Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millaista kiimaa lämpöset ilman tekevät sinussa?

Vierailija
03.08.2015 |

olisi kiva tietää`?`itseä kiihottaa ajatustasolla sporttiset ja ihan taviksetkin sopusuhtaiset naiset. hameet ja pitkä tukka plussaa. samoin liikunnallisuus.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heikkoja naisia. kuumuus vähentää vaatetta ja eikös hyväkroppanen nainen tunne silloin itsensä paremmin haluttavaksi.ihmiset mös nussiii luonnossa lämpimällä ynnämuuta aivot sulaa sekä vaginat sun muut. soppaa että helle vie halut. ILTASANOMATKIN: SEKSIHELLE. ottakaa nyt kantaa pikkarittomat hameniekat!

Vierailija
2/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lapin likka. Se on meillä niin verissä, että silloin nussitaan ja hakeudutaan toisen lähelle, kun on kylmää ja pimeää. Eli suurimman osan vuotta. Lämpimällä ei tarvitse toisen lämpöön turvautua ja on paljon muutakin tekemistä. Kun aurinko saa hikoilemaan aamusta iltaan, ei todella tee mieli toisen hikisen läheisyyttä. Mulle on noi seksihelteet ja muut ollu aina täysin vieraita ja luonnottomia juttuja. Meillä kotona puhutaan järkyttävästä kaamospanetuksesta:) Mitä kylmempää ja pimeämpää, sitä enemmän himoitsen miestäni. Se sopii hyvin miehellekin.

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panettaa koko ajan. Äijä just tunti sitten nuoli mut ja lähti töihin, nyt makaan sohvalla mekko päällä ilman pikkareita ja kun täällä luin näitä seksiaiheisia juttuja niin aloin kostua ja täs samalla vähän hyväillen itteeni...

Vierailija
4/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoo et jos on hiton kuuma ni ei kyllä kiihota yhtään :D Se on viimene asia mielessä..

Vierailija
5/5 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes ainut asia, mikä saa minunkin haluni sammumaan, on helle.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi