Vanhempienne lempisanonnat?
Kommentit (18)
Isä: Yhteiset vehkeet on kuin h¤oran värkki, silloin kun niitä tarvisisi niin ei saa.
Sitten, kun teet sitä, tätä tai tuota, niin lennät pihalle kuin leppäkeihäs.
Lennät pihalle kuin leppäkeihäs ja helvetin kuustoista.
No voi helvetti. Vanhempien lempisanonnat ovat todellakin yleensä täysin idioottimaisia.
Minun äitini sanoi aina: siks, kun sika sanoo piks.
Isäni oli niin fiksu, ettei koskaan hokenut mitään sanontoja.
Isän muistolle ❤️
Äiti: "Lapset pilaa äitinsä elämän." (Tätä hoki meille lapsille ihan pienestä asti.)
Äiti: Hedelmistään puu tunnetaan. Isä, yksi sanonta saattoi olla: Meni päin prinkkalaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika juntteja teidän vanhemmat.
Isäsi vai äitisikö noin sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Äiti: "Lapset pilaa äitinsä elämän." (Tätä hoki meille lapsille ihan pienestä asti.)
Tämä täälläkin! Siis tyyliin:
-elämäni on pilalla sun takia!
-sulle olisi pitänyt tehdä abortti!
-oli virhe antaa sun syntyä!
- kunpa sulle tapahtuisi kaikkea pahaa!
”Parasta” se että saan vielä nelikymppisenä kuunnella näitä samoja hokemia ja abortin toivomisia. Narsisti äiti, koko elämäni on mua kiusannut.
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä!
Vaikka tätä palstaa lukiessa tuntuu että mammojen elämä on todella pilalla kun joutuu niitä lapsiaan ihan itse hoitamaan. Kun ei kukaan auta.
Vie mennessäs, tee ollessas, tuo tullessas. Laiska töitään laskee. Älä juo ennenkuin tipahtaa. Parempi pyy pivossa kuin 10 oksalla. Hiki laiskan syödessä, vilu työtä tehdessä. Joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa. Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.
(Äiti)
"Miten on voitu ihmiselle antaa tuommosia luupäitä!"
Äiti: Se on pois mikä on pois. ( Eli kannattaa tehdä joku työ pois alta.)
Tuo tullessas ja vie mennessäs.
Helposti tule, helposti menee
easy come easy go
se mikä laulaen tulee se viheltän menee.
Better to have it and not need it
Than need it and not have it