Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä sisustuksesta? (linkki kuviin)

Vierailija
03.08.2015 |

http://www.etuovi.com/kohde/9513757

Ei ole ainakaan sitä ankeaa valkoista, jota nykyään joka toisessa kämpässä. Ja lautalattia on paljon kivempi kuin se harmaanvalkoinen laminaatti, joka nyt on muodissa! Mutta hiukan menee yli mun mielestä, tuo keittiö on aika öklö. Miljöö näyttää kyllä ihanalta! Mitä mieltä?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana! Itse sisustan enemmän modernin värikkäästi, pastelleja ja niin edelleen, mutta kyllä tuosta todella hyvälle mielelle tuli. Näitä lisää niiden harmaanankeiden sisustushelvettien sijaan!

Vierailija
42/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo helvetin virkistävää olis repiä kaikki noi mauttoman häröt kukkatapetit pois: x

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkäsin tuosta kokonaisuudesta. Tuossa kämpässä ei voisi olla muuta kuin iloinen. Mutta ostajana haluaisin sitten tuon irtaimiston kaupan päälle. Eihän tuonne passaa mikään muu kuin juuri tuon aikakauden kalusteet. Olkkarin tapetin varmaan vaihtaisin, se oli vähän jo liikaa.

Vierailija
44/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollainen punainen nahkanojatuoli (ja mummolassa sohva ja toinen nojatuoli) ja ne ovat ehdottomasti parhaat missä olen ikinä istunut (tai löhönnyt).

Muuten aivan ihana sisustus, tosin tuo sinapinkeltaiseen vivahtava keltainen ei oikein nappaa. Mutta jos se olisi sitruunankeltainen, niin se olisi hyvä.

Vierailija
45/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keittiö! Ja mun lempparitapettia!

Olkkarin värit pois, kokonaisuus olisi kiva.

Vierailija
46/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiiiiivan ihana! Muuttaisin tuonne juosten, mutta vaihtaisin keittiön kaapit, sillä en pidä sinisestä..

Vierailija
47/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät särkee, todella rauhaton. Näyttää nukkekodilta.

Vierailija
48/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! Juuri minun makuuni, vähän lapsille vielä kun olisi makkarit niin ostaisin sisustuksineen heti! :)

Vierailija
49/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verratkaa ikkunoiden tyyliä tuohon 60-luvun viritelmään!

Vierailija
50/50 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin vaatehuoneen/komeron tuosta toisesta eteistilasta. Ja todellakin repisin olohuoneen ja makuuhuoneen tapetit pois. Keittiön tapetit sais jäädä, mutta keittiökaapit menis uusiksi, vähintään maalaus. Kivan erilainen kyllä, mutta sopii varmaan aika harvan makuun. Mua kyllä kiinnostais, jos olisin Turkuun muuttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi