Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näistä miehistä kaikki rikkaat saisi ottaa oppia

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen työskentelee itselleen eikä lapsilleen. Äärimmäisen harvalla on puolen miljoonan taloja.

Ei ole mitään syytä minkä takia jonkun pitäisi periä miljoonia euroja. Ne on niitä yhteiskunnan todellisia lusmuja jotka eivät ole tehneet mitään rahojensa eteen

Lisää verottamalla Suomen ongelmat eivät korjaannu. Jonkun PK-firman arvo on helposti satoja tuhansia tai miljoonia. Kenellä on varaa jatkaa perheyritystä, jos perintöveroa nostetaan?

Vierailija
22/23 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:08"]

MUn mielestä kaikki köyhät voisi ottaa heistä oppia myös eli tehdä töitä elantonsa eteen eikä aina olettaa, että jossain on joku muu, joka tekee työt.

Ja jos tarkasti luit, se saudiprinssi on vasta luvannut lahjoittaa. Sillä on hyvää aikaa tässä ensin kasvattaa omaisuuttaan ja sitten antaa osa pois. Eiköhän jokainen suomalainen köyhä lähde tuohon mukaan ja anna ensialkuun vaikka asumistukensa hyväntekeväisyyteen ja muuta halvempaan asuntoon jonnekin syrjäseudulle.

[/quote]No jaa, superrikkaat eivät kuin muutamissa harvoissa tapauksissa ole luoneet itse omaisuuttaan. Vanha raha kulkee suvussa  ja lisääntyy sijoittamalla. Miksi pidät juuri asumistukea sellaisena asiana joka kaataa sinun mielenterveytesi? Minä olen tehnyt työtä 29 vuotta ja nytkin maksan asumisesta yli 900 kuussa, asumistukea sain kun jäin yksinhuoltajaksi mutta palkan nousun myötä sekin on loppunut. Jos olisin muuttanut pois, olisin nyt työtön koska tämä firma nyt sattuu sijaitsemaan Espoossa. Kun viimeinenkin lapsi muuttaa kotoa pois, muutan maalle ja asumiseen menee satanen kuussa. Tosin silloin rasitan tieverkkoa koska toimistopäiviä pitää olla se kaksi viikossa ja joudun ajamaan 80 km päähän töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:13"] perinteistä verosuunnittelua [/quote]   Mitä helkutin verosuunnittelua? Jos antaa koko omaisuutensa melkein pois? [/quote] Luitko edes juttua? Rahojen siirtäminen bill gatesin "hyväntekeväisyys" rahaston hallintaan ei ole omaisuudesta luopumista.

[/quote]

No mitä se sitten on? Jos minä annan koko omaisuuteni vaikka SPR:lle niin miten en ole luopunut omaisuudestani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi