Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olet yrittänyt livistää jostakin epämiellyttävästä tilanteesta?

Vierailija
29.07.2015 |

Mulla on miehen kanssa sellainen tapa, että jos jompikumpi ei sillä hetkellä jaksa katsoa lapsen perään, ts. viihdyttää ja pitää seuraa, niin ollaan menty vessaan lukkojen taa istumaan vaikka puoleksi tunniksi. Ollaan livistetty tilanteesta.

Ensin tää oli mun tapa. Sitten huomasin, että mieskin on välillä ruvennut tekemään samaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa puhelimeen, jos soittaja on draamakuningatar joka haluaa puida mitätöntä ongelmaa kaksi tuntia. Laitan illalla/ yöllä viestin, anteeksi, että en päässyt puhelimeen, rankka päivä lasten kanssa. Syytän myös lapsia, jos en jaksa matkustaa hevonkuuseen kissanristiäisiin. Sanon, että en pääse, koska lapsilla x, y ja z. On noista lapsista välillä hyötyäkin

Vierailija
2/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus en vastaa puhelimeen, kun näen soittajan, ja tiedän, että ehdottaa tapaamista, enkä halua tavata häntä sinä päivänä. Soitan takaisin vasta piiiiiitkän ajan päästä, kun tapaaminen on jo myöhäistä. Toisinaan teeskentelen esim. kaupassa etten huomaa tuttua, jollei ole aikaa tai halua jäädä juttusille.

Vierailija
4/4 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan onneton keksimään tekosyitä, yliopistoaikoina saattoi keksiä et tentti tulossa, mut nyt en meinaa keksiä mitään. Huonoin tekosyy on ollut että "sori ei pysty pitää viedä kissa trimmattavaksi". Kissa trimmattavaksi?!