inhottaa tämä sinkkuelämä kun panettaa
Mutta korkea taso miesten suhteen eikä halua panna ihan kenen tahansa baarituttavuuden kanssa :(
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:56"]Sitä saa mitä tilaa
[/quote]
?
Niin on se varmaan rankkaa, kun ei kukaan kelpaa? Haluatko vaihtaa osia ja olla se joka ei kelpaa kenellekkään?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:59"]Niin on se varmaan rankkaa, kun ei kukaan kelpaa? Haluatko vaihtaa osia ja olla se joka ei kelpaa kenellekkään?
[/quote]
En, tää on tarpeeksi kurjaa. Oletko mies btw?
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:59"]Niin on se varmaan rankkaa, kun ei kukaan kelpaa? Haluatko vaihtaa osia ja olla se joka ei kelpaa kenellekkään? [/quote] En, tää on tarpeeksi kurjaa. Oletko mies btw?
[/quote]
Oon.
Miksi et etsi seksiseuraa netistä? Fiksuja miehiä tarjolla ja tapaaminen julkisella paikalla ajan kanssa tutustuminen niin pieni riski saada ketään hullua.
T: seksiseuraa etsivä mies
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:56"]Sitä saa mitä tilaa [/quote] ?
[/quote]
Jos asettaa riman liian korkealle, niin voi olla, että saa jatkossakin pärjätä yksikseen.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:03"]Miksi et etsi seksiseuraa netistä? Fiksuja miehiä tarjolla ja tapaaminen julkisella paikalla ajan kanssa tutustuminen niin pieni riski saada ketään hullua.
T: seksiseuraa etsivä mies
[/quote]
Liian säälittävää.
Minulla hieman sama ongelma, mutta ei niinkään paneta, vaan haluaisin kokea romantiikkaa ja ihania yhteisiä hetkiä. Haluaisin tanssia hitaita maailman unohtaen. Ja lumoutua maisemasta toisen kainalossa. Ja ajaa jonnekin kauas autoradion soittaessa musiikkia, joka saisi sielun värähtelemään. Jne. miehen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 23:55"]
Mutta korkea taso miesten suhteen eikä halua panna ihan kenen tahansa baarituttavuuden kanssa :(
[/quote]
Noi on niin kuultu. Sitten kun olisi tasokas mies panovalmiina niin akat skagaa, eli jänistää. Ihme tyyppejä.
Mua taas inhottaa tää avioelämä, kun panettaa. Miestä ei kiinnosta, eikä se edes kykene. Mä haluaisin vaan, että joku panisi kerrankin kunnolla.. Mutta ei.
Millanen sen sitten pitäis olla, että sulle kelpais? Suosittelen katsomaan vähemmän romanttisia komedioita ja viettämään ihmisten kanssa senkin ajan. Alkaa niitä miehiäkin löytyä, joista valita.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2015 klo 00:07"]
Mua taas inhottaa tää avioelämä, kun panettaa. Miestä ei kiinnosta, eikä se edes kykene. Mä haluaisin vaan, että joku panisi kerrankin kunnolla.. Mutta ei.
[/quote]
Oisit valinnut paremmin miehesi.
Sitä saa mitä tilaa