Vierasta tekisi mieli
Olen nainen 39v. ja onnellisessa liitossa ollut jo 10 vuotta, seksikom pelaa mut kun ajoittain tekee vierasta mieli niin hirveesti. Ihanne olisi joku täysin satunnainen tyyppi, jonka kanssa naitaisiin kerran ja siinä se. Useampiakin tämmöisiä tyyppejä.. Haluan vierasta kullia, mut toistaiseksi en ole pettänyt...
Kommentit (3)
Ja mä haluan teitä varattuja naisia.
Onhan se fantasiana aivan mahtavan kiihottava mutta se toteuttaminen saattaa käydä kalliksi tai olla aikamoinen pettymys. Itse kieriskelin näiden fantasioiden maailmassa vuosia kunnes sitten lopulta aloin niitä toteuttamaan. No eihän siitä hyvä heilunut...seksielämä kotona meni ihan jäihin kun vieraat oli kiinnostavampia ja kun ei niiden kanssa pelehtinyt niin käytti omaa kouraa. Lopulta siitä käry kävi ja kuin ihmeen kautta ollaan edelleenkin yhdessä! Eli minun oli otettava järki käteen ja asetettava asioita vähän uuteen tärkeysjärjestykseen ja kasvettava ulos näistä fantasioista. Toki edelleenkin nämä seksifantasiat ovat joskus mielessä mutta että toteuttaisin niitä...ei kiitos!
Melkein kaikki me haluamme vierasta, mutta vain osa meistä toteuttaa unelmansa. Onneksi olen yksi heistä. omalta osaltani voin vain kertoa, että nyt minulla on ollut kiihkeä rinnakkaissuhde jo yli 5 vuotta. N33B