Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon mies

Vierailija
03.08.2015 |

kertokaa siskot pitäisikö lopettaa muuten lupaava suhde alkuunsa kun mies on hyvin kokematon ja oikeasti kyllä todella tumpelo sängyssä. Ei yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä minulle. Klitoriksesta ei ole varmaan kuullutkaan.

Ensimmäinen yritys oli kyllä todella nolo kokemus molemmille. Jos olisin tiennyt ennakolta mitä on odotettavissa olisin varmaankin osannut vähän vaivihkaa ohjata, mutta Nyt olin vaan niin hämmentynyt. Siis oikeasti edes teiniaikojen kokeilut ei ole tuollaista olleet, ainakaan muistini mukaan.

Ihanan herttainen, varmaan tosi kiltti mies. Meillä on yhteisiä harrastuksia ja meielnkiinnon kohteita jne. En vaan tiedä jaksanko ruveta ihan tyhjästä ketään opettamaan ja onko sitten mitään takeita, että edes oppii. Ja missä aikataulussa. Eli entä jos jäisinkin loukkuun suhteeseen, jossa seksi on sitten tuollaista.

Antakaa neuvoja viisaammat

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli nyt vielä kuitenkin kerta kiellon päälle kokeiltua ja juu nyt se tosiaan on tässä. Sanoin jo miehelle, että ajoitus on nyt huono, suhteemme ei varmaankaan tule toimimaan pidemmän päälle ja haluaisin olla joka tapauksessa yksin jonkun aikaa... Näinhän se menee vaikka melkein olisi miehen parhaaks tehnyt mieli sanoa ihan suoraan asiat.

Vierailija
2/13 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksena vaan AP:lle, että sellaisia ne kiltit miehet on, yniseviä tumpeloita suurin osa, kannattaa kiertää kaukaa. Sori vaan, hissukat, ei minulla mitään vastaan kilttejä kundeja ole, mutta seksikumppaniksi en ota. Aviomiehen sellaisesta voi saada, mutta sitten pitää olla joku muu siinä sivussa, jos oikeasti haluaa kunnon kyytiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. 

Vierailija
4/13 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukaan nainen kokematonta miestä halua! Pelimiehet ne naisia kiinnostaa - mitä enemmän kaatoja, sitä parempi.

Vierailija
5/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vähän kyllä riippuu siitä millä tavalla oli osaamaton. Yhteen tapaukseen olen törmännyt, jonka kanssa en olisi ensimmäisen kerran jälkeen enää ryhtynyt mihinkään. Kroppa oli hyvä ja mukava mies ei siinä mitään, mutta siitä vaan tiesi ettei tulisi ikinä toimimaan. Jotenkin ei osannut kuulostella yhtään toista. Noin yleisemmin en antaisi kokemuksen puutteen olla este jos mies on muten mukava, aina voi opetella ja kaikkihan me ollaan joskus opeteltu ihan nollasta. Jossain tilanteessa voisi olla aika ihanaakin opettaa toista.

Vierailija
6/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se minulle

Vierailija
7/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kahdesti, ennenkuin lähdet suhteeseen kokemattoman miehen kanssa. JOS mies vaikuttaa herkältä ja innokkaalta oppimaan, haluaa tehdä asioita ja oikeasti nauttii naisen vartalosta, niin ok. Mutta jos mies vaikuttaa tippaakaan itsekkäältä, ei halua opetella eikä ota vastaan neuvoja, hylkää. Karua, mutta kärsit muuten myöhemmin yksipuolisesta jyystämisestä, jossa vain mies saa ja sinä jäät ilman, joka kerta. Kokemusta on.

Vierailija
8/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:13"]

Klitoriksesta ei ole varmaan kuullutkaan.

[/quote]

Pimpota ovikelloa ja kysy häneltä "hei oisko sulla hetki aikaa jutella klitoriksesta?"

Vierailija
9/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoriin oppiin --->
T: kokematon mies

Vierailija
10/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 01:13"]

kertokaa siskot pitäisikö lopettaa muuten lupaava suhde alkuunsa kun mies on hyvin kokematon ja oikeasti kyllä todella tumpelo sängyssä. Ei yhtään tiedä mitä pitäisi tehdä minulle. Klitoriksesta ei ole varmaan kuullutkaan.

Ensimmäinen yritys oli kyllä todella nolo kokemus molemmille. Jos olisin tiennyt ennakolta mitä on odotettavissa olisin varmaankin osannut vähän vaivihkaa ohjata, mutta Nyt olin vaan niin hämmentynyt. Siis oikeasti edes teiniaikojen kokeilut ei ole tuollaista olleet, ainakaan muistini mukaan.

Ihanan herttainen, varmaan tosi kiltti mies. Meillä on yhteisiä harrastuksia ja meielnkiinnon kohteita jne. En vaan tiedä jaksanko ruveta ihan tyhjästä ketään opettamaan ja onko sitten mitään takeita, että edes oppii. Ja missä aikataulussa. Eli entä jos jäisinkin loukkuun suhteeseen, jossa seksi on sitten tuollaista.

Antakaa neuvoja viisaammat

[/quote]

Opasta ja kouluta siitä itsellesi mieleinen kumppani, rohkeasti vaan opastamaan.

Tuollainen kokematon kelpaisi itsekin.

Vierailija
11/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

opasta ja kouluta. Jos ei oppi ala uppoamaan, voit aina muuttaa mieltäsi. Mutta itsekin olin ihan miehen iässä aika tumpelo (tosin aika herkkä lukemaan eleitä ja tilanteita) - nykyään oikein hyvä monella tapaa. Olin vaan ikisinkku suhteellisen vähillä irtosuhteilla. 

Vierailija
12/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä sitten toinen kerta takana ja paha mieli suoraan sanoen. Mies ei halua missään tapauksessa kuulemma esim. suuseksiä. Se on minulle tärkeää, koska en miehen kanssa muuten laukea, joten tämä oli varmaan sitten tässä. Sanoin hänelle ihan kauniisti, että se on minulle todella tärkeää ja vastaus oli jotain että en rupea pillua nuolemaan, se on ihan varma...

Vierailija
13/13 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitten se oli siinä. ei mahda mitään. Onneksi hän teki asenteensa varsin selväksi niin ei tarvitse aikaa enempiä tuhlata. Älä tuomitse kaikkia kokemattomia tämän tapauksen takia. Onnea uuden etsintään.  

m38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan