Olen luuseri
Taas hetki, jolloin tajuan, miten surkeasti asiat on. Olen epäonnistunut elämässä niin monella tavalla, enkä jaksa alkaa parantaa epäkohtia. Tuntuu niin ylivoimaiselta ja raskaalta edes pienet muutokset. Olen jo yhteydessä terveydenhuoltoon, joten keskusteluapua on. Mutta nämä illat, kun ajatukset pyörii kehää ja väsyttää niin kamalasti. Miten tästä elämästä selviää? :(
Kommentit (15)
Aina voi mennä huonommin. Kun luulee, että nyt ollaan pohjalla, niin löytyy joku vittumainen kärpänen, joka istuu nenälle ja paskantaa.
Hiljaa ja anna kunnon ihmisille iltarauha
Oletko edes asunnoton ja korviasi myöten veloissa (niin että et pysty ikinä maksamaan niitä takaisin)? Jos et, niin turha valittaa.
Käy vaikka suihkussa. On ainakin puhtaat hiukset. Viet roskat. Kastele kukat. Konkreettiset pienet asiat, joissa näkee parannuksen auttaa itsellä synkkinä hetkinä. Koita keskittyä johonkin selkeärajaiseen, mitä ei voi päästää rönsyilemään. "Nyt täytän tiskikoneen" vs. "nyt ajattelen parisuhteeni tilaa".
Hirveitä kommentteja! Ei elämä ole mikään kilpailu, että mulla menee huonommin, jos et oo ruumis, niin turha valittaa jne. Jos menee paskasti, ni menee paskasti.
Aplle tsemppiä! Mä uskon, että asiat korjaantuu. Hyvä, että oot saanut jo apua!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:28"]Tarkkaile ihomuutoksia.
[/quote]
Mitä hittoa? :D
Nyt on jo vähän parempi olo. Aamut ei ole niin musertavia. Koitan hoidella kotitöitä, niin on jotain tekemistä. Hyvä neuvo tuo konkretiaan keskittyminen. Kiitos tuesta! Ja piikittelijöille toivon hieman lempeyttä ja rakkautta, ettei teilläkin olis noin huono olla. T.ap
Miten nykyään ollaan niin murheellisia... Mikä täällä pimeässä pohjolassa niin jurppii?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 23:41"]Mitä muuta ihminen on kuin luuseri jos epäonnistuu jatkuvasti eikä saa aikaan oikein mitään?
[/quote]
Ap on saanut aikaseksi hankkia apua.
Surullista toivottomuutta ei toivoisi kenellekään. Voimia!
tappakaa mut, oon paska
t: toinen luuseri.
Mitä muuta ihminen on kuin luuseri jos epäonnistuu jatkuvasti eikä saa aikaan oikein mitään?
I feel you. Mutta kyllä se paremmaksi muuttuu, ainakaan huonommin ei voi mennä.