Lävistysarvista eroon - miten?
Teininä tuli otettua muutamia kasvolävistyksiä, jotka tietenkin nyt myöhemmällä iällä (24v.) ovat alkaneet harmittaa.. En ole yksin asian kanssa, sillä kaverini ovat miettineet samaa.
Kenelläkään kokemuksia lävistysarpien poistosta, haalennuksesta? Onko edes mahdollista Suomessa? Jenkkilässähän napakorujen arpia kursitaan kokoon jatkuvaan.
Yritin äsken nostaa aikaisempia aiheita, joita täällä on asiasta ollut mutta päätinkin tehdä uuden, jotta olisi helpompaa seurata. Kiitos.
Kommentit (37)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:56"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:50"]
Miksi niistä pitäisi päästä eroon?
[/quote]
Näin asiakaspalvelijana olisi kiva mahdollisimman virheettömät kasvot.
[/quote]
Miksei eletty elämä saisi näkyä asiakaspalvelijan kasvoista?
Ei mitenkään. Itsehän olet elämäsi pilannut
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:49"]Ei mitenkään. Itsehän olet elämäsi pilannut
[/quote]
Julmaa :o
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:49"]Ei mitenkään. Itsehän olet elämäsi pilannut [/quote] Julmaa :o
[/quote]
Ei oikeastaan, sillä kun olet lävistyksesi tehnyt, olet ollut asiasta satavarma, vaikka kuin on varoiteltu.
Parempi hyväksyä itsensä.
Kauanko siitä on kun otit ne pois? Arvet ovat vasta n. 2v päästä lopullisessa muodossaan. Multa otettiin microdermal pois, ensin oli hirveä reikä, sitten kamala arpi, nyt 2.5v myöhemmin sitä ei huomaakaan kuin pienenä kuoppana, jos ihan läheltä katsoo. Otin myös huulikorun pois 7v sitten, näköjään siitä on ihan minimaalinen kuoppa jäänyt. En ole aiemmin huomannutkaan mutta piti varmuuden vuoksi katsoa peilistä :D
Itse otin n. 5 vuotta sitten silmien välistä lävistyksen pois ja vieläkin on selkeät jäljet (tosin todella vaaleat) nähtävissä. Eikä haittaa tippaakaan, itsekin asiakaspalvelu-ammatissa. Älytöntä turhamaisuutta jos pari pienen pientä jälkeä häiritsee elämää noin paljon, varsinkin kun ne korut on omasta valinnasta joskus laitettu..
Eikö teille koitettukin sanoa, että pilaatte kasvonne ja että se tulee vaikeuttamaan työnsaantia? Ettekö väittäneetkin vastaan, että ahdasmieliset vaihdevuosikurpat eivät ymmärrä, että korut ovat kauniita ja ilmaisevat persoonallisuutta :D
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:36"]Plastiikkakirurgin vastaanotolle. Aviointikäynti kustantaa jonkun satasen.
[/quote]
No paskanvitut maksaa. On myös ilmaisia käyntejä ja itsekin olen menossa sellaiseen tässä jossain vaiheessa. Tosin minun arpeni ei ole mikään lävistysarpi tai itseaiheutettu typeryys vaan kissan pahoinpitely. Siis kissa pahoinpiteli minua XD
ja miten joku voi olla noin pihalla että täytyy kysellä jostain netistä että apua mitä arvelle voi tehdä? Voisit esim. käyttää aivojasi ja tajuta, että arpi lähtee vain laserilla jos on lähteäkseen. Siihen tarvitse mitään helvetin aihe vapaata että tajuaa tuollaisen simppelin jutun.
[/quote]
Ja tosiaan, se plastiikkakirurgi ei KUSTANNA asiakkaalle yhtään mitään. Huoh.
[/quote]
Sinulla taitaa olla jokin ongelma
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:33"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:36"]Plastiikkakirurgin vastaanotolle. Aviointikäynti kustantaa jonkun satasen.
[/quote]
No paskanvitut maksaa. On myös ilmaisia käyntejä ja itsekin olen menossa sellaiseen tässä jossain vaiheessa. Tosin minun arpeni ei ole mikään lävistysarpi tai itseaiheutettu typeryys vaan kissan pahoinpitely. Siis kissa pahoinpiteli minua XD
ja miten joku voi olla noin pihalla että täytyy kysellä jostain netistä että apua mitä arvelle voi tehdä? Voisit esim. käyttää aivojasi ja tajuta, että arpi lähtee vain laserilla jos on lähteäkseen. Siihen tarvitse mitään helvetin aihe vapaata että tajuaa tuollaisen simppelin jutun.
[/quote]
[/quote]
Sinulla taitaa olla jokin ongelma
[/quote]
Niin meillä kaikilla.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 00:47"]Eikö teille koitettukin sanoa, että pilaatte kasvonne ja että se tulee vaikeuttamaan työnsaantia? Ettekö väittäneetkin vastaan, että ahdasmieliset vaihdevuosikurpat eivät ymmärrä, että korut ovat kauniita ja ilmaisevat persoonallisuutta :D
[/quote]
28 täällä taas. Ja joo sanottiin kyllä mutta kelpo töitä olen silti aina saanut, tälläkin hetkellä olen mukavassa työssä jossa tienaan 3000/kk mikä riittää itselleni hyvin. Niin ja lävistyksiä omistan vieläkin kolme, kaikki kasvoissa, sekä useampia tatuointeja (ei tosin kovinkaan näkyvillä paikoilla ellen itse halua niitä esille). Tuon edellisessä viestissä mainitsemani korun otin vain siksi pois että se kasvoi ulos..
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:36"]Plastiikkakirurgin vastaanotolle. Aviointikäynti kustantaa jonkun satasen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:32"][quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 14:36"]Plastiikkakirurgin vastaanotolle. Aviointikäynti kustantaa jonkun satasen.
[/quote]
[/quote]
Tähän ei voi muuta sanoa kuin, mitäs läksit. Olitko täysi-ikäinen, kun otit kasvolävistyksiä? Jos et, miksi vanhempasi sallivat moisen? Vai teitkö kenties salaa?
Pidä niitä muistutuksena siitä että peruuttamattomia asioita kannattaa miettiä kahdesti.
Mitä tököttiä :)