Kissani ei suostu yhteiskuntasopimukseen!
Auttakaa, mitä pakkokeinoja on sen suostuttelemiseksi?
Kommentit (11)
Meillä kissa uhkaa muuttaa veropakolaiseksi Espanjaan...mitä teen?
Kokeilepa ensin näitä perinteisiä, uhkaus, kiristys tai lahjonta. Jos noista ei apua niin mietitään sitten muita keinoja. Älä ole huolissasi, kyllä me keinot keksimme <3
Jos ei suostu niin toinen vaihtoehto on, että viet naapurin mummon parvekekukat ja lähellä olevan lastentarhan legot.
Meidän Kissa piutpaut haistattaa ihmisten höpötyksillä. Hänen Majesteettiaan mitkään ihmisten väsäämät säännöt ja sopimukset eivät koske.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:05"]
Kokeilepa ensin näitä perinteisiä, uhkaus, kiristys tai lahjonta. Jos noista ei apua niin mietitään sitten muita keinoja. Älä ole huolissasi, kyllä me keinot keksimme <3
[/quote]
Unohdit yhden: lahjonnan lopettamisella uhkaamisen.
Minun kissani tilille ropsahti juuri hänen johtamansa pörssiyrityksen toisen kvartaalin bonukset, joten hän ei nyt ehdi miettiä jonninjoutavia yhteiskuntasopimuksia... Mutta vapaaehtoisesti kuulemma saattaa lahjoittaa muutaman tuhatlappusen valitsemalleen hyväntekeväisyyskohteelle!
mun kissa on alun perin se, jolta vuorineuvokset sai neuvot muuttaa portugaliin. on verojuristi.
*reps* Ihan paras ketju (Vaikka en kissaa omistakaan) - Koko yhteiskuntasopimus haisee mädälle kalalle. En siis lainkaan ihmettele etteivät kissanne innostu.
Sano nyt vielä että se kuuluu änkyräsakki Prohon. Mutta jos yhteiskuntasopimusta ei synny, kissoilta leikataan ylimääräiset 4 prosenttia. Loppuu se yletön kermanlatkiminen ja muiden lompakolla loisiminen.
Kissallasi olisi paremmat mahdollisuudet työllistyä jos olisi suorittanut rottajahtikortin tai kottaraispassin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 20:59"]Auttakaa, mitä pakkokeinoja on sen suostuttelemiseksi?
[/quote]Huh, onneksi sopimus kaatui alkuunsa, en olisi selvinnyt neuvotteluista kissani kanssa hengissä. - ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 21:17"]mun kissa on alun perin se, jolta vuorineuvokset sai neuvot muuttaa portugaliin. on verojuristi.
[/quote]
Ja mun kissa on poistamassa tätä oikeutta.