20-25-vuotiaat naiset eivät ole vielä seksikkäitä.
Monet ovat pelkkää tikkujalkaa, langanlaihoja, kapoisia ja muodottomia, jotenkin sellaisia liian pikkutyttömäisiä (pikkutyttöjä jotka on venähtäneet vaan pitkiksi). Naamassa on sitten ties mitä tekoripseä ja hiuslisäkettä ja usein ihan liikaa meikkiä muovimaisen teinimäisesti. Ajan saatossa sitten tulee enemmän naisellisia muotoja (niitä nuorilla naisilla ei vielä ole), meikki vähenee ja nuo kaikenmaailman lisäkkeet jää pois.
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 10:00"]
Monet ovat pelkkää tikkujalkaa, langanlaihoja, kapoisia ja muodottomia, jotenkin sellaisia liian pikkutyttömäisiä (pikkutyttöjä jotka on venähtäneet vaan pitkiksi). Naamassa on sitten ties mitä tekoripseä ja hiuslisäkettä ja usein ihan liikaa meikkiä muovimaisen teinimäisesti. Ajan saatossa sitten tulee enemmän naisellisia muotoja (niitä nuorilla naisilla ei vielä ole), meikki vähenee ja nuo kaikenmaailman lisäkkeet jää pois.
[/quote]
Totta puhut. Ovat liian vanhoja
Monet 20-25 vuotiaat ovat muodoiltaan jo parhaimmillaan ja hoikkuuskin vielä tallella, muodothan tulevat naisille jo teini-iässä. Muodokkuudellahan ei tarkoiteta naisille tulevaa ylipainoa, jota sinä ilmeisesti tässä yrität valheellisesti vääristellä muodokkuudeksi. Läski on pelkkää läskiä, ei muodokkuutta. Muotoja joko on, oli sitten laiha tai läski tai siltä väliltä. Oikeasti seksikäs nainen on seksikäs minkä ikäisenä tahansa, eniten vaikuttaa se mitä on korvien välissä.
Yhden Ikiksen ex-miehen mielestä kyllä ovat hyvinkin seksikkäitä. Ei se muuten olisi valinnut parikymppistä uutta vaimoa.
Näinhän se tietysti menee....
Aina kun valitaan miss-sitä ja tätä, niin voittajat ovat lähemmäs tai jopa yli 30v???
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 10:00"]
[/quote]
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Voisko sanoo, et naisellisuus ja seksikkyys korostuu 40v mennessä. Siks mie just oon ihmetelly, et miten jotkut vanhemmat miehet haluaa nuoren naisen?
M39
30-vuotiaat ovat jo herkästi ylipainoisia eikä se takaa muodokkuutta. Tietysti jos pysyy hoikkana kolmekymppisenäkin ja vartalonmuoto on kurvikas, voi olla seksikkäämpi silloin kolmekymppisenä. Kolmekymppisellä on sitä henkistä kypsyyttä enemmän ja se tuo seksikkyyttä. Mutta lihava ei ole koskaan seksikäs. Lihava voi olla parikymppisenäkin.
No, kiitos vaan tiedosta. Itse en sitten varmaan koskaan tule olemaan seksikäs, koska lapseni syntyy kun olen 19v. Ja eihän synnyttänyt löysä lettu voi olla seksikäs.
Onneksi elämässäni on muutakin mietittävää, kuin se, että olenko tietyn lainen. En meikkaa tai käytä mitään lisukkeita. Olen oma itseni ja se on riittänyt.
Minä tunnen itseni usein seksikkääksi, vaikka olen nuori. Tunnen itseni erityisen itsevarmaksi ja seksikkääksi silloin, kun korostan parhaimpia puoliani.
Tunnen itseni seksikkääksi varmaan yhtä lailla viisikymppisenäkin. Ei se seksikkyys ikää katso.
Nuoremmille hoikille kateellisen lihavan aloitus. Hoikat nuoremmat ovat hänelle uhka.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 10:30"]
Miksi pitäisi olla seksikäs?
[/quote]
Siksi, että naisen tärkein missio on oltava kiinnostava panoalusta miehille. TODELLA harva nainen kasvattaa statustaan millään niin paljon kuin sillä miten saa miesten huomiota.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 10:02"]
Buahahhhaahhaaahaaaa :D Terveisin 155cm/63kg, 80F rinnoilla varustettu leveälanteinen nainen 23v. ;)
[/quote]
Oletko varma, että tuo ympärysmitta on oikeankokoinen?
Buahahhhaahhaaahaaaa :D
Terveisin 155cm/63kg, 80F rinnoilla varustettu leveälanteinen nainen 23v. ;)