Mistä 36v mies löytää kavereita?
Kommentit (14)
allu on 37, mutta voi olla väärällä iälläkin
Vierailija kirjoitti:
Golfkentältä, kirkkokuorosta, urheilukatsomosta, työväenopistosta. Toisin sanoen: Kukaan ei löydä sinua sieltä kotoa, pitää lähteä sinne missä ihmisiä on.
Ei kiinnosta tälläset, työväenopisto ehkä.
Vierailija kirjoitti:
allu on 37, mutta voi olla väärällä iälläkin
Ai onko sillä ollu synttärit? Pitkään kirjoitti olevansa 36v
Missä sun lapsuuden, kouluaikojen, opiskeluaikojen kaverit on? Entä työkaverit nykyisestä ja entisistä työpaikoista? Harrastuskaverit? Sisarukset, serkut, naapurit?
Jos matkan varrelta elämän aikana ei ole jäänyt ystäviä mistään, niin todella vaikeeta löytää yståviä aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Missä sun lapsuuden, kouluaikojen, opiskeluaikojen kaverit on? Entä työkaverit nykyisestä ja entisistä työpaikoista? Harrastuskaverit? Sisarukset, serkut, naapurit?
Jos matkan varrelta elämän aikana ei ole jäänyt ystäviä mistään, niin todella vaikeeta löytää yståviä aikuisena.
Olipas taas todella kannustava kommentti, mutta parempaa päivää sullekin.
Kaupasta.
Hivuttaudu leipähyllyllä iholle ja kysy:
"Käytsä usein täällä?"
Nyt ei ole oikea aika nähdä kavereita, korona ei ole vielä ohi!
Älä lähesty miehiä kaupassa patonki kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos matkan varrelta elämän aikana ei ole jäänyt ystäviä mistään, niin todella vaikeeta löytää yståviä aikuisena.Olipas taas todella kannustava kommentti, mutta parempaa päivää sullekin.
Oletko ap?
Miksi pitäisi kannustaa? Meinaan, sehän vain vinkuu kuinka ehdotukset ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä yksi, jolle ap:n ongelma voisi olla todellisuutta.
Lapsuudesta ei jäänyt kavereita, sellaisia, joiden kanssa pitäisi yhteyttä.
Koulussa minua kiusattiin ala-asteen ajan ja muutuin syrjäänveräytyneeksi ja omissa oloissani olevaksi.
No, yksi lapsuudenkaveri on, mutta hän arkailee minua juuri tuon kiusaamiseni takia, vaikka olen monta kertaa sanonut että en ole hänelle jäänyt kaunaa kantamaan.
Ammattiopintojeni aikana jouduin uudestaan kiusatuksi, joten opiskelukavereitakaan ei ole.
Työkavereista en saanut koskaan ystäviä, joiden kanssa viettäisin aikaa yhtä lukuunottamatta, mutta hän on melkoisen introvertti.
Nykyään työskentelen elinkeinonharjoittajana yksinäisessä ammatissa.
No, törmäsin nuoruudessani tyttöön, jonka kanssa perustin perheen, joten en täysin yksinäni elä, mutta ulkopuolisuuden tunne kalvaa minua edelleen.
Golfkentältä, kirkkokuorosta, urheilukatsomosta, työväenopistosta. Toisin sanoen: Kukaan ei löydä sinua sieltä kotoa, pitää lähteä sinne missä ihmisiä on.