Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auta opiskelijaa valmistumaan

Vierailija
06.03.2022 |

Moikka!

Teen mun kandin lopputyötä Aalto yliopistossa office designistä ja tarvitsisin apuanne tämän kyselyn täyttämisessä. Todella helppo ja nopea ja on tosi suuri apu minulle.

Kiitos avustanne!

https://link.webropolsurveys.com/S/AF317106DEECCDEB

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me? Itse tein opiskeluuni kuuluvat työt. Miksi sinä et tee? Ja kuinka joku muu noihin voisi puolestasi edes vastata? Asiahan koskee sinua ja sinun työskentelyäsi.

Vierailija
2/4 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi me? Itse tein opiskeluuni kuuluvat työt. Miksi sinä et tee? Ja kuinka joku muu noihin voisi puolestasi edes vastata? Asiahan koskee sinua ja sinun työskentelyäsi.

Lueppas nyt oikein ja sisäistä lukemasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kyselyyn. Kyllä noi ikkunat toimistossa on ihan ehdottomat, vaikka liika auringonpaiste tietysti häiritsee. Pidin verhoja raollaan kyllä silloinkin. Ikkunapaikasta oli kilpailu. Piti olla töissä muutama vuosi ennen kuin sen ansaitsi. Kun tuli muutto, ahdistuin aina ihan hitosti kun tiesin saavani huonon paikan. Ja mitä puheen ärsyttävyyteen tulee, niin suomalaisella aksentilla puhuttua englantia on ärsyttävintä kuunnella taustaäänenä. Se ei mene ohi korvien niin kuin suomi tai englanti, vaan aina jää kuunteleen että siis mistä se ny puhuu ja mitä.

Vierailija
4/4 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lueppas nyt oikein ja sisäistä lukemasi!

Kuka kirjoittaa ”lueppas”? Herranen aika!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän