Palaako mies luokseni?
Haluaisin kuulla teiltä mielipiteitä tilanteeseen:
Eli tilanne, minä ja mies, kummatkin reippaasti yli 20v. Mies lähti viime viikon lopulla reissuun ja palaa vasta ensi viikon alussa. Emme seurustele virallisesti, mutta säätöä on ollut jo reippaasti yli vuoden. Reissu, johon mies lähti on festarit. Sanoin, että koska emme seurustele, kiinnostavan ihmisen sattuessa kohdalle saa tehdä mitä haluaa. Kuitenkin hän oli vahvasti sitä mieltä, että haluaa olla vain minun kanssani. Ennen lähtöä kertoi rakastavansa minua ensimmäistä kertaa.
Mitä veikkaatte, voittaako tunteen minua kohtaan ja palaako hän luokseni vai eivätkö tunteet riitä ja hän löytää toisen? Toistaiseksi olen saanut kyllä muutamia viestejä, joissa kertoo ikävöivänsä. Ahdistaa vain odottaa täällä..
Kommentit (18)
Miksi ihmeessä sanoit, että on ok olla toisten kanssa? Sekopää.
Testing testing, FUCKING AV MOBIILIPASKA.
Arvelen, että palaa luoksesi. Oli rohkea teko antaa hänelle vapaus tehdä mitä haluaa. Arvostan tuollaista. Tietty samalla on hyvä kertoa, että itse tykkää tosi paljon. Laita hänelle viesti, että ikävöit häntä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:50"]Miksi ihmeessä sanoit, että on ok olla toisten kanssa? Sekopää.
[/quote]
Koska suhteemme, jos sitä siksi voi sanoa, loppuu joka tapauksessa kuukauden sisään.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 08:54"]Arvelen, että palaa luoksesi. Oli rohkea teko antaa hänelle vapaus tehdä mitä haluaa. Arvostan tuollaista. Tietty samalla on hyvä kertoa, että itse tykkää tosi paljon. Laita hänelle viesti, että ikävöit häntä.
[/quote]
Kiitos, tätä minäkin kovasti toivon, mutta en silti uskaltaisi luottaa ettei pettymys ole liikaa. Laitoin juuri aamulla viestiä, että on kova ikävä.
Miksi mies palaisi johonkin, mikä jokatapauksessa loppuu kuukauden sisään? Tuo tieto oli kaikkein olennaisin ja pimitit sen sitten aloituksesta.
En edes kysy, miksi loppuu. Eihön tuossa touhussa näytä mitän järkeä olevan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:02"]Miksi mies palaisi johonkin, mikä jokatapauksessa loppuu kuukauden sisään? Tuo tieto oli kaikkein olennaisin ja pimitit sen sitten aloituksesta.
En edes kysy, miksi loppuu. Eihön tuossa touhussa näytä mitän järkeä olevan.
[/quote]
Rakkaudesta?
Miksi suhteenne loppuu kuukauden sisään? Luuletko niin vai onko siihen jokin todellinen syy?
Kuulostaa aika surulliselta. Mutta lyhytkin rakkaus on arvokas. Itse muistelen muutaman viikon kestänyt romanssia elämäni parhaimpana ja ammennan siitä iloa tähän päivään. Hetkessä voi olla koko elämä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:14"]Miksi suhteenne loppuu kuukauden sisään? Luuletko niin vai onko siihen jokin todellinen syy?
Kuulostaa aika surulliselta. Mutta lyhytkin rakkaus on arvokas. Itse muistelen muutaman viikon kestänyt romanssia elämäni parhaimpana ja ammennan siitä iloa tähän päivään. Hetkessä voi olla koko elämä.
[/quote]
Varmuudella loppuu, muutto edessä niin ei kaukosuhde ole vaihtoehto. Siksi on sanonut, että haluaisi nauttia vielä loppuajan kanssani.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:02"]Miksi mies palaisi johonkin, mikä jokatapauksessa loppuu kuukauden sisään? Tuo tieto oli kaikkein olennaisin ja pimitit sen sitten aloituksesta. En edes kysy, miksi loppuu. Eihön tuossa touhussa näytä mitän järkeä olevan. [/quote] Rakkaudesta?
[/quote]
Onko rakkaus määräaikainen?
M39
Meillä suhde alkoi 750km välimatkasta huolimatta ja eteni avioliitoksi ja yhteiseksi perheeksi :D
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:14"]Miksi suhteenne loppuu kuukauden sisään? Luuletko niin vai onko siihen jokin todellinen syy? Kuulostaa aika surulliselta. Mutta lyhytkin rakkaus on arvokas. Itse muistelen muutaman viikon kestänyt romanssia elämäni parhaimpana ja ammennan siitä iloa tähän päivään. Hetkessä voi olla koko elämä. [/quote] Varmuudella loppuu, muutto edessä niin ei kaukosuhde ole vaihtoehto. Siksi on sanonut, että haluaisi nauttia vielä loppuajan kanssani.
[/quote]
Tuollainen on kyllä aika raskasta. Aiotteko pitää yhteyttä myöhemmin, sehän on niin helppoa nykyisin?
Hah, jos olis rakkautta niin ei se suhde loppuisi. Koska ei ole rakkautta, ei kannta hiilloksellekaan palata.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:16"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 09:14"]Miksi suhteenne loppuu kuukauden sisään? Luuletko niin vai onko siihen jokin todellinen syy? Kuulostaa aika surulliselta. Mutta lyhytkin rakkaus on arvokas. Itse muistelen muutaman viikon kestänyt romanssia elämäni parhaimpana ja ammennan siitä iloa tähän päivään. Hetkessä voi olla koko elämä. [/quote] Varmuudella loppuu, muutto edessä niin ei kaukosuhde ole vaihtoehto. Siksi on sanonut, että haluaisi nauttia vielä loppuajan kanssani.
[/quote]
Tuollainen on kyllä aika raskasta. Aiotteko pitää yhteyttä myöhemmin, sehän on niin helppoa nykyisin?
[/quote]
Juu, ystävinä jatketaan tapahtui mitä tapahtui. Sekä nyt jo että sitten kun muutto edessä. Sen verta pitkään ollaan tunnettu.
Lähinnä halusin tällä keskustelulla saada muiden mielipiteitä omista mahdollisuuksista.
Kuitenkin mies sanoi rakastavansa, pitää minua tavallaan tyttöystävänä ja kovasti sanoi haluavansa vielä palata luokseni viettämään lopun jäljellä olevan ajan yhdessä.
Itse en vain oikein uskalla luottaa, että olisin tarpeeksi erikoinen, jotta hän ei tekisi mitään huolimatta siitä ettemme virallisesti seurustele. Emme ole kuitenkaan tapailleet muitakaan tässä välissä.
Mulla oli viime vuosituhannella vähän samantapainen viritelmä. Oltiin hyviä ystäviä, seksi oli upeaa, mutta pariksi meistä ei olisi ollut, oltaisiin kuristettu toisemme viikossa.
Kun mies sitten vaihtoi kaupunkia, pidimme jopa tiiviimmin yhteyttä (aikana ennen skypejä ja muita) ja puhuimme paljon enenmmän kuin samassa kaupungissa ollessa. Aina jonkin ajan kuluttua, otettiin yhteyksiä, kyseltiin mitä kuuluu, tavattiin ja oltiin päiviä yhdessä. Eli kyllä ne miehet palaa, jos olet onnistunut tekemään lähtemättömän vaikutuksen :)
Mies seurusteli välillä/välillä ei, minulla on perhe...muttei se meidän ystävyyttä miksikään ole muuttanut, paitsi sen seksin osalta. Edelleen olemme toistemme parhaat kaverit ja luotettava olkapää.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 10:57"]Mulla oli viime vuosituhannella vähän samantapainen viritelmä. Oltiin hyviä ystäviä, seksi oli upeaa, mutta pariksi meistä ei olisi ollut, oltaisiin kuristettu toisemme viikossa.
Kun mies sitten vaihtoi kaupunkia, pidimme jopa tiiviimmin yhteyttä (aikana ennen skypejä ja muita) ja puhuimme paljon enenmmän kuin samassa kaupungissa ollessa. Aina jonkin ajan kuluttua, otettiin yhteyksiä, kyseltiin mitä kuuluu, tavattiin ja oltiin päiviä yhdessä. Eli kyllä ne miehet palaa, jos olet onnistunut tekemään lähtemättömän vaikutuksen :)
Mies seurusteli välillä/välillä ei, minulla on perhe...muttei se meidän ystävyyttä miksikään ole muuttanut, paitsi sen seksin osalta. Edelleen olemme toistemme parhaat kaverit ja luotettava olkapää.
[/quote]
Mukava kuulla tällainen tarina:) Tiedän myös, että hyvinä ystävinä tullaan pysymään, koska sitä oltiin jo ennen näitä romanttisia tunteita. Nyt lähinnä stressaa taas vain odottaa, että minkälaisena suhde tulee jatkumaan. Haluaisi vain joko pystyä luottamaan 100%, että jatkanme vielä "pariskuntana" hetken tai sitten pystyä suremaan romanttisen puolen menetystä ja harjoittelemaan pelkkää ystävyyttä taas.
Vuoden verran säätöä, mutta ei edes seurustelua? Se on kuule vakipano eikä siitä muuksi muutu. Sinä olet tuossa "avoimessa suhteessa" se, joka ottaa kärsijän roolin tunteineen, mies menee kevyemmällä asenteella. Jättää sinut, kun rakastuu oikeasti toiseen.