Julkkispariskunnat
Kommentit (29)
Kimi Räikkönen ja Jenni, siitä on kyllä jo aikaa
Eli kukaan ei ole oikeasti nähnyt ketään julkkiksia. Huvittava yritys tämä skeidaketju.
Jipun ja sen miehen jonka kanssa niillä oli ikäeroa, silloin kun ne seurusteli, eli 5-6 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:01"]
Riittääkö kun toinen on julkkis? Näin maaliskuussa laulaja Jenni Vartiaisen Bangkokin lentokentällä konetta vaihtamassa nuoren miehen kanssa, läheiset oli tunnelmat. Ei uskonut Jenni varmaan että kukaan suomalainen niin kaukana näkisi. Kuvaa en kehdannut ottaa kun ajattelen että julkkiksillakin on oikeus yksityiselämään.
[/quote]
Valehtelet. Kusipää.
[/quote]
Aika hölmöä että tästäkin viestistä alkuperäinen on poistettu mutta näkyy kuitenkin lainauksessa. Kommentoija oikeassa, kirjoittaja valehteleva kuspiä.
Mistä päättelette että valehtelee?:D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 11:39"]
[/quote]
Siitä kun puhuu perättömiä asioita jotka eivät ole totta. Sitä kutsutaan valehteluksi.
Nicole Kidmanin ja Tom Cruisen ku olivat vielä yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:13"]
[/quote]
Siitä kun puhuu perättömiä asioita jotka eivät ole totta. Sitä kutsutaan valehteluksi.
[/quote]Niin mutta mistä tiedätte että ko ihminen puhuu perättömiä, miksi ei olisi voinut nähdä?
Ikäni Tampereella asuneena olen nähnyt moniakin julkkikisia, muusikoita ja näyttelijöitä keitä siellä asuu.
Niko ja Sofia lelukaupassa joittenkin kersojen kanssa viime talvena. <3
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:16"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:13"]
[/quote]
[/quote]Niin mutta mistä tiedätte että ko ihminen puhuu perättömiä, miksi ei olisi voinut nähdä?
[/quote]
Pitääkö vääntää rautalangasta? Ei ole voinut nähdä Jenniä kenenkään miehen kanssa koska Jenni ei ole näyttäytynyt missään kenenkään miehen kanssa. Tämäkin on niitä palstan Jenniä vihaavan hullun juttuja, taitaa olla kyseinen henkilö tuonkin jutun keksinyt. Täällä on helppo huudella ja keksiä tarinoita omasta päästään, muttei tarvitse kuvitella että kukaan niitä uskoisi.
18 no minä en ole seurannut Jenni Vartiaisen asioita niin että tietäisin että hän ei missään nimessä näyttäydy koskaan kenenkään miehen kanssa joten voisin aivan helposti uskoa että hän on jonkun kanssa nähty.
En myöskään ymmärtänyt että se oli vihapuhetta tai jotenkin pahasti sanottu.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:27"]
18 no minä en ole seurannut Jenni Vartiaisen asioita niin että tietäisin että hän ei missään nimessä näyttäydy koskaan kenenkään miehen kanssa joten voisin aivan helposti uskoa että hän on jonkun kanssa nähty.
[/quote]
Tällä palstalla liikkuu ns Jenni-hulluksi nimetty nainen, jonka elämäntehtävä on keksiä perättömiä ilkeitä juoruja laulaja Jenni Vartiaisesta ja haukkua häntä törkeillä nimityksillä säännöllisin väliajoin. Tuo "Näin Bankokin lentoasemalla jonkun nuoren miehen kanssa" on myös hänen keksimänsä vale. Samaa hän on yrittänyt aiemmnkin täällä ja muualla syöttää.
Ei asialla muuta väliä ole mutta tuolle ämmälle ei saisi heittää vettä myllyyn eli hänen juttuja ei saisi uskoa. Olen vakuuttunut että hän on vaarallinen stalkkeri ja voi tehdä jopa pahaa Jennille. Joo ei kuulu sekään meille mutta en pidä siitä että tuollaiset vaan jyllää ja muut kannustaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:43"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:27"]
[/quote]
Tällä palstalla liikkuu ns Jenni-hulluksi nimetty nainen, jonka elämäntehtävä on keksiä perättömiä ilkeitä juoruja laulaja Jenni Vartiaisesta ja haukkua häntä törkeillä nimityksillä säännöllisin väliajoin. Tuo "Näin Bankokin lentoasemalla jonkun nuoren miehen kanssa" on myös hänen keksimänsä vale. Samaa hän on yrittänyt aiemmnkin täällä ja muualla syöttää.
Ei asialla muuta väliä ole mutta tuolle ämmälle ei saisi heittää vettä myllyyn eli hänen juttuja ei saisi uskoa. Olen vakuuttunut että hän on vaarallinen stalkkeri ja voi tehdä jopa pahaa Jennille. Joo ei kuulu sekään meille mutta en pidä siitä että tuollaiset vaan jyllää ja muut kannustaa.
[/quote]
Vaikutat jotenkin hysteeriseltä ja vainoharhaiselta.
Lopettakaa jo 18-21. Puhutaan OIKEISTA julkkiksista. Minä näin Janna hurmerinnan Stokkalla Junon kanssa.
Vitthu kun on aneeminen ketju! Kukaan ei oo nähnyt ketään oiekasti mielenkiintoista julkkista.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 12:54"]
Lopettakaa jo 18-21. Puhutaan OIKEISTA julkkiksista. Minä näin Janna hurmerinnan Stokkalla Junon kanssa.
[/quote]
Meinaatko että wannabeejulkkis+ wannabeejulkkis=julkkis. Sulla on huono matikkapää...
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 18:01"]
Riittääkö kun toinen on julkkis? Näin maaliskuussa laulaja Jenni Vartiaisen Bangkokin lentokentällä konetta vaihtamassa nuoren miehen kanssa, läheiset oli tunnelmat. Ei uskonut Jenni varmaan että kukaan suomalainen niin kaukana näkisi. Kuvaa en kehdannut ottaa kun ajattelen että julkkiksillakin on oikeus yksityiselämään.
[/quote]
Valehtelet. Kusipää.