mies luki mieluummin sekstasi
Tilasin internetistä seksiasun ja puin päälle, odotin mirstä sängyssä. Mies tuli makkariin, vilkaisi asua ja totesi, että olisi kiva, mutta ei jaksa. Luki sitten kirjaa siinä sängyssä vieressäni puoli tuntia ja nukahti sitten. Onpas nyt viehättävä olo.
Ja joku varmaan haukkuu mut nyt lihavaksi siiderivalaaksi, mutta en ole. Olen normaalipainoinen ja viikkoa sitten kuntosalillakin joku mies tuli iskemään.
Kommentit (37)
Oli varmaan väsynyt?? Huomenna sittten.
Olen pahoillani ap. Meillä vähän samaa, mutta toi on tosi paha. Olen tosi pahoillani :(
Mitä meinaat tehdä? Ero? Itse mietin eroamista.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:42"]Olen pahoillani ap. Meillä vähän samaa, mutta toi on tosi paha. Olen tosi pahoillani :(
Mitä meinaat tehdä? Ero? Itse mietin eroamista.
[/quote]
En mieti eroa. Ehkä huomenna sitten on seksiä.
Olisi hyödyllistä kuulla miesten mielipiteitä tällaisesta tilanteesta.
Ehkä seksiasu oli liikaa, jos koki sen painostuksena?
Valitan että otsikosta jäi välistä pois sana, eli ..luki mieluummin kuin sekstasi.
Mielipiteeni miehenä on se, että kaikki ok. Miehesi halusi lukea, ei nussia. Mitä ihmeellistä tässä on? Itselleni ei tulisi mieleenkään painua nettiin keskustelupalstoille kummastelemaan, jos puolisoni ei joku kerta haluaisikaan seksiä, vaikka minä haluaisin.
Ei ollut miehelle mieluinen asu. Tai sitten sitä vaan väsytti. Tai on homo (jssap).
Miestenkö pitää aina suoriutua, kun naiset haluaa?
Onko seksistä väsymyksen takia kieltäytyminen vain naisten etuoikeus?
Miehesi sanoi asua kivaksi, mutta nyt ei jaksa. Ei tuossa ollut mitään, minkä takia sun pitäisi ottaa itseesi tai edes märehtiä tästä.
Taitaa olla pitkä suhde takana? Jos oikeesti on väsynyt, silloin nukutaan mielummin kuin pannaan. Nyt mies mielymmin luki kuin nukkuin tai pani.. Niin. Ei se nyt ainakaan kuoleman väsynyt ollut. Mutta saahan sitä kieltäytyä vain jos ei huvita.
Käske sen kuunnella jotain jännittävää äänikirjaa, niin ei nukahda niin nopeasti.
Tuollaista sattuu. Tuskinpa teillä muutenkaan niin lempi leiskuu siellä. Älä tyrkytä itseäsi enää vaan anna miehen tehdä töitä edes hieman sinun eteesi. Tuollainen itsensä nolaaminen tekee vain pahaa ja sitä mieskin varmasti ajaa takaa jollakin tavoin. Älä kuitenkaan ala mihinkään mykkäkouluun tai vastaaviin, olet vain oma itsesi, menet ja tulet niin kuin tähänkin saakka ja todellakin lopeta tuollainen alentava itsensä tyrkytys.
Jospa oli jo liian myöhäistä jaksaakseen sekstailla. Mutta mies olisi voinut sanoa jotakin hieman imartelevampaa, kute "kulta tuo asu on todella seksikäs ja pukee sinua, mutta olen väsynyt, enkä mitenkään jaksa nyt sekstailla, sekstaillaanko huomenna?". Juu tiedän miehet, että kuulostaa jopa hölmöltä, mutta me naiset kaipaamme tällaisia sanoja.
Minulla on onneksi miesystävä, joka kertoo aina, että joku pukee minua tai että olen seksikäs ja kyllä siitä tulee hyvä milei, kun on tehnyt tämän hänen vuokseen. Me naiset tarvitsemme tallaisia sanoja hyvät herrat
Argh! Kamalaa, ap sua kohtaan! Ihan kuin sun panostaminen ei olisi merkinnyt mitään miehelle! Keskustelun paikka ja pian.
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 03:27"]
Mielipiteeni miehenä on se, että kaikki ok. Miehesi halusi lukea, ei nussia. Mitä ihmeellistä tässä on? Itselleni ei tulisi mieleenkään painua nettiin keskustelupalstoille kummastelemaan, jos puolisoni ei joku kerta haluaisikaan seksiä, vaikka minä haluaisin.
[/quote]
Mutta miksi näin epäystävällisesti ap:ta kohtaan pitää olla? Paha olo varmaan muutenkin. Me naiset olemme hyvin, hynin herkkiä
Onkos se miehet sitten pahasta, jos nainen haluaa miellyttää ja yllättää miehen seksiasulla? Tuosta kritisoidaan toisaalta naisia, ettei koskaan jne. Reaktion soisi olevan hieman kivempi, jos ei jaksa sekstailla. Suomalaiset...
Yksi moittii, toinen moittii, kolmas kritisoi...
Toivottavasti ap sinulla on vielä motivaatiota pukeutua seksiasuun. Itsellä menisi halutkin joksikin aikaa
No huh kun tätä lukee. Kyllä monet asiat kuulostavat tutuilta, mutta ettekö te ihmiset voi puhua näistä asioista sen oman kuppanin/puolison kanssa? Juu, tiedän, ei aina onnistu. Mutta kun tämä palstajoraaminen ja toisten kanssa keskusteleminen aiheesta kuin olisitte virtuaalisesti naimisissa toistenne kanssa ei johda mihinkään. Yrittäkää panostaa kuitenkin siihen omaan suhteeseen ja ratkaista asiat siinä. Tsemppiä T.Eronnut ja kova yrittämään nykyisin :)