Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissakuiskaajat apuanne tarvitaan

Vierailija
04.08.2015 |

Saatana miten saan ton kissanpennun kuriin? On kohta 5kk vanha, että toivon kasvamisen vähän rauhoittavan sitä!

Mutta tää asshole katti herättää mut aamusin puremalla ja kynsimällä mun jalkoja. Tai persettä. Naaman ja kädet on jättäny rauhaan toistaiseksi.

Kun nousen ylös niin alkaa mieletön vaaniminen mun jalkoja kohtaan. Hyppii pohkeisiin kiinni kynsillä tarttuen ja puree helvetin lujaa.

Oon siitä asti kun tuli mun luo, eli pari kk sitten, niin 'opettanu' sitä nostamalla tosta niskanahasta ja huutamalla ei sanaa, ja vieden jäähylle vessaan. Nykyään kun hyppää kynnet ojossa mun nahkaan kiinni ja heti kun kiljun kivusta, niin juoksee vessaan ite. Josta lähtee uus vaaniminen.

Päivisin on ihan kiva katti, viihtyy sylissä ja seurailee kiltisti kehräten kokoajan. Illat ja aamut on ne pahimmat. Oon kaikki mahdolliset lelut sille ostanu että jättäis mun jalat rauhaan. Ja verhot.

Kissakuiskaajat/omistajat mitkälie nyt tarvitaan neuvoja. Ja ei, en todellakaan jaksa eläin foorumeille mennä av saa nyt toimia kissanpennun vihan hallinta neuvojana.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ja halpa lelu, jolla pentu leikkii itsekseen:

tarvikkeet: Vessapaperihylsy, muutama kissanraksu

Taita hylsyn pää sisään, siten, että siitä tulee toisesta päästä suljettu putki. Laita sisään raksut ja sulje toinen pää, kuten ensimmäinen. Valmis! Kissa leikkii sillä, ja välillä saa sieltä sattumankaupalla raksun ulos.

Toinen meidän kissan lemppari oli pentuaikaan noin kämmenen kokoinen pala kopiopaperia tai silkkipaperia rutistettuna tiiviiksi palloksi. Se on kevyt ja pitää mukavaa rapinaa pomppiessaan lattialla.

Jätä näitä kissalle yöksi.

Vierailija
22/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä folio on ihan ykköslelu toiselle kissalle. Rutistan foliosta tiiviin pallon ja heittelen sitä ympäriinsä. Kissa hakee sen innoissaan ja tuo takaisin, jotta voin uudestaan heittää.
Joskus kissa ilmaisee leikin loppumisen sillä, että se vie foliopallon vesikuppiinsa. :D
Joskus myös leikki menee niin, että foliopallo kulkee reittiä ruokakuppi-vesikuppi väliä useamman rundin ja sit se tuodaan mulle märkänä ja lähmäisenä ruuasta. Ja taas jaksetaan leikkiä sillä pallolla hetken aikaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpentu haluaa leikkiä. Luontaista toimintaa. Makkariin ei kannata päästää jos haluaa nukkua kunnolla (meillä ei aikuisetkaan pääse vaikka ovat jo vaari-iässä) Älä koskaan leikitä paljain sormin tai varpailla, oppii että ne ovat leikkikaluja. jotain rapisevia ja vinkuvia leluja jotka innostaa tarraamaan siihen kiinni. Kissan pitää myös saada teroittaa kynsiää joten se kiipeilyteline on must. Meillä on kissoilla semmonen kickeroo-potkulelu. Ihan hulluina ovat siihen. Sitä voivat jyrsiä ja takajaloilla potkia eikä mene rikki.

Vierailija
24/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpa leikitysväline on ihan vain metrin mittanen risu, jota lattialla heiluttamalla saa kissan juoksemaan kuin hullu --> kissa väsyy, eikä sitten rieku.

Vierailija
25/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa selvästi tykkäsi sulkakepistä, osta uusi tai tee itse, ei kissat tarvi kalliita leluja vaan ihan itse tekemät käy hyvin, pahvilaatikko voi olla jo täysi hitti. Leikitä kissaa ja keksi virikkeitä hanki tai tee itse vaikka aktivointileluja että kissa saa energiaa purettua ja laita paikkoja mihin pääsee korkealle. Youtubessa löytyy oikean kissakuiskaajan jaksoja "My cat from hell" ja tuo Jackson Galaxy on sanonut ettei kissan rankaisu auta mitään, kissa ei opi siitä mitään ja saat vaan enemmän ongelmaisen kissan.

Vierailija
26/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
27/27 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mainitsinkin jo syitä miks nyt ei oo kiipeilypuuta. Oon vuokralla tässä kämpässä, jos ostan puun niin joudun sen tänne jättämäänkin kun ei mahu matkatavaroihin. Joudun jo nyt 2matkalaukkua +kissan lentoboksineen + käsimatkatavarat + läppäri laukun jotenki yksinäni saada kuljetettua lentokentälle. Ja Suomen lentokentältä kotiini.

oon ostanut parikuukautta sitten tommosen raapimishiiren. On siis pieni, saa esim. Kaapin kahvaan kivasti roikkumaa. Toi mun gato ei vaan ikinä innostunut siitä.

Äskö leikitin tota tollasen kepin kanssa kauan. Siitä se siirty omiin leikkeihinsä, painiin itsensä kokosen pehmolelu hiiren kanssa.
Aivan yhtäkkiä, kesken näiden painin, tää riiviö gato hyökkäs mun jalkaani (jota en liikuttanut yhtään!) kiinni hampaat ja kynnet ojossa ja nyt mun varpaat vuotaa verta. Siitä siirty sitte taas painimaa tän pehmolelun kanssa..

Mä alan olee sitä mieltä et tälle on pakko hommata se kaveri, mut ekaks pitää odottaa et saan tän leikkautettua, ikä ei vielä riitä kun kävin kyselemässä.
Pitää sitte suomessa.

Kiitti kaikille vinkeistä, foliopallonki tossa askartelin. Mielenkiinto oli 0.. vaikka sitä heittelinkin ja houkuttelin kissaa leikkiin mukaan.

Mut silti se o aivan mahtava kissa. Osan päivästä mun ihana sylivauva jonka kehräämisestä ja puskemisesta ei tuu loppua, ja osan päivästä yksinkertasesti saatanan lehmä :D Jos sen vihalle mun jalkoja kohtaan ei voi mitää nii sitte on pakko ostaa sisäkengiks ne yli polven pituset nahkasaappaat. Nii ja väkivaltaa en tietenkää käytä kissaan!
Ja tosissaa, toivon että kuuluu pentu ikään. Ehkä mä joskus osaan kaivata ja ikävöidä näitä aikoja kun jalat ja perse on täynnä vertavuotavia haavoja, joka päivä lisää tullen.. tai sitte en.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä