Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset alkoivat 19.7

Vierailija
04.08.2015 |

ja jatkuu yhtä soittoa edelleen. Menee hermot.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtutulehdus?

Vierailija
2/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen? Mene lääkäriin, kaikki ei ole kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myooma?

Vierailija
4/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoonihäiriö johtuen esim. Hormonikierukasta tai muusta hormonaalisesta ehkäisystä? Jos on kuumetta niin voi olla kohtutulehdus.

Vierailija
5/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yli 2 viikkoa? Lääkäriin hopi hopi, tiedäthän toki itsekin, ettei tuon syy täytyy selvittää!

Vierailija
6/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*että tuon syy jne. Autocorrect :(

Vierailija
7/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseen tai yksityiselle mars. Ei ole normaalia, vaikka muita oireita ei olisikaan. Kohdun polyyppi tai jos olet vanhempi, voi olla keltarauhashormonin puutetta, paksuuntunut limakalvo tms.

Vierailija
8/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee hermot jo ihan tuon otsikon takia. Onko nyt oikeasti niin kovin vaikeaa laittaa se toinen piste sinne tokan numeron perään?? Vai säästeletkö pisteitä jotain varten? Miksi tämä vammainen tapa kirjoittaa päivämäärä on lisääntynyt, laman takiako? Pihistellään jopa tietsikan/tabletin/puhelimen kirjaimia, numeroita, pisteitä, pilkkuja, ym.... Vihaan nykyaikaa, kun useimmilla on aivotoiminta kummasti heikentynyt.

Vierailija
9/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti kuukautiset minipillereiden lopettamisen jälkeen vuoden putkeen.Johtui niistä.Hormonaalinen ehkäisy?

Vierailija
10/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hormonaalista ehkäisyä, mies steriloitu. Ei kuumetta. Ainoastaan yli kaksi viikkoa kestäneet hemmetin runsaat kuukautiset. Huomenna on lääkäriaika varattuna, hyvä niin.

Vaikuttaa jo psyykeen. Pinna on kireä ja parisuhde kovilla. Olisin jo mennyt viikko sitten lääkäriin, mutta oltiin ulkomailla enkä halunnut vieraalla kielellä tätä ongelmaa hoitaa.

Sulle pisteen viilaaja. Kiitos opastuksesta ja myötätunnosta

Vierailija
11/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 21:57"]

Mulla kesti kuukautiset minipillereiden lopettamisen jälkeen vuoden putkeen.Johtui niistä.Hormonaalinen ehkäisy?

[/quote]

Vuoden!? Itse lopetin juuri minipillerit ja 16 päivää on menkat kestäneet jo.

Vierailija
12/12 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 näin kävi.Lopetin minipillerit,koska kuukautiset eivät ottaneet loppuakseen.Eikä sit tosiaan loppuneetkaan.Koko elimistö meni ihan sekaisin,vaikka siis lopetin ne.Toivotravasti sulla parempi tuuri,toi mun tilane varmaan harvinainen.

Ap.Toivottavasti ei mitään ikävää.Hyvä kun meet lääkäriin jo huomenna.

T.10