Ingman Dreamy mutakakku jäätelö on pahaa
Hyi ekaa kertaa ostin. Pettymys. Kannattaako kokeilla muita makuja?
Kommentit (21)
Mudcake on suosikkini, uusi Mokkapala on myös hyvä!
Mokkapala on tosi hyvää. En tykännyt Rocky roadista, enkä Mudcakesta. Muut ihan ok.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:57"]
Se on Ingman Creamy.
[/quote]
Haha no niinpä onkin :D Olin lukenut omiani.
ap
English mint ja brysselin kinustki hyvää, muut pahoja.
Ostin just eilen Ingman Creamy Mudcakea! Ei ollut kovin hyvää, muttei järjettömän pahaakaan. Olisin ostanut Mövenpickiä, mutta ei meidän kaupassamme ollut :( En ole pitkään aikaan ostanut Mövenpickia korkean hinnan takia, mutta innostuin syödessäni ulkomailla sitä.
Hyi! Kaikkea te syötte, imelää rasvasotkua.
Kokeilepa Frödinge Mud Cake Vadelmaunelmaa! Naaaaammmm. Paras näistä pakastealtaan valmiskakuista.
Ai on, no onneksi valitsin sittenkin sen Creme Bruleen, oli herkkua. :)
Rocky Roadista samaa mieltä, ei ollut ihmeellistä en ostaisi uudestaan.
Mitkä muut on hyviä, toiselta merkiltä?
Ben & jerry cookie dough on parasta jäätelöä ikinä.
Se Rocky road oli oikeasti pahaa, mun oli pakko heittää se annos menemään ja loppu paketti oli pakkasessa pitkän aikaa koskemattomana. Ei vaan pystynyt syömään, ja se on aika paha se, sillä rakastan jäätelöä. Ja kyllä vitutti, sillä opiskelijabudjetilla on harvoin varaa ostella tollasia herkkuja. Siis ne vaahtokarkit siellä, hyi helvetti! :D
Creamyt ovat vähälaktoosisia tai laktoosittomia, joten niitä tulee ostettua silloin tällöin.
Creme Brulee, Mud Cake ja se joku rommirusina-suklaa ovat pieninä annoksia ihan hyviä.
English Mint ei ollut makuuni ja Rocky Road oli myös liian imelää. Mokkapalasta en tykännyt yhtään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 19:25"]
Se Rocky road oli oikeasti pahaa, mun oli pakko heittää se annos menemään ja loppu paketti oli pakkasessa pitkän aikaa koskemattomana. Ei vaan pystynyt syömään, ja se on aika paha se, sillä rakastan jäätelöä. Ja kyllä vitutti, sillä opiskelijabudjetilla on harvoin varaa ostella tollasia herkkuja. Siis ne vaahtokarkit siellä, hyi helvetti! :D
Olisit tarjonnut kavereille tai vieraille. Ei se niin pahaa ole ;)
[/quote]
Ai se on just ihaninta! Outo maku sinulla. Tai sitten minulla?
B&J on todella hyvää, mutta se hinta vähän kirpaisee :D Siksi haluaisin kokeilla muita merkkejä.
Rocky Road oli ainakin myös pahaa. Vaahtokarkit tuntuivat todella ällöttäviltä suussa.
Rocky road on myös pahaa, ne vaahtokarkit seassa tuntuvat ällöiltä suussa ja jäätelö on vetistä kuraa.