Migreeni alkamassa nyt, neuvoja?!
Taas tämä sama migreenikohtaus tekee tuloaan. Miten saan sen menemään ohi ennen kun tämä taas johtaa siihen että loppupäivä nukutaan ja oksennetaan sängyssä?
Kommentit (13)
Ota heti Burana 600 mg tai sitten panodol forte 1g. Minulla useasti nämä auttaa, ei pääse vauhtiin migreeni
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:09"]Ota heti Burana 600 mg tai sitten panodol forte 1g. Minulla useasti nämä auttaa, ei pääse vauhtiin migreeni
[/quote]
Yhtäaikaa molemmat ja vettä. Jokin pieni hiilaripitoinen ateria voi myös helpottaa. Hämärään ja viileään huoneeseen lepäämään.
Ei ole kun mieheltä jäänyt reseptilääke, panadol forte 1g. Otin yhden.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:09"]Ota heti Burana 600 mg tai sitten panodol forte 1g. Minulla useasti nämä auttaa, ei pääse vauhtiin migreeni
[/quote]
En huomannutkaan tätä viestiä, juuri tuon panadolin löysin kaapista.
Ap
Yllä mainitut särkylääkkeet molemmat, jalat kuumaan veteen ja pään ympärille kylmä pyyhe/kylmähaude. Pimeään huoneeseen.. onko sinulla kohtauslääkkeitä käytössä. Kannattaa käydä ne lääkärissä pyytämässä, helpottaa elämää aika paljon!
Otat oman migreenilääkkeesi etkä mitään panadolia. Tietenkin.
Käytätkö magneesiumia? Mulla on välillä aurallista migreeniä, ostin purkin magnesiumia ja oon käyttänyt sitä maksimiannoksilla joka päivä. Ei ole ollut moneen kuukauteen kohtausta :) Melkein ilmainen neuvo ja helpottanut elämää.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:09"]Ota heti Burana 600 mg tai sitten panodol forte 1g. Minulla useasti nämä auttaa, ei pääse vauhtiin migreeni
[/quote]
Yhtäaikaa molemmat ja vettä. Jokin pieni hiilaripitoinen ateria voi myös helpottaa. Hämärään ja viileään huoneeseen lepäämään.
[/quote]
Löytyi tuo buranakin. Otin nyt molemmat.
Ap
Mulla auttaa se, kun menen pimeään, miedosti lämpimään saunaan makaamaan pitkähköksi ajaksi. En tiedä, mihin perustuu, mutta olen todennut tavan toimivaksi itselleni. Migreenini vuoksi hankimme kotiin heti valmiin kiukaan. :)
Ihan ekaksi heität tuijottamasta ruutua, se vaan pahentaa asiaa. Sitten särkylääke ja nukkumaan.
Kotona 5 kuukautinen vikkeläliikkeinen poika, joten nukkuminen ei tule kyseeseen ainakaan vielä pariin tuntiin :D Av:n selailu pitää lopettaa ja illalla aikaisin nukkumaan. Jospa nuo särkylääkkeet auttaisi kun otin ne heti ekojen oireiden ilmettyä. Reseptilääkkeitä en ole hakenut vieläkään vaikka vaiva on ollut jo noin 5 vuotta.
Ap
Särkylääkettä heti. Lepoa, jos mahdollista ja tarvittaessa lisää särky-/migreenilääkettä.