Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isä ei tule lapsenlapsen ristiäisiin

Vierailija
03.08.2015 |

Koska ei kustannettu hänelle ja avopuolisolleen lentolipouja ja hotellihuonetta. Jos olisi tullut yksin, olisi voinut majoittua meillä vaikka äitinikin on meillä ristiäisten ajan majoittuneena, isän uudelle pyolisolke tämä ei tietenkään käy. Nyt siis olisi pitänyt ostaa lentoliput ja tarjota hotellihuone ja kun ei näin tehty, vedettiin herne nenään. Kumpi meistä on kohtuuton? Itse ymmärrän jos ei ole varaa tulla mutta mut on nyt poistettu isäni facebook-kavereistakin, tuntuu kuin seuraisin huonoa Kummeli-sketsiä jossa teini kiukuttelee...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kaikille, että pysyykin poissa.

Vierailija
2/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tökeröä käytöstä isältäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tuollaisen olla.

Vierailija
4/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko maksanut isän matkan jos hän tulisi yksin? Maksatko yleensäkin isäsi matkakulut kun tapaatte? Maksoitteko kulukorvauksia äidillesi että hän osallistuu ristiäisiin?

Vanhempia pitää kohdella tasapuolisesti. Jos kustannat toisen vanhemman kulut pitää kustantaa toisenkin.

Vierailija
5/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi sun olisi pitänyt maksaa isäsi matkakulut, saati sitten hänen seuralaisensa. Taitaa olla niitä tyyppejä, jotka vain yrittävät hyötyä kaikesta. Ei kannata tuntea huonoa omaatuntoa. Yleensä vanhemmat maksavat lapsilleen kaikenlaista, ei toisinpäin.
Älä todellakaan maksa hänelle jatkossa mitään.

Vierailija
6/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan sanonut että jos aikuinen ei osaa käyttäytyä aikuismaisesti edes yhtä vuorokautta niin ei tarvi vastaisuudessakaan olla meidän elämässä.
Jos mun lapsella olisi tommonen tossukka vaari ja hänen uusi puoliso niin sanoisin suoraan tälle ämmälle ettei se saa olla meidän elämässä. Jos se ei vaarille käy niin se on terve vaan!

Vierailija
7/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset nyt ovat muutenkin turha tapahtuma. Pakkoliitetään mistään mitään ymmärtämätön lapsi uskontokunnan jäseneksi.

Vierailija
8/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän siis isä lapsen lapselleen? Pervoa.

Vierailija
9/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkaan isäni ei tullut lasteni kastajaisiin. Syy tosin oli se, ettei hän ole pystynyt puhumaan saati olemaan samassa tilassa äitini kanssa sitten eron jälkeen. Ja siitä erosta on melkein 20 vuotta aikaa. Hieman pettynyt olin, mutta kilttinä isin tyttönä ymmärsin ja ymmärrän häntä. Mutta jos syy olisi ollut vastaava kuin ap:lla niin voi olla että ymmärrys ei enää riittäisi.

Vierailija
10/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa äitini kuluja. T.ap

Vierailija
11/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule niin ei tule. Kannattaako siitä nyt sen suurempaa numeroa tehdä.

Jos isälllä ei ole rahaa eikä halua lähteä ilman seuralaista. Ehkä hän kuvittelee teidän rahatilanteen paremmaksi mitä se on.

Vierailija
12/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:59"]

Ristiäiset nyt ovat muutenkin turha tapahtuma. Pakkoliitetään mistään mitään ymmärtämätön lapsi uskontokunnan jäseneksi.

[/quote]

Tästä jos mistä samaa mieltä. Ehkä isä samaa mieltä? Matka ja majoitus oli vaan tekosyy, kun ei kehdannut sanoa asiasta.

Vierailija
13/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aikuisten ihmisten kuulu maksella omat kulunsa. Ihmettelen miksi tuollaiseen keskusteluun on edes ajauduttu.

Onko pitkäkin välimatka ristiäispaikkakunnan ja isäsi välillä.

Vierailija
14/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tule ristiäisiin, niin ei varmaan halua olla tekemisissä ollenkaan.

Vierailija
15/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 12:05"]Eiköhän aikuisten ihmisten kuulu maksella omat kulunsa. Ihmettelen miksi tuollaiseen keskusteluun on edes ajauduttu.

Onko pitkäkin välimatka ristiäispaikkakunnan ja isäsi välillä.

[/quote]

700km. Sanotaan nyt vielä että äituni tulee kauempaa ja käy meillä useamman kerran vuodessa. Ja en minä suutu jis ei ole varaa tulla, on vain kohtuutonta jos mulle suututaan kun en maksa kuluja.

Vierailija
16/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ukkia en edes haluaisi ristiäisiin

Vierailija
17/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unoha koko homma. Et oo kohtuuton. Ristiäiset on tärkein lähipiirille ja jos joku siihen kuuluva ei koe sitä niin, niin olkoon. Mulla äiti veti hernarit nenään kun halusi kutsua siskonsa ja oman äitinsä mun lapsen ristiäisiin eivätkä kehnolla tekosyyllä tulleet. Mua ei hetkauttanut mut äitini oli pitkään vihoissa.

Vierailija
18/18 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isä ei tullut häihin, ei lasten ristiäisiin, ei rippijuhliin, ei lakkiaisiin...

Ja asuu samassa kaupungissa. En taida mennä ukon hautajaisiin.