700€/kk kolmion vuokra.t.ammattivalittaja
Jos muuttaisi sellaiseen niin saisi lapsikin oman huoneen. Asumistukeahan tuohon varmasti saa myös.
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:24"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:17"]
120 000 sijoitusasunto pk-seudulta,hah haa!Siis mikä?
[/quote]
Käsittääkseni ap on saanut tuon perinnön yli 10 vuotta sitten ja kyllä silloin olisi saanut jopa Helsingistä tuolla rahalla yksiön tai kaksion. Vantaalta tai Espoosta kaksion tai jopa kolmion. 8 vuotta sitten ostin esikoisella Vantaalta vastaremontoidun 32 neliön yksiön ja maksoi 85 000 €
[/quote]Kuten kerroin mulla oli kolmio mutta se meni ex-mieheni takia.ap
[/quote]
Sekin on ollut omaa tyhmyyttäsi, että meni.
[/quote] Niin oli.ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:04"]Meillä on juuri tollanen 700€:n kolmio Helsingin asunnoilta. Meitä on 4, kaksi pientä lasta minä ja mies. Tahtoisin suuremman asunnon, neliön ja mahdollistakin se olis, mutta en oo vielä ihan varma onko se sen arvosta, että siitä maksais sit vähintään 200€ enemmän. Toisaalta haluaisin sen yhden lisähuoneen, josta tulis harrastus/leikki huone. Toisinsanoen lapset sais yhteisen makuuhuoneen ja sitten ison leikkihuoneen olkkarin viereen ja sinne sais myös mun kankaat, langat, maalaus yms. askarteluvälineet ja leivontavälineitä, joita tarvitsen vain kun teen tilauskakkuja.
Nyt ei tavarat millään mahdu minnekään. Meillä ei silleen ole varsinaisesti kauheesti meidän mielestä ylimääräistä tavaraa, mutta just noita kankaita ja muuta. Muutama entisöimistä odottava huonekalu kun miehen kanssa yhdessä harrastetaan tota huonekalujen tuunausta. Mies hoitaa yleensä rakennus puolen ja suuremmat maalaukset ja minä ne yksityiskohdat, suunnittelun ja pikkumaalaukset, kankaat yms.
Saas nähdä jos vaikka hakis reteesti neliöön kun tää menee remppaan! =) Ja se nyt ei varmaan keltään kauheesti pois ole, koska kyllähän meitä kuitenkin neljä on ja vuokra maksetaan itse, ei tuilla.
[/quote]
Paljonko teillä on neliöitä ja missä päin Helsinkiä asutte? Todella halpa
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 17:04"]Meillä on juuri tollanen 700€:n kolmio Helsingin asunnoilta. Meitä on 4, kaksi pientä lasta minä ja mies. Tahtoisin suuremman asunnon, neliön ja mahdollistakin se olis, mutta en oo vielä ihan varma onko se sen arvosta, että siitä maksais sit vähintään 200€ enemmän. Toisaalta haluaisin sen yhden lisähuoneen, josta tulis harrastus/leikki huone. Toisinsanoen lapset sais yhteisen makuuhuoneen ja sitten ison leikkihuoneen olkkarin viereen ja sinne sais myös mun kankaat, langat, maalaus yms. askarteluvälineet ja leivontavälineitä, joita tarvitsen vain kun teen tilauskakkuja. Nyt ei tavarat millään mahdu minnekään. Meillä ei silleen ole varsinaisesti kauheesti meidän mielestä ylimääräistä tavaraa, mutta just noita kankaita ja muuta. Muutama entisöimistä odottava huonekalu kun miehen kanssa yhdessä harrastetaan tota huonekalujen tuunausta. Mies hoitaa yleensä rakennus puolen ja suuremmat maalaukset ja minä ne yksityiskohdat, suunnittelun ja pikkumaalaukset, kankaat yms. Saas nähdä jos vaikka hakis reteesti neliöön kun tää menee remppaan! =) Ja se nyt ei varmaan keltään kauheesti pois ole, koska kyllähän meitä kuitenkin neljä on ja vuokra maksetaan itse, ei tuilla. [/quote] Paljonko teillä on neliöitä ja missä päin Helsinkiä asutte? Todella halpa
[/quote]
72 neliöö. Maunula selittänee halpuuden ;D Mutta Maunulasta mua ei kyllä poiskaan taida saada kun on niin mahtava alue lapsiperheille. Oon miettinyt samoista taloista neliötä. Tähän vissiin ens vuonna tehdään samaan rakennukseen neliöitä.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 16:54"]
Maksoin omasta kolmiosta 400 €/kk asuntolainaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:17"]
120 000 sijoitusasunto pk-seudulta,hah haa!Siis mikä?
[/quote]
Käsittääkseni ap on saanut tuon perinnön yli 10 vuotta sitten ja kyllä silloin olisi saanut jopa Helsingistä tuolla rahalla yksiön tai kaksion. Vantaalta tai Espoosta kaksion tai jopa kolmion. 8 vuotta sitten ostin esikoisella Vantaalta vastaremontoidun 32 neliön yksiön ja maksoi 85 000 €
[/quote]Kuten kerroin mulla oli kolmio mutta se meni ex-mieheni takia.ap
[/quote]
Sekin on ollut omaa tyhmyyttäsi, että meni.