailija
34/35 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko se normaalia että mies hoputtaa minua aina töihin, ei ole mitään muuta ajatuksen sisältöä, kuin aina vain sanoo et lähdes jo , päiväni ovat mielellisesti ihan köyhät kun en pysty rakastamaan miestä joka kohtelee kuin pikkulasta, itse on niim täynnä uhoa että se näkyy silmistä, että hän ikäänkuin hallitsee kaikkea ja kaikki muu on paskaa

Vierailija
35/35 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tuossa se miehen osallistumattomuus kotitöihin ole pahin. Mä en näe mitään ideaa "parisuhteessa", jossa ei vietetä vapaa-aikaa yhdessä enemmän kuin kavereiden kanssa. Mikä suhde sellainen on?