Postissa tuli pelottava kirje
sen mukaan nainen on kauneimmillaan 79-vuotiaana
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:29"]
Mulle tulee semmosia pelottavan kauheita kirjeitä missä sanotaan maksa 18,97 euroa 14.8.:-O
[/quote]
Heitä pois tuommoset. Jotain huijausta. Kuulemma tosi monille tulee noita.
Minulle taas tuli, ettei roskasäiliötäni tyhjennetä!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 02:29"]
Mulle tulee semmosia pelottavan kauheita kirjeitä missä sanotaan maksa 18,97 euroa 14.8.:-O
[/quote]
Heitä pois tuommoset. Jotain huijausta. Kuulemma tosi monille tulee noita.
[/quote]
Semmosia missä on osoite ja sanotaan että tämä on sähkölasku? Viitteet ja kaikki, roskiin vaan. Jos tulee karhukirjeitä, sanon että AV-palstalla käskettiin heittää roskiin.;-)
Mullepa ei tule postissa kuin harvoin tuollaisia kirjeitä, joissa kehotetaan maksamaan jotain. Viimeksi taisi tulla n. vuosi sitten.
Ei tule paperisena minulle mutta sähköpostiin tuppaa tulemaan ihan säännöllisesti, niissä ei ole sitä linkkiä jota klikkaamalla poistuisi postituslistalta tai en ole sitä löytänyt :(
Mullekin tulee koko ajan noita maksa se ja se summa tiettyyn päivämäärään mennessä. Ja uhkauksena on, että me katkastaan sulta sähköt jos et maksa! No EN maksa! Mua ei uhkailla!
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 06:43"]
Ei tule paperisena minulle mutta sähköpostiin tuppaa tulemaan ihan säännöllisesti, niissä ei ole sitä linkkiä jota klikkaamalla poistuisi postituslistalta tai en ole sitä löytänyt :(
[/quote]
Minulla ei tule sähköpostiinkaan :) 7.
pelottavampi olisi kirje jossa lukisi että 318.97 € eräpäivä 14.8, varsinkin kun rahaa on tuon verran loppukuukaudeksi muiden odotettujen laskujen jälkeen :)