mies luki mieluummin sekstasi
Tilasin internetistä seksiasun ja puin päälle, odotin mirstä sängyssä. Mies tuli makkariin, vilkaisi asua ja totesi, että olisi kiva, mutta ei jaksa. Luki sitten kirjaa siinä sängyssä vieressäni puoli tuntia ja nukahti sitten. Onpas nyt viehättävä olo.
Ja joku varmaan haukkuu mut nyt lihavaksi siiderivalaaksi, mutta en ole. Olen normaalipainoinen ja viikkoa sitten kuntosalillakin joku mies tuli iskemään.
Kommentit (37)
Valaisetko asiaa, kuinka usein teillä harrastetaan seksiä normaalisti?
Mihin aikaan se tapahtuu?
Onko se samaan aikaan aina?
Ja miten pitkä suhde teillä on?
Olisi alussa enemmän seksiä?
Kumpi tekee aloitteen yleensä?
Meillä on usein seksiä ja ihan kiihkeää sellaista. En ole koskaan torjunut miestä. Yleensä aloite on miehen tekemä enkä juuri siksi ole aktiivisempi, että en painostaisi häntä. Ajattelin että asu olisi hienovarainen ehdotus eikä vaativa. Mutta seksiä on siis silloin kun mies haluaa, hän on useammin "kieltäytynyt", minä en siis ikinä.
Olen alkanut miettiä, voiko hän joskus pettää. Jos onkin päivällä uuvuttanut itsensä rakastajattaren kanssa... vai onko ihan nooea åikapanokin iso voimanponnistus miehelle, että ei jaksa?
Ollaan lapsiperhe ja pidempän yhdessä jo eli seksiä on aina samaan aikaan samassa paikassa, mutta kyllä ihan vaihtelevaa mielestäni. Tietty miehet ehkä voivat kyllästyä yhteen ja samaan naiseen varmaan.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:14"]
Jospa oli jo liian myöhäistä jaksaakseen sekstailla. Mutta mies olisi voinut sanoa jotakin hieman imartelevampaa, kute "kulta tuo asu on todella seksikäs ja pukee sinua, mutta olen väsynyt, enkä mitenkään jaksa nyt sekstailla, sekstaillaanko huomenna?". Juu tiedän miehet, että kuulostaa jopa hölmöltä, mutta me naiset kaipaamme tällaisia sanoja.
Minulla on onneksi miesystävä, joka kertoo aina, että joku pukee minua tai että olen seksikäs ja kyllä siitä tulee hyvä milei, kun on tehnyt tämän hänen vuokseen. Me naiset tarvitsemme tallaisia sanoja hyvät herrat
[/quote]
Varmaan mies olisi voinut kehua enemmänkin, mutta hän kuitenkin totesi asun olevan kiva. Jos teille kelpaa vain tietynlaiset kehut, niin kirjoittakaa mallilauseet valmiiksi. Loukkaantuminen on varsin helppoa, kun ajattelee asioita vain omista lähtökohdista eikä edes yritä ymmärtää toisen kohteliaisuutta hyvänä vaan väkisn kaivaa jonkun negatiivisen näkökulman asiaan.
Itse olen yrittänyt oikein panostaakin vaimon kehumiseen, mutta en enää jaksa. Kehuni saavat usemmiten tylyn vastaanoton. Joko sanavalitani, äänenpainoni, ilmeeni tai vähintäänkin ajoitukseni on väärä. En halua pahoittaa toisen mieltä, joten jätän sanomatta. Ei hyvä sekään. Kavereilleen varmaan jo valittaakin, etten huomioi mitenkään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:28"]
Onkos se miehet sitten pahasta, jos nainen haluaa miellyttää ja yllättää miehen seksiasulla? Tuosta kritisoidaan toisaalta naisia, ettei koskaan jne. Reaktion soisi olevan hieman kivempi, jos ei jaksa sekstailla. Suomalaiset...
[/quote]
Ja minkäslaisia reaktioita miehet saavat, jos yllättävät puolisonsa? "Näpit irti!", jos yrittää yllätten hyväillä ja suoraa naurua, jos yrittää piristää toimintaa asuilla tai leluilla. Siihen nähden tuo oli varsin maltillnen ja nätti palaute AP:n mieheltä.
Suhteuta tämä tilanne nyt kuitenkin siihen, että en ole koskaan torjunut miestä tai sanonut näpit irti. Teillä voi olla erilailla toki.
Ap
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:38"]
Tilasin internetistä seksiasun ja puin päälle, odotin mirstä sängyssä. Mies tuli makkariin, vilkaisi asua ja totesi, että olisi kiva, mutta ei jaksa. Luki sitten kirjaa siinä sängyssä vieressäni puoli tuntia ja nukahti sitten. Onpas nyt viehättävä olo. Ja joku varmaan haukkuu mut nyt lihavaksi siiderivalaaksi, mutta en ole. Olen normaalipainoinen ja viikkoa sitten kuntosalillakin joku mies tuli iskemään.
[/quote]
No ongelma on taatusti jossain muualla kuin asussa tai ulkonäössäsi. Moni mies (hep!) elää juuri kuvaamasi kaltaista arkea, eli koittaa kaikki temput saadakseen kumppanin kiinnostumaan asiasta.
Toisen haluttomuus on hankala asia, koska haluton osapuoli ei välttämättä näe sitä ongelmana. Kuitenkin taustalla on usein jotain joka on ratkaistavissa. Stressiä, hormoonitasapainon ongelmia, paineita seksin suhteen jne.
Uusi seksiasu tuskin tulee ratkaisemaan tilannetta, mutta keskustelu saattaa. Aloita se muulloin kuin silloin kun "tilanne on päällä". Jos keskustelu ei johda mihinkään vaikka (rakentavaan ja vakavaan sävyyn) sitä koitat viedä eteenpäin, menkää ammattilaisen juttusille.
m38
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 03:27"]
Mielipiteeni miehenä on se, että kaikki ok. Miehesi halusi lukea, ei nussia. Mitä ihmeellistä tässä on? Itselleni ei tulisi mieleenkään painua nettiin keskustelupalstoille kummastelemaan, jos puolisoni ei joku kerta haluaisikaan seksiä, vaikka minä haluaisin.
[/quote]
Ainakaan täällä tuskin olisi naiset heti ehdottamassa eroa jos uudesta kalukukkarosta huolimatta naisesi halusikin lukea kirjaa...
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:17"]
Argh! Kamalaa, ap sua kohtaan! Ihan kuin sun panostaminen ei olisi merkinnyt mitään miehelle! Keskustelun paikka ja pian.
[/quote]
tässä oli jo vähän jujua kun vaan lukee sen "painosti" eikä panosti...
Oikeasti naiset, on toki totta että mies olisi voinut sanailussaan ollut huomioonottavampi jne. Mutta kuvitelkaa nyt huviksenne tilanne toisin päin. Mies on panostanut johon "nyt sekstataaan" tyyliseen. Sanotaan nyt sitten sytyttellyt kynttilöitä makkariin tms. Nainen kokee tilanteen ikäväksi, koska muut asiat painavat mieltä, hän toivoisi erilaista lempeä, väsyttää, Mirva kiusaa töissä tms. eikä näin ollen tee ollenkaan mieli. Nainen haluaa vain lukea hetken kirjaa, jotta arjen murheet antaisivat rauhaa nukahtaa.
Sanovatko kaikki naiset tässä tilanteessa kaikken rakastavimman ja kunniottavimman viestin vai voisiko oikeasti aika usein käydä aika usein niin, että miehelle tulee törppä, torjuttu ja ohitettu olo?
Toki se, että halut ja kommunikaatio ontuu voivat olla oireita monesta asiasta, myös parisuhteen onglemista, mutta on hiukan yksioikoista runtata syytökset yksipuolisesti miehen tontille ilman empatiaa. Samoin kuin minun kuvaamassani kuviossa, jossa mies saa rukkaset.
Ei se kivaa ole (tietenkään), mutta ne ongelmat jotka täytyy ratkoa on jossain muualla kuin siinä asussa.
nimim. Aika helvetisti aloitteita tehnyt ja ilman jäänyt. ***
*** miehet kuin kirjoittavat vastaavan aloituksen kerrotaan heille kolme seuraavaa asiaa:
a) he eivät tee tarpeeksi kotitöitä eivätkä auta lasten kanssa
b) seksi on vaan niin huonoa
c) heidän odotuksensa ovat kohtuuttomat
oli varmaan muitakin mutta ainakin nuo 3 olettamusta toistuu aina. VAIKKA OIKEASTI ONGELMAT ON JOTAIN IHAN MUUTA.
m38
ja nyt vasta luin tuon myöhemmän viestisi, vaikuttaa että teillä yelisesti asiat on kunnossa. Älä lue liikaa yhteen tilanteeseen - nyt kuvittelet pettämistä, koska mies ei kerran halunnut...aika kaukaa haettua.
Ja voin myös todeta, että en itse lämpene esim. seksiasuista pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:42"]
Olen pahoillani ap. Meillä vähän samaa, mutta toi on tosi paha. Olen tosi pahoillani :(
Mitä meinaat tehdä? Ero? Itse mietin eroamista.
[/quote]
Mitä pahaa tuossa oli? Mies kieltäytyi seksistä, koska oli väsynyt ja ei halunnut. Mies jopa yritti omalla kömpelöllä tavallaan huomioida toisen panostamisen vaikkei sillä kertaa syttynytkään.
Kuinka monesti olette naiset torjuneet miehenne aloitteen? Olisiko ollut eron paikka, kun kerran kohtelitte miestänne noin kaltoin? Vai kuinka kaunopuheisesti olette miehenne seksikkyyttä ylistää, jottei hänelle vain tulisi paha mieli.
En toki voi puhua kaikista naisista, mutta kyllä minä olen omissa suhteissani saanut kylmän viileitä välillä jopa tylyjä torjuntoja tyyliin: väsyttää, päätä särkee, en nyt ole sillä tuulella. En muista kertaakaan, että nainen olisi jotenkin muistanut minun tunteistani olla huolissaan kun on aloitteeni torjunut. Ei me miehetkään tunteettomia olla. Tuntuu välillä siltä, että naiset pitävät kovaa meteliä omista tunteistaan ja itsetunnostaan, mutta toisten tunteet ei kiinnosta pätkääkään.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 08:28"]
Onkos se miehet sitten pahasta, jos nainen haluaa miellyttää ja yllättää miehen seksiasulla? Tuosta kritisoidaan toisaalta naisia, ettei koskaan jne. Reaktion soisi olevan hieman kivempi, jos ei jaksa sekstailla. Suomalaiset...
[/quote]
Ei se ole pahasta jos nainen on aktiivinen. Itse olisin todella iloisesti yllättynyt jos näin kävisi. Toisaalta se on ainakin omalla kohdalla niin harvinaista, että voisin oikeasti hämmentyä.
Pitää muistaa myös se, ettei aina vaan jaksa tai halua. Se oikeus kieltäytyä seksistä on jokaisella - myös miehellä. Vaikka toinen ei yllätyksestä ollutkaan innoissaan, se ei vielä tarkoita, ettei pidä toisen aktiivisuudesta ollenkaan. Ajoitus voi ollla huono tai juuri kyseinen yllätys ei ollut toisen makuun. Jos jää painamaan, niin näistä pitää puhua eikä hautoa omassa päässään. Silloin kun saattaa hyvinkin päätyä ihan vääriin johtopäätöksiin.
Täällä miehet jaksavat vääntää tuota "mietipä kuinka usein itse olet kieltäytynyt seksistä". Uskokaa nyt, että kaikki naiset eivät kieltäydy seksistä koskaan. Jos teille on käynyt niin, niin asiaa ei voi auttaa, mutta monissa suhteissa nainen ei koskaan torju miehen lähestymisyrityksiä. Mutta ehkä sitä on nyt näköjään joidenkin vaikea ymmärtää ja ovat siitä syystä katkeria kaikille naisille.
35, aivan totta. Muttä missaat pääpointin täysin.
Ei pointti ole se, että kaikki naiset käyttäytyisivät samalla tavalla (vähemmän haluja kuin miehellään tai kieltäytyvät useammin), vaan se, että kun naista ei haluta sitä pidetään täysin normaalina ja hyväksyttävänä (niinkuin se yleisesti ottaen onkin), kun taas miestä ei (kerran) kiinnosta sitä pidetään syvänä loukkauksena naista kohtaan ja syynä erota (!). Tässä suhtautumisessa on merkittävä ero.
Molemmin päin, jatkuva torjutuksi tuleminen on oikea ongelma, jota kannattaa ratkoa koska se todella haittaa parisuhdetta. Tässä aloituksessa ei tainnut olla edes kyse mitenkään toistuvasti torjutuksi tulemisesta.
Tilannetaju on aina paikallaan näissä jutuissa. Aika ei vain sattunut olemaan otollinen ja siinä se. Ei kannata suurta draamaa kehitellä moisesta.
No voisiko olla että niin makaa kuin petaa?
Että olisiko mahdollista, että ap on torjunut miehen niin monta kertaa tätä ennemmin, että nyt tuli sitten miehelle oivallinen tilaisuus kostaa.
Olen joskus harkinnut moista, kun vaimo on ensin kieltäytynyt järjestelmällisesti seksistä useita kertoja ja tuntuu hölmöltä olla aina se, joka vonkaa ja tekee aloitteita.
Tuntuisi oivalta kostolta toimia joskus juuri näin kuin aloittajan mies, vilkaista hepeneissään keikistelevää vaimoa ja todeta, että ei huvita juurin nyt. Siinäpähän oppisi, että miltä tuntuu, kun torjutaan.
Mutta mistäs minä tiedän. Voihan olla että mies on vähän kummallinen ja sitä tosiaan väsytti. Paitsi että jos jaksaa kirjaa lukea, niin jaksaa sitä nyt sitten saman tien pannakin.