Onko alastomuus sekasaunassa vähemmän paha kuin...
...alastomuus muuten. Poikaystäväni ei ymmärrä, kun en tahdo päästää häntä opiskelukavereiden kanssa alastomana sekasaunaan. Minä kuulemma saisin mennä. Hän sanoo, että alastomuus on ihan eri asia saunassa kuin muualla, mutta en minä osaa suhtautua siihen sillä tavalla.
Kommentit (85)
Kuinka pervoja te sekasaunomisen paheksujat oikein olette? Kiihoitutteko heti jos nänni pilkistää tai näette pakarat?
Olettepas te kommentoijat tekopyhiä. Tuo on suht väsynyt läppä tuo "sekasaunomisessa ei ole mitään seksuaalista". Ette te ketään huijaa, antakaa jo olla.
Saunassa on aina liian kuuma ajatuksellekaan seksistä. Ja etiketti on sen mukainen että sinne ei mennä pervoilemaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"]Minusta tuo olisi hyvin erikoista, jos alastomuus on yhtäkkiä salaista ja intiimiä. Minulle sekasaunominen, alastomuus yms on hyvin luonnollista[/quote]
Kuinkakohan moni oikeasti ei tunne mustasukkaisuutta, jos oma kumppani on alasti alastoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Kun jossain leffaillassa on vähän kuuma, niin vaatteet pois vain, koska ihan luonnollistahan se on...
[/quote]
Meillä on tapana appiukon kanssa jäädä saunaan aina viimeseksi kahdestaan. Täytyy muistaa ens kerralla kysyä et onko tuo mun mies mustasukkanen :)
Mulla on sellanen perisuomalainen kunnioitus saunaa kohtaan että saunomiseen en liitä seksiä tai seksuaalisuutta millään tavalla, kun taas vaikka leffailtaan saattaa seksuaalisuus liittyäkkin :)
[/quote]
;)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:55"]Kuinka pervoja te sekasaunomisen paheksujat oikein olette? Kiihoitutteko heti jos nänni pilkistää tai näette pakarat?[/quote]
Ei se mikään automaatio ole, mutta kyllä minä esimerkiksi nudistirannoilla saatan kiihottua, samoin saunassa, jos jonkun miehen miellyttävä pakara vilahtaa.
Ei minun seksuaalisuuteni ole mikään on-off ja aina hallittavissa. Joskus saatan kiihottua todella yllättävissä tilanteissa ihan kesken työpäivänkin tai vaikka luennolla.
Ei mulla vain toimi se, että menen saunaan ja päätän, että en kiihotu. Enkä usko että toimii miehilläkään, koska sen verran monta kertaa olen nähnyt puolijäykkiä kaluja ja pikaisia poistumisia kesken saunan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:58"]
Olettepas te kommentoijat tekopyhiä. Tuo on suht väsynyt läppä tuo "sekasaunomisessa ei ole mitään seksuaalista". Ette te ketään huijaa, antakaa jo olla.
[/quote]
Siinäkö sitten ei ole mitään seksuaalista, että normaali alaston ihmisvartalo paheksutaan piiloon jopa saunassa? Sori vaan, en näe mitään seksuaalista veltoissa peniksissä, saati sitten pömppömahoissa, riipputisseissä ja selluliitissa.
Jos sekasaunassa on mukana muslimeita, älkää vain suvivirttä ruvetko laulamaan koska se loukkaa.
Sekasaunat ok. Ok myös jos joku ei halua sekasaunoa
Kyllä mä ainakin kiihottuisin saunasta tosta naisesta. Tyttö on ehkä vielä liian nuori.
http://38.media.tumblr.com/tumblr_mdhj9zDYE11qkf6iw.jpg
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 22:34"]Sekasaunat ok. Ok myös jos joku ei halua sekasaunoa
[/quote]
Tämä
Me ollaan mieheni kanssa molemmat opiskelijoita ja olen varma, että kumpikaan meistä ei tuohon suostuisi. Eli ei ole sallittua ainakaan meidän suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan mieheni kanssa molemmat opiskelijoita ja olen varma, että kumpikaan meistä ei tuohon suostuisi. Eli ei ole sallittua ainakaan meidän suhteessa.
Sama.
Jokainen päättää suhteensa rajat keskenään, mutta ei alasti oleminen ole automaattisesti epäseksuaalista vain miljöön kautta.
Ihmisen dna:ssa on lisääntymisvietti enempi tai vähempi sidoksissa visuaaliseen ärsykkeeseen. Valtaosalla vieläpä vastakkaiseen sukupuoleen. Sekasauna ei siis ole todellakaan mikään neutraali vyöhyke.
Tyhmää epäseksualisoida alastomuus automaationa. Täysin epärealistista.
Olen ollut seka saunassa alasti ja todellakin kyttäsin kaikkia osia mitä näkyi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Jokainen päättää suhteensa rajat keskenään, mutta ei alasti oleminen ole automaattisesti epäseksuaalista vain miljöön kautta.
Ihmisen dna:ssa on lisääntymisvietti enempi tai vähempi sidoksissa visuaaliseen ärsykkeeseen. Valtaosalla vieläpä vastakkaiseen sukupuoleen. Sekasauna ei siis ole todellakaan mikään neutraali vyöhyke.
Ei se myöskään ole varsinaisesti seksuaalista, koska siellä ollaan saunomassa eikä harrastamassa ryhmäseksiä.
Ehkä ihmiset ovat sitten nykyään niin epävarmoja itsestään, että pelätään kaikenlaista altistusta alastomuudelle ja/tai pelätään puolison jättävän heti jos näkee jonkun toisen alasti.
Vierailija kirjoitti:
...alastomuus muuten. Poikaystäväni ei ymmärrä, kun en tahdo päästää häntä opiskelukavereiden kanssa alastomana sekasaunaan. Minä kuulemma saisin mennä. Hän sanoo, että alastomuus on ihan eri asia saunassa kuin muualla, mutta en minä osaa suhtautua siihen sillä tavalla.
Hänellä ei siis ole mitään sitä vastaa, että saunot kahdestaan hänen isänsä tai veljensä kanssa.
Sulle ilmeisesti ei ole eroa ja sillä lienee eniten väliä teidän suhteessanne. Saako mies käydä naislääkärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä ei siis ole mitään sitä vastaa, että saunot kahdestaan hänen isänsä tai veljensä kanssa.
Miksi olisi?
Ja yleensä saunassa on kyllä enemmän kuin kaksi ihmistä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Sekasauna kuulu suomalaiseen kulttuuriin.
Muuten alastomana julkisesti oleskelu ei kuulu.
Molemmat sinänsä ihan ok.
Tämän alapeukuttajat eivät tunnu tajuavat mikä ero on sillä, että joku asia kuuluu kulttuuriin, siihen ettei itse pidä kyseisestä asiasta.
Suomalaiset saavat näytetllä toisilleen pilluja ja kulleja saunassa niin paljon kuin haluavat vaikka siveä palstamamma kuinka olisi vastaan ja ahdistelesi itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Ei kai pieni kiihottuminen automaattisesti tarkoita seksiä? Onko näin, ettei ihmisillä ole mitään kontrollia omiin tekemisiin, ja että jos heti kun näkee hyvännäköisen ihmisen alasti, pitää saada?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:42"]Minusta tuo olisi hyvin erikoista, jos alastomuus on yhtäkkiä salaista ja intiimiä. Minulle sekasaunominen, alastomuus yms on hyvin luonnollista[/quote]
Kuinkakohan moni oikeasti ei tunne mustasukkaisuutta, jos oma kumppani on alasti alastoman vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Kun jossain leffaillassa on vähän kuuma, niin vaatteet pois vain, koska ihan luonnollistahan se on...
[/quote]
Meillä on tapana appiukon kanssa jäädä saunaan aina viimeseksi kahdestaan. Täytyy muistaa ens kerralla kysyä et onko tuo mun mies mustasukkanen :)
Mulla on sellanen perisuomalainen kunnioitus saunaa kohtaan että saunomiseen en liitä seksiä tai seksuaalisuutta millään tavalla, kun taas vaikka leffailtaan saattaa seksuaalisuus liittyäkkin :)