Pahimman makuinen ruoka mitä syöt sen trrveellisyyden takia?
Kommentit (96)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:22"]
Kaurapuuro, ei se nyt niin pahaa ole mutta ei hyvääkään.
[/quote]
Kaurapuuro on tosi hyvää kun sen tekee veteen ja siihen laittaa paljon suolaa ja kunnon klöntin oivariinia, mutta sitten se ei ole niin terveellistä...
[/quote]
*oksennus* kuka syö kaurapuuron suolasena? Kaurapuuro tehdään veteen/vesi-maitosekotukseen ja siihen lisätään reilusti (pakaste)marjoja. nams.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:30"]
Kaikki tässä ketjussa mainittu on musta joko hyvää tai ainakin ihan ookoo. Paitsi tyrnimehu, joka on suoraan helvetin esikartanoista. Olen joko totutellut terveellisiin ruokiin, tai sitten olen vaan äärimmäisen onnekas, koska satun pitämään niistä. Luetellut on ihan normiruokia.
[/quote]Mutta minusta silti lehtikaali on se pahimman makuinen ;) Vähiten hyvä.
En syö mitään pahaa, miksi söisin?
Suolalla maustettu maitoon keitetty kaurapuuro syödään oivaarininokareella ja sokerilla.
Mietin vaikka kuinka kauan, mutta en keksinyt. Kaikki terveellinen on herkullista! Ällörasvaiset mätöt saa mahan sekaisin.
Maitorahka ei ole terveellistä, hyvät ihmiset. Lehmän maito on tarkoitettu vasikalle, ei ihmiselle. Eläinperäiset "ruuat" ovat suurin syy länsimaiden räjähtäneeseen sydän- ja verisuonitautien, syöpien, suolistosairauksien ja diabeteksen määrään. Verratkaa Etelä-Aasian kasvisruokapitoisten yhteisöjen sairauksien määrään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:08"]
Margariini
[/quote]
Oli kyse terveellisestä pahanmakuisesta.
No ei ole mitään sellaista syötävää, mutta jätin suolan pois kokonaan. Alkuun tuntui, ettei mikään maistu millekään, ja näin ollen kaikki oli pahaa. Nyt huomaan ruokien oikean maun ja kaikki vähäkin suola on liikaa. Ei voi syödä enää mitään valmista, kun kaikki on niin helkkarin suolaista.
En syö mitään pahaa, mutta lehtisalaatti on mautonta. Tykkään niin monesta vihanneksesta, melkein kaikista marjoista ja pidän useista hedelmistä ja myös ruokaympyrän muista tuotteista löytyy sopivaa, että ei tartte pahanmakuisia syödä. Täytyy siis vastata tuo lehtisalaatti, joka ei ole pahaa, mutta ei vaan maistu miltään ja kurkku toinen samaa sarjaa. Eikä nekään vesipitoisena nyt niin erityistä terveysruokaa ole.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:42"]
No ei ole mitään sellaista syötävää, mutta jätin suolan pois kokonaan. Alkuun tuntui, ettei mikään maistu millekään, ja näin ollen kaikki oli pahaa. Nyt huomaan ruokien oikean maun ja kaikki vähäkin suola on liikaa. Ei voi syödä enää mitään valmista, kun kaikki on niin helkkarin suolaista.
[/quote]
Ei ilman suolaa voi elää.
Tuli päällimmäisenä mieleen jotkin marjat, kuten mustaherukka ja puolukka. En oikein kestä happamia juttuja, mutta aina toitotetaan miten nuo on superfoodia, niin tulee tälleen syksyisin pisteltyä aika lailla.
Oon oppinut tykkäämään monista ruoka-aineista mitä ennen vihasin! Parsakaali, kukkakaali, valkosipuli, punasipuli, lanttu, kaali... Aikuisen makuaisti kai jotenkin tottuu kun tarpeeksi syö? :D
Mikään ruoka ei ole pahaa, joku on vain päättänyt ettei syö kun joskus on saanut huonon käsityksen. On tietysti ymmärrettävää eikä ketään voida pakottaa tykkäämään. Olen oppinut pitämään jopa kaurapuurosta, kun sen keittää niin ettei ole paksua, se on hyvää.
Lähes kaikki täällä mainitut on herkullisia. Itse join yhteen aikaan sokeroimatonta tyrnimehua ja sekin oli hyvää, tosin kirpeä.
Nykyisin lähinnä tökkii lohi.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 20:45"]
En syö mitään pahaa, mutta lehtisalaatti on mautonta. Tykkään niin monesta vihanneksesta, melkein kaikista marjoista ja pidän useista hedelmistä ja myös ruokaympyrän muista tuotteista löytyy sopivaa, että ei tartte pahanmakuisia syödä. Täytyy siis vastata tuo lehtisalaatti, joka ei ole pahaa, mutta ei vaan maistu miltään ja kurkku toinen samaa sarjaa. Eikä nekään vesipitoisena nyt niin erityistä terveysruokaa ole.
[/quote]
Lehtisalaatin ja kurkun vastaisin myös. Mutta eipä niitä tule syötyä kuin mummon ja vanhempien sukulaisten luona, joiden käsitys salaatista nyt vaan on vihreä salaatti ja kurkku, ja ehkä tomaatti.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:22"]
Kaurapuuro, ei se nyt niin pahaa ole mutta ei hyvääkään.
[/quote]
Kaurapuuro on tosi hyvää kun sen tekee veteen ja siihen laittaa paljon suolaa ja kunnon klöntin oivariinia, mutta sitten se ei ole niin terveellistä...
[/quote]
*oksennus* kuka syö kaurapuuron suolasena? Kaurapuuro tehdään veteen/vesi-maitosekotukseen ja siihen lisätään reilusti (pakaste)marjoja. nams.
[/quote]
Minä! Mä en laita kaurapuuroon mitään makeaan viittaavaakaan. Lapsena yksi hoitotäti laittoi joskus puurooni sokeria, hyi että... Syön marjat erikseen, kaurapuuroon laitan vain suolaa ja voita.
Sokeroimaton karpalomehutiiviste (hapanta) ja kaakaonibsit (kitkeriä). Tosin totuin kyllä noiden makuihin ja ovat ihan ok.
Mun makuaistissa on varmaan jotain vikaa, kun mun lempparijuttuja on porkkana, pinaatti, avokado, suippopaprika yms. Lapsenakin lempiruoka oli vihanneslautanen.
Syön kyllä myös sipsejä ja karkkeja, mutta en koe niihin sellaista himoa.