Onko alastomuus sekasaunassa vähemmän paha kuin...
...alastomuus muuten. Poikaystäväni ei ymmärrä, kun en tahdo päästää häntä opiskelukavereiden kanssa alastomana sekasaunaan. Minä kuulemma saisin mennä. Hän sanoo, että alastomuus on ihan eri asia saunassa kuin muualla, mutta en minä osaa suhtautua siihen sillä tavalla.
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:55"]Kuinka pervoja te sekasaunomisen paheksujat oikein olette? Kiihoitutteko heti jos nänni pilkistää tai näette pakarat?
Ei se mikään automaatio ole, mutta kyllä minä esimerkiksi nudistirannoilla saatan kiihottua, samoin saunassa, jos jonkun miehen miellyttävä pakara vilahtaa.
Ei minun seksuaalisuuteni ole mikään on-off ja aina hallittavissa. Joskus saatan kiihottua todella yllättävissä tilanteissa ihan kesken työpäivänkin tai vaikka luennolla.
Ei mulla vain toimi se, että menen saunaan ja päätän, että en kiihotu. Enkä usko että toimii miehilläkään, koska sen verran monta kertaa olen nähnyt puolijäykkiä kaluja ja pikaisia poistumisia kesken saunan.
Jaahas. Jos mies sanoisi noin että ei voi hallita seksuaalisuuttaan niin siitähän tulisi #metoo saman tien!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:19"]Miten tuo parinvaihtotarina liittyy sekasaunomiseen ?
Lupa sekasaunomiseen on vähän kuin lupa kiihottua muista naisista. Ihanko oikeasti kuvittelet, ettei miehesi kiihotu, jos saunassa on hyvätissisiä ja pyllyisiä tyttöjä? Että sinne vain fantasiamateriaalia keräämään. Yhtään eivät ajatukset saunan jälkeenkään harhaile, eiväthän?
Itse en ole koskaan kysellyt lupia saunomiseen. Oli siellä sitten miehiä tai naisia. Yleensä duuniporukalla käydään sekasaunassa, koska ei jakseta odottaa erikseen miesten ja naisten vuoroja. Helposti menee 3 tuntia vain odotteluun. Ei sinne kukaan käsittääkseni varsinaisesti kyttäämään mene millaisia pimppejä, tissejä tai kikkieleitä duunikavereilla on. Toki ne siinä näkee koska on hyvin vaikea silmät kiinni saunassa kulkea. Koskaan en lauteilla himoissani ole tanko pystyssä ollut vaikka meillä töissä onkin todella hyvä kroppaisia naisia.
Alastomuus saunassa paha? Suomessa? Anteeksi, nyt meni yli ymmärryksen jo otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:19"]Miten tuo parinvaihtotarina liittyy sekasaunomiseen ?
Lupa sekasaunomiseen on vähän kuin lupa kiihottua muista naisista. Ihanko oikeasti kuvittelet, ettei miehesi kiihotu, jos saunassa on hyvätissisiä ja pyllyisiä tyttöjä? Että sinne vain fantasiamateriaalia keräämään. Yhtään eivät ajatukset saunan jälkeenkään harhaile, eiväthän?
Itse en ole koskaan kysellyt lupia saunomiseen. Oli siellä sitten miehiä tai naisia. Yleensä duuniporukalla käydään sekasaunassa, koska ei jakseta odottaa erikseen miesten ja naisten vuoroja. Helposti menee 3 tuntia vain odotteluun. Ei sinne kukaan käsittääkseni varsinaisesti kyttäämään mene millaisia pimppejä, tissejä tai kikkieleitä duunikavereilla on. Toki ne siinä näkee koska on hyvin vaikea silmät kiinni saunassa kulkea. Koskaan en lauteilla himoissani ole tanko pystyssä ollut vaikka meillä töissä onkin todella hyvä kroppaisia naisia.
Et voi tietää tuota kyllä vaikka itse noin ajatteletkin. Muiden kiihottumisista et tiedä mitään.
Itse käyn kanssa duunikavereiden kanssa ja kotiin mentyäni runkkailen heitä ajatellen joka kerta.
Juuri näin! Tunnen useita sekasaunoissa kävijöitä, jotka kertovat jälkikäteeen innoissaan yksityiskohtia tuttujen ihmisten vartaloista, karvoituksista jne!