tapailemani mies ei muistanut synttäreitäni
Tietää kyllä että mulla oli eilen synttärit mutta ei sitten voinut millään tavalla sitä noteerata. Edes viestiä en saanut.
Mitä teen
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:28"]Jos ootte vaan tapaillu, niin luuletko, että muistaa oikeasti syntymäpäiväsi vai oletatko vaan että pitäisi muistaa?
[/quote]
Aivan varmasti muistaa koska hänellä oli ne päivää ennen ja ollaan niin paljon puhuttu siitä että ollaan melkein saman ikäisiä.
Ja mä onnittelin sitä.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:31"]Jätä se sika.
[/quote]
Ha ha ha.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:47"]Mitä teen
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 02:31"]Jätä se sika.
[/quote]
Tarjoa sille steak & blowjob ja sen jälkeen kysy varovasti eikö se enää rakasta sua.
Hohhoijaa.. miksi ketussa ne synttärit, nimpparit, ekan tapaamisen vuosipäivät, ekan pusun vuosipäivät, häävuosipäivät ja muu on niin järkyttävän tärkeää joillekin?
No se mies unohti, mitä sitten? Kuoletko sinä, jo sinua ei onnitella syntymäpäivänä?
En itse muista juuri mitään synttäri-nimppari-häähörhöpäiviä, eikä sillä ole väliä muistaako mieskään. Hyvä jos muksujen synttärit muistan, siinä on ihan tarpeeksi.
Olen tapaillut miestä alle kuukauden. Hän kutsui itsensä kylään syntymäpäiväkseni. Heti aamulla soitti onnittelusoiton. Tuli illalla todella tyylikkään ja kauniisti sidotun kukkakimpun kanssa ja vei minut syömään ravintolaan. Ehkä erona on se, että tapailen herrasmiestä, en teinipoikaa.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2015 klo 14:11"]Hohhoijaa.. miksi ketussa ne synttärit, nimpparit, ekan tapaamisen vuosipäivät, ekan pusun vuosipäivät, häävuosipäivät ja muu on niin järkyttävän tärkeää joillekin?
No se mies unohti, mitä sitten? Kuoletko sinä, jo sinua ei onnitella syntymäpäivänä?
En itse muista juuri mitään synttäri-nimppari-häähörhöpäiviä, eikä sillä ole väliä muistaako mieskään. Hyvä jos muksujen synttärit muistan, siinä on ihan tarpeeksi.
[/quote]
On siinäkin äiti
Mitäpä jos kasvaisit aikuiseksi?!
Jos ootte vaan tapaillu, niin luuletko, että muistaa oikeasti syntymäpäiväsi vai oletatko vaan että pitäisi muistaa?