Mitä mieltä tästä sisustuksesta? (linkki kuviin)
http://www.etuovi.com/kohde/9513757
Ei ole ainakaan sitä ankeaa valkoista, jota nykyään joka toisessa kämpässä. Ja lautalattia on paljon kivempi kuin se harmaanvalkoinen laminaatti, joka nyt on muodissa! Mutta hiukan menee yli mun mielestä, tuo keittiö on aika öklö. Miljöö näyttää kyllä ihanalta! Mitä mieltä?
Kommentit (50)
Jännä katsoa, onko miten pitkään myynnissä ja mihin hinta asettuu, jos saadaan myytyä.
Pirteä ja aurinkoinen :) ei ehkä just nappiin minun makuun (esim nuo sohva/tuolit on aika kauheat), mutta paljon sinne päin..
Iiihana! Ainoa ruma tila on kylppäri.
Mainostaa vain myytävää kämppäänsä......
Periaatteessa tykkään värikkäästä ja selkeästä sisutuksesta, mutta nuo kukkakuvioiset tapetit olivat minun makuuni liikaa. Sopivat tosin hyvin asunnon kokonaistyyliin.
No se keltainen olkkari vähän too much.Muuten ok ja en pitänyt sohvakalustuksesta?Muuten tykkäsin.
Todella persoonallinen ainakin! Tulee mieleen joku The Sims-talo. :D En itse tykkää tuollaisesta, mutta hyvin toteutettu ja siisti.
En tykkää noin retrosta. 50-luku menee, tuo 70-luku on tunkkaista.
Muuten tykkäsin paitsi olohuone oli liian värikäs. Ja ne pinkit nahka(?) tuolit olivat rumat..
Mun silmään tuo lattia ei juuri eroa mainitsemistasi harmaanvalkeista. Varmaan ihan kiva jos tykkää tuollaisesta, mutta jos olisin ostamassa asuntoa niin joutuisin vaihtamaan kaiken paitsi sen lattian... :D
Mulle ihan liikaa. Väännetty nuppi siihen toiseen ääriasentoon.
Värit musta ihan ok, mutta vuosisadan alun kivitalossa 60-luvun sisustus tuntuu hiukan hassulta... Ja tuo olkkari on muuten kuin suoraan 60-luvulta, mutta kuitenkin tilaa hallitsee iso musta moderni telkkari..? Olisin laittanut telkkarin vaikka kaappiin.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:39"]Muuten tykkäsin paitsi olohuone oli liian värikäs. Ja ne pinkit nahka(?) tuolit olivat rumat..
[/quote] Ne on vanhat keinonahkasohvat. Mun lapsuudenkodissa oli samat oranssinvärisenä:)
keltanen olkkarissa ja keittiössä ei toimi, mutta muuten aivan ihania kuviatapetteja! ihanaa, et joku uskaltaa :)
En mainosta omaa kämppää, ihan vaan selailin asuntoilmoituksia. En siis itse ostaisi tuota asuntoa, mutta onhan se virkistävän erilainen, esim. tähän verrattuna: http://www.etuovi.com/kohde/975923
ap
Eiks ketään tällä kertaa häirinnyt lokki-valaisin?:)
Ihan kun asuisi Pantone-värikartassa.
värien käyttö on paljon vaikeampaa kuin sen valkoisen ja hyvä värisilmä on tässä ollut. Ongelmana on se, että ostajalla pitäisi olla täsmälleen sama maku. Olisi tavallaan sääli maalata kaikki uusiksi ja repiä nuo kalliit tapetit pois.