Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkäättekö miehet vain jahdata

Vierailija
25.01.2014 |

kun nainen osoittaa kiinnostusta, hohto katoaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 22

ei todellaakaan !! päin vastoin.. itse en juuri kiinnitä suurta kiinnostusta naisiin jotka ovat vaikeita tai nolona koittavat olla vaikeita kaiken suhteen kiinnostus lopahtaa. Minulle nainen joka tulee itse avaamaan suun on täysi positiivinen piirre joka herättää kerralla kiinnostuksen ja propsit tulee vaikkei osaisi edes keksiä keskustelua heti. Jos vielä sopivan ujosti koittaisi änkyttää jotain kuulumisia olisi se todella söpöä :) 

Vierailija
2/7 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.01.2014 klo 19:14"]

kun nainen osoittaa kiinnostusta, hohto katoaa?

[/quote]Sinulla on hassu ajatuskanta. Mistä moinen? Itse en ainakaan lähde karkuun, vaan haluan tutustua. / vilivallaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ainakin pidän tarkkaa kirjanpitoa kellistetyistä naisista. Siis nimi, osoite, puhelinnumero, päivämäärä ja panon arvostelu asteikolla 1-10. Kieltämättä sitten tulee vertailtua kaatojen määrää kuukausittain ja ehkä jopa tulee yritettyä ennätystä jne. Ei tässä silti mistään jahtaamisesta ole kysymys. Tää on pikemminkin urheilua.

Vierailija
4/7 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 08:29"]

Ite ainakin pidän tarkkaa kirjanpitoa kellistetyistä naisista. Siis nimi, osoite, puhelinnumero, päivämäärä ja panon arvostelu asteikolla 1-10. Kieltämättä sitten tulee vertailtua kaatojen määrää kuukausittain ja ehkä jopa tulee yritettyä ennätystä jne. Ei tässä silti mistään jahtaamisesta ole kysymys. Tää on pikemminkin urheilua.

[/quote] Eikö sinulla pysy naisen nimi ja yhteystiedot muistissa? Jos nainen on miellyttävä ja yhdessäolo "hedelmällistä", niin minä ainakin muistan hänet, jotta tapaisimme uudestaan. / vilivallaton

Vierailija
5/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 08:29"]

[/quote] Eikö sinulla pysy naisen nimi ja yhteystiedot muistissa? Jos nainen on miellyttävä ja yhdessäolo "hedelmällistä", niin minä ainakin muistan hänet, jotta tapaisimme uudestaan. / vilivallaton

[/quote] Ihana vastaus, minulla aina pysyy miehen nimi muistissa.

Vierailija
6/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että miehen ja naisen välillä on aina peini kissa ja hiiri - leikki menossa. Nainen keikuttelee ja tekee itseäään tykö, mutta miehen lähestyessä torjuu aluksi lähentelyt muutaman kerran. Mies puolestaa yrittää kellistää naisen siihen paikkaan ja jos onnistuu, niin sitten mielenkiinto hälvenee ja pitää lähteä uutta saalistamaan.

Vierailija
7/7 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2014 klo 11:51"]

Tuntuu, että miehen ja naisen välillä on aina peini kissa ja hiiri - leikki menossa. Nainen keikuttelee ja tekee itseäään tykö, mutta miehen lähestyessä torjuu aluksi lähentelyt muutaman kerran. Mies puolestaa yrittää kellistää naisen siihen paikkaan ja jos onnistuu, niin sitten mielenkiinto hälvenee ja pitää lähteä uutta saalistamaan.

[/quote] Ehkä se on luonnonlaki ja pitää molemmat vireinä. / vilivallaton