Vanhempani utelee miksi en käy töissä, mitä valehtelisin?
En halua kertoa heille mielenterveys ongelmista, joten mitä sanoisiin? Että käyn jossain töissä?
Kommentit (24)
Sano et haet töitä kyllä mut vielä ei oo tärpänny.
Ilmeisesti oikeasti oot saikulla?
T. Itekki saikulla masennuksen vuoksi
Vierailija kirjoitti:
T. Itekki saikulla masennuksen vuoksi
En oo saikulla, olen vaan syrjäytynyt ja häpeän tätä
Sano ettei kuulu sun arvomaailmaan ja oot ylpessti sossupummi
Valehtele että opiskelet. Sit voi mennä johonkin avoimen yliopiston kurssille (halpa hinta työttömille) ja puuhastella sitä pari vuotta, tällöinhän itse asiassa puhut totta!
Sano niille, että sä oot äitiyslomalla. Ne varmaan ilahtuu :)
Sano, että olet surkeasti epäonnistunut ihmisenä ja siksi päätynyt loiseksi. Tuotat häpeää vanhemmillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Itekki saikulla masennuksen vuoksiEn oo saikulla, olen vaan syrjäytynyt ja häpeän tätä
Millä tulet toimeen?
Jos muuten vanhemmat kuvittelevat, että terveetkään menevät töihin noin vaan, voit kertoa heille, ettei näin ole.
Että etsit itseäsi ja mietit mitä haluat elämältä.
Sanoin että pomo kielsi tulemasta töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Itekki saikulla masennuksen vuoksiEn oo saikulla, olen vaan syrjäytynyt ja häpeän tätä
Millä tulet toimeen?
Jos muuten vanhemmat kuvittelevat, että terveetkään menevät töihin noin vaan, voit kertoa heille, ettei näin ole.
Ruoka avustus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vanhempasi ole sen jo tajunneet tai sitten ovat totaalisen sokeita tilanteellesi.
Miksi et sano olevasi sairaslomalla. Kerro totuus.
Vierailija kirjoitti:
Että etsit itseäsi ja mietit mitä haluat elämältä.
Tätä on jatknut kauan ja isäni on jo kysellyt useaan kertaan " No ootkos saanut töitä?" Se on kai jokin työhullu. Nyt se ei oo kysellyt mitään pitkään aikaan, kun vissin luuule että olen jokin luuseri.
Minä sanon utelijoille että en muistanut mennä töihin.
Kerro niille, että olet saanut Amerikan tädiltä perinnön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vanhempasi ole sen jo tajunneet tai sitten ovat totaalisen sokeita tilanteellesi.
Isäni kyselee jatkuvasti "onko töitä löytynyt?""
Oletus on, että vanhempasi välittävät sinusta, koska kysyvät, mikset käy töissä. Miksei heille voi kertoa totuutta? Syitä tietysti voi ollakin, miksei voi kertoa, mutta et avannut sitä puolta tekstissäsi lainkaan. Jos taas kysymyksen pointti on se, että pääsisivät pilkkaamaan mt-ongelmaasi, niin sitten ei ehkä kannata olla missään tekemisissä, jolloin he eivät myöskään kysy tätä eivätkä mitään muutakaan.
Minä vanhempana toivoisin oman lapseni voivan luottaa minuun sen verran, ettei tarvitsisi valehdella noin isossa asiassa, niinkuin ei pienemmissäkään.
Vierailija kirjoitti:
Sano niille, että sä oot äitiyslomalla. Ne varmaan ilahtuu :)
:DD en myöskään halua lapsia..
Sano, että käytät huumeita