Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan litteä

Vierailija
06.03.2022 |

Takapuolessa ja reisissä on vähän pyöreyttä, mutta muuten olen ihan rimpula, yläkroppa varsinkin on kuin pikkupojalla. Olen kateellinen hoikille naisille, joilla on hoikkuudesta huolimatta hyvänkokoiset rinnat. Miestä en ole näillä avuilla onnistunut löytämään, pettymys on aina suuri siinä vaiheessa kun riisun paidan (jos sinne asti edes päästään..) Silikoneja olen harkinnut, mutta riskit pelottaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko jossain litteiden naisten markkinat?

Vierailija
2/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päärynävartalo on aika ikävä, varsinkin kun rinnat ovat kuin patakintaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuo vastenmielinen itsesäälissä rypeminen. Se vie loputkin halut. T. M31

Vierailija
4/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuitenkin on roikku rinnat kuin rukkaset. 2 lasta imettänyt.Väkisin maan vetovima siis rinnoissakin vetää alespäin.Kuin mussakin kehon osissa. Verhonut peilit lakanalla,niin en näe muuttunutta kehon kuvaa.Oneksi kuitenkin vaate koko vuosikymeniä sama. Kelekään ei kuulu miltä näytän nakuna.

Vierailija
5/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, ajattele, tuolla jossain on juuri tällä hetkellä mies kävelemässä sinua kohti, sinä et tunne häntä vielä, eräänä kauniina päivänä te törmäätte ja hän tietää oitis tavanneensa elämänsä naisen, sinut, ilman silikoneja vieläpä - hän on maailman onnellisin mies ja saa sinut puhkeamaan aivan uuteen kukkaan.

Minä toivon teille kumpaisellekin kaikkea hyvää.

Voi hyvin, kärsivällisyyttä.

Vierailija
6/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliskin päärynä.. Olen edestä (ja takaa) katsottuna ihan suora.

Ap

Vierailija
7/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen litteä. Mutta osaan meikata itseni kivasti ja olen löytänyt oman pukeutumistyylin, joten olen ulkonäköni suhteen aika itsevarma rintojen puuttumisesta huolimatta. Olishan se superhienoa, jos olisi edes B-kupin rinnat, mutta tällä mennään, mitä on annettu.

Vierailija
8/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla voi saada muotoja litteäänkin kroppaan. Ja pushup-liivit on sitä varten, että vaatteet näyttää paremmalta päällä. Siinä vaiheessa kun vaatteita tarvitsee käydä vähentämään, vastapuolen kiinnostus on toivottavasti jo syntynyt ihan muihin asioihin kuin rintojen kokoon.

Vierailija
9/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita paperia rintaliivien sisälle ja pikkuhousuihin takapuolelle.

Vierailija
10/10 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla voi saada muotoja litteäänkin kroppaan. Ja pushup-liivit on sitä varten, että vaatteet näyttää paremmalta päällä. Siinä vaiheessa kun vaatteita tarvitsee käydä vähentämään, vastapuolen kiinnostus on toivottavasti jo syntynyt ihan muihin asioihin kuin rintojen kokoon.

Ei siellä rintoja saa kasvatettua vaan enemmänkin jopa kutistettua. Push-uppeja olen käyttänyt, mutta eivät ne oikeastaan toimi kun ei ole sitä massaa mitä "työntäisi ylös" ja riisuttaessa tuntuvat ihan huijaukselta.