Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko rakastunut ihmiseen, joka ei ollut lainkaan tyyppiäsi?

Vierailija
06.03.2022 |

Olen itse tilanteessa, jossa huomaan kiinnostuneeni valtavasti miehestä, joka ei ole ns. tyyppiäni. Ollaan monintavoin erilaisia niin ulkoisesti kuin ammateiltakin, mutta jotain syvempää yhteistä meissä on. Pidän kovasti tästä ihmisestä. Hän on valtavan hauska, hyvin herkkä, mutta samassa paketissa myös vahva. Aika toki näyttää, kehittyykö tästä jotakin enemmän. Oletteko itse ihastuneet/ rakastuneet ihmiseen, joka on yllättänyt?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääädytin 16 vuotiaaana tunteeeni täysin. EN ole sen jälkeeen rakastunut enkä tule rakastamaaan.

Vierailija
2/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa elämäni aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. 

Vierailija
4/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko tollasiin tyyppijuttuihin. Ihminen rakastuu ku aika ja olosuhteet on otolliset. Ei rakkaus ole mitään kriteerilistojen täyttämistä. Kai teillä nyt jotain yhteistäkin on?

Vierailija
5/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, lähdin treffeille ihan oudon tyyppisen miehen kanssa. Ajattelin että on vaan jotain ajankulua siihen kohtaan elämää, oli kevät ja olin ollut sinkkuna pitkään.

Nykyään olemme naimisissa. Joskus se oma ”tyyppi” on vain jotain himoa/kemiaa. Syvällisempi yhteys voi syntyä jonkun ihan muun kanssa.

Vierailija
6/6 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, henkilöön jolla oli osittain tosi erilaiset arvot. Jotenkin hämmästyin itseäni tosi paljon ja vieläkin mietityttää miten ihmeessä häneen ihastuin. Kun koko ajan tuntui samalla kamalalta kun hänellä oli monia mielipiteitä, jotka minusta tuntuivat tosi kamalilta. Muutenkin koko ihminen oli ihan eri maailmasta kuin minä. Oli meillä pari yhteistä kiinnostuksenkohdetta/harrastusta.