Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eksän näkeminen saa pahalle päälle

Vierailija
03.08.2015 |

Pakko lapsen tähden nähdä suht usein. Joka kerta tonnien vaatteet päällä ja kehuu urasaavutuksillaan. Vituttaa kun tiedän taustan, vuokrat maksamatta yms ja lapsi mielessä vimeisenä ja mulle jatkuvaa kiusantekoa lapsesta jne. Hyvähän se olisi jos saisikin elämänsä ja påänsä hallintaan. Mutta kun tiedän mitä oikeasti on tapahtunut ja tapahtuu ja kuinka paljon minä olen joutunut ja joudun nöyrtymään ja joustamaan niin olisin tyytyväinen jossei sen rumaa naamaa tarvitsisi nähdä enää koskaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätpähän ainakin, että kannatti erota.

M39

Vierailija
2/3 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:52"]Tiedätpähän ainakin, että kannatti erota.

M39
[/quote] juu ei siitä kahta kysymystä. Ei vain olisi kaiken muun lisäksi voimia koko ajan korjata eksän aiheuttamia ongelmia omassa ja lapseni elämässä. On ollu ja on edelleen todella raskas ja vaikea ihminen. Ei vaan jaksaisi seurata kuinka hän saa nyt liidellä hienoa elämää toisten rahoilla ja keskittyä vain itseensä vaikka lapsikin olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 09:52"]Tiedätpähän ainakin, että kannatti erota. M39 [/quote] juu ei siitä kahta kysymystä. Ei vain olisi kaiken muun lisäksi voimia koko ajan korjata eksän aiheuttamia ongelmia omassa ja lapseni elämässä. On ollu ja on edelleen todella raskas ja vaikea ihminen. Ei vaan jaksaisi seurata kuinka hän saa nyt liidellä hienoa elämää toisten rahoilla ja keskittyä vain itseensä vaikka lapsikin olisi.

[/quote]

Tulit sitten tänne valittamaan kuin pieni lapsi. Et sinäkään täysillä valoilla mene