Broilerinfilee unohtui pariksi tunniksi pöydälle, voiko käyttää enää?
Kommentit (13)
En käyttäisi. Lievä ruokamyrkytys jonka olen kokenut oli niin sairaan kammottava etten usko että selviäisin vakavasta ruokamyrkytyksestä joten en edes riskeeraisi... Ja nyt on vielä mätäkuu.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 23:52"]En käyttäisi. Lievä ruokamyrkytys jonka olen kokenut oli niin sairaan kammottava etten usko että selviäisin vakavasta ruokamyrkytyksestä joten en edes riskeeraisi... Ja nyt on vielä mätäkuu.
[/quote]
Mätäkuu meni jo...
Oliko se alunperin jääkaappikylmä? Oliko huoneenlämmössä vai auringossa? Jos sen paistaisi kunnolla niin varmaan söisin köyhänä. Mutta en tiedä pitäisikö. Onko mikrobiologeja paikalla?
Soisin. Lihanhan tulee lämmetäkin puoli tuntia ennen paistamista.
Jos NYT sen teet ja kokkaat kunnolla niin on ok
Minä yleensä nostan lihat jääkaapista huoneenlämpöön n tuntia ennen paistamista, joskus unohtuu useammaksikin, eikä kanastakaan ole mitään oireita tullut.
Kaupasta tullessa unohtui pöydälle., laitoin varalta jääkaappiin jos se on vielä syötävää
VOIT! SE KUULUUKIN OTTAA PÖYDÄLLE LÄMPENEMÄÄN NOIN TUNNIKSI. 1 tunti sinne tänne mitään haittaa.
Mä en söisi, koska olen herkkämahainen. Mutta jos ei ollut suoraan auringossa niin tämän kesän lämpötiloilla moni varmaan vielä söisi. Mutta ei se enää säily siellä jääkaapissa!
Höh täytyy sit laittaa roskiin kun laitoin jo jääkaappiin
Ei missän tapauksessa, tulee kakka housuun heti.
Up