Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutteko salaamaan seksilelunne puolisoltanne?

Vierailija
27.08.2011 |

Minä joudun. ja se vituttaa. Vasta viikko sitten hain kaalimadon paketin ja taas sama tuskailu kuin edellisilläkin kerroilla: Minnehän nämä aarteet taas tunkisi ettei ukko löytäisi niitä. Kai se on sitä miehen alemmuuden tuntoa tai jotain vastaavaa, että suuttuu niin silmittömästi seksilelujen käytöstä.

Olkaa te tyytyväisiä, jotka voitte avoimesti käyttää seksilelujakin yksin ja vaikka yhdessäkin!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan tarvii piilotella seksilelujaan!! En ole mitenkään mustasukkainen niille,ne ei kuitenkaan voita sitä aitoo sauvaa+että leluthan on oiva lisä seksiin... ;-)

Vierailija
2/17 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kaiveli mun laatikoista jotain, ja dildo puski sieltä sit esiin. Oli kuin ei olis huomannutkaan.. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kaiveli mun laatikoista jotain, ja dildo puski sieltä sit esiin. Oli kuin ei olis huomannutkaan.. :D

Vierailija
4/17 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaan tarvitse. Tilaamme mieheni kanssa yhdessä netistä minulle dildot ja geishakuulat sekä miehelleni mastubaattorit. Käytämme leluja sitten yhdessä ja erikseen:)

Vierailija
5/17 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en miehen mielenrauhan takia, vaan siksi, että minua hävettää ne ja niiden käyttäminen.

Vierailija
6/17 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on ne ostanutkin!

Vierailija
7/17 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä voisi salatakaan, kun yhdessä kävimme sen ostamassa ;D

"Pinkkiä ystävää" käytetään yhdessä ja yksin, eikä se ole mieheltä milläänsäkään pois, eihän dildo oikeaa nahkapatukkaa korvaa mitenkään.

N39

Vierailija
8/17 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

han vapaasti saa käyttää ja ostaa jos vainb haluaisi. ennemminkin harmina se ettei vaimoa pahemmin seksi kiinnosta. Olisin ikionnellinen/iloinen jos vaimo haluaisileluja ja muuta kivaa..mutta kun ei niin ei.

Vierailija
9/17 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen kiemurtelevan ja värisevän. Hän saa sillä niin helposti itsellensä tyydytyksen ettei juurikaan halua minua enään.

Eihän tässä näin pitänyt käydä!

Olemme kyllä keskustelleet asiasta. Hän kokee seksuaalisen halun yleensä normaalielämää häiritsevänä tekijänä ja hoitaa sen mielellään pois päiväjärjestyksestä dildollaan. Yleensä silloin kun minä olen vielä töissä.

Vierailija
10/17 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve!

Minä taas haluaisin ostaa vaimolleni hänen/yhteisiä leikkejä varten dildon. VAimo saa raivarin joka kerta kun ehdotan.

Vierailija
11/17 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin piilottelin omia Fleshlighteja ym. omassa vaatekaapissani puolittain salaa. Kyllä vaimoni niihin joskus törmäsi kaappeja siivotessaan tai jotain tavaraa penkoessaan.

Sittemmin kyllästyin piilotteluun ja latasin kaikki seksilelut yhteiselle hyllyllemme. Se kannatti. Vaimoni kiihottuu valtavasti, kun esim. katselee sidottuna vierestä kun nain flesukkaa ilman, että hän pääsee osallistumaan. Hän myös nauttii itse dildoistaan ym.

Seksilelut on parhaimmillaan yhdessä käytettynä!

Vierailija
12/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä ole tohtinut vaimolle näyttää penispumppuani.

Ennen yhteiseen saunaan menoa joskus pumppailen ja kyllä vaimo heti huomaa kullin isottelun.

Vierailija
13/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni tollaisen lelun kanssa, niin annan kyllä sellaista kyytiä että muistaa.

Vierailija
14/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimoni tollaisen lelun kanssa, niin annan kyllä sellaista kyytiä että muistaa.

Samaten. Tai siis en kyllä mitenkään löisi, mutta lähdöt talosta saisi.

Vierailija
15/17 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan kun ostin Fleshlightin, kokeilin sitä kerran vaimon katsellessa. Valitettavasti sain osakseni vain naureskelua, joten eihän siitä mitään tullut. Nykyään pidän omat leluni mieluummin piilossa. Hän käyttää omaa omaa dildoaan, jos käyttää. Ei kuitenkaan minun nähteni.

Vierailija
16/17 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä se on mieheltä pois, jos vaimo saa hyvää nautintoa dildolla? Eihän se dildo tai vibra mikään elävä olento ole..

t. mies

Vierailija
17/17 |
17.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies katsoo mielellään, kun käytän seksileluja ja kiemurtelen orgasmien kourissa. Tuo on mukava lisä muutenkin nautinnolliseen seksielämäämme.