Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

orgioita ystävien kesken

Vierailija
02.08.2015 |

hei!! onko normaalia että minä ja kaveriporukkani (johon kuuluu 17-20v miehiä ja naisia) harrastamme orgioita. Emme kukaan seurustele toistemme kanssa mutta kokoonnumme usein yhdessä öljyämään toisenme ja aloitamme juhlat. usein myös teemme kilpailuja että kuka tulee viimeisenä. mielestämme se on ollut hienoa että olemme niin läheisiä että pystymme harrastamaan orgioita. ulkopuoliset kaverimme ovat olleet ihmeissään ja kehottaneet lopettamaan tulevaisuutta ajatellen. mitä mieltä olette?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä roviolle?

Vierailija
22/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:53"]

Mistä löydän tälläisen kaveriporukan? T. Janne 

[/quote]

Janne mee nukkumaan, ei oo sun juttu. Trust me.

Vierailija
24/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti älä puutu tähän!

Vierailija
25/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkatte sitten noissa kinkyporukoissa ristiinnaintia.

Vierailija
26/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä. Samankaltaista meininkiä oli meidänkin porukassa nuorempina, enkä kyllä muista että kukaan olisi sitä koskaan katunut tai että siitä olisi mitään ongelmia kenellekään ollut. Itse olen myös kertonut kaikille seurustelukumppaneille asiasta, että kaverien x, y ja z kanssa on vähän erilainen historia kuin ehkä yleensä oletetaan.

Vierailija
27/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:51"]Mikäs siinä. Samankaltaista meininkiä oli meidänkin porukassa nuorempina, enkä kyllä muista että kukaan olisi sitä koskaan katunut tai että siitä olisi mitään ongelmia kenellekään ollut. Itse olen myös kertonut kaikille seurustelukumppaneille asiasta, että kaverien x, y ja z kanssa on vähän erilainen historia kuin ehkä yleensä oletetaan.
[/quote]
kiva tietää ettemme ole ainut tällainen porukka ja että avoimiakik ihmisiä on. toivon että voin kertoa tästä kaikille tuleville kumppaneilleni. ap

Vierailija
28/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 00:46"]

Jatkatte sitten noissa kinkyporukoissa ristiinnaintia.

[/quote]

Olimme istumassa iltaa naisystävieni kanssa. Yksi naisista sanoi voinko piiskata teidät, no kiihotuimme asiasta. Siinä olimme kohta perseet pystyssä, sitten alkoi tulla vyötä, uskomatonta miten siinä kiihottui. Saimme ihan isän kädestä, kunnes tämä piiskaaja sanoi, nyt lutkat nuolette mua. Sidottiin tämä nainen ja nuoleminen alkoi, se oli vitun märkä, yksi meistä keksi että nyt laitetaan käsi vittuun ja niin tehtiin ystäväni tunki kätensä vittuun ja minä nuolin. Yksi fistasi minä nuolin, kolmas antoi surutta remmiä rinnoille. Kuis ollakkaan sinne tuli miehiä, he komensivat meidät lattialle perseet pystyssä. Me kolme saimme vyötä perseillemme, sen jälkeen miehet alkoivat nussia meitä takaapäin. välillä saimme suihin, h-hetkellä he alkoivat nussia suihin. Loppuhuipentuma oli kun he ottivat nenästä kiinne ja ruikkivat lastinsa suihin, pakkohan ne oli niellä. Lepäsimme hetken, kunnes yksi miehistä sanoi, mua kusettaa no tietenkin saimme kuset päällemme, ihanaa. Jälkeenpäi sovittiin että tämä ei jää viimeiseksi kerraksi. Meidän orgiat ovat jatkuneet vuosia, eikä kaduta. Suvi 24v

Vierailija
29/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:51"]

hei!! onko normaalia että minä ja kaveriporukkani (johon kuuluu 17-20v miehiä ja naisia) harrastamme orgioita. Emme kukaan seurustele toistemme kanssa mutta kokoonnumme usein yhdessä öljyämään toisenme ja aloitamme juhlat. usein myös teemme kilpailuja että kuka tulee viimeisenä. mielestämme se on ollut hienoa että olemme niin läheisiä että pystymme harrastamaan orgioita. ulkopuoliset kaverimme ovat olleet ihmeissään ja kehottaneet lopettamaan tulevaisuutta ajatellen. mitä mieltä olette?

[/quote]

Ettekä lopeta. Miksi lopettaisitte?, mitä teidän orgioihin kuuluu muuta kun panemista?. olis kiva olla kärpäsenä katossa, tai fantasiassa mukanaM50+.

Vierailija
30/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Jatkakaa. Silloin kun on vielä mahdollisuus.

Vierailija
31/39 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 11:03"][quote author="Vierailija" time="02.08.2015 klo 23:51"]

[/quote]

Jatkakaa. Silloin kun on vielä mahdollisuus.
[/quote] keskustelun tiimoilta tulimme siihen päätökseen että jatkamme siihen asti kunnes joku löytää sen oikean. ap

Vierailija
32/39 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän tälläisen kaveriporukan? T. Janne 

Vierailija
33/39 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista on tullut nuorena ja sinkkuna touhuttua joidenkin kaverien kanssa. Mikäs siinä, hauskaa oli ja muistelen noita juttuja lämmöllä. :) Sehän on aika selkeää, että jos löytyy parisuhde, niin pitää miettiä voiko kumppanille kertoa ja jatkaa vai ei. Sitten vaan jää porukasta pois.

Vierailija
34/39 |
28.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on, harmi kun itellä kaveriporukassa ei oo noin avoimia ihmisiä. Onnittelut!

Vierailija
35/39 |
29.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä juniorina oli mielenkiintoisia hetkiä erilaisilla reissuilla. Useimmiten asia johtui simppelisti, pieni tila ja paljon sakkia. Mukana kuvioissa myös päihteitä, jotka toi rohkeutta. Eli samaan tyyliin kuin 33 viestin kirjottaneella.

Ei nuo nyt kyllä mitään orgioita silleen ollu, että kaikki panee keskenään. Yleensä homma meni niin että yksi pani ja muut oli samassa tilassa ja väitti etteivät kattelleet. Mutta pienessä hiprakassa muistelen, etten kyl itse välittäny kattelivatko vai eikö. Päinvastoin. Kunnon show vain pystyyn. Tosin kun show oli ohi, tuli yleensä morkkis.

Kivoja aikoja olivat. Kun varttui kolmekymppiseksi, ei seksi enää kiinnostanu puheenaiheenakaan ketään. Toisin kuin taas teininä jätkäsakissa se oli kestopuheenaihe.

Vierailija
36/39 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä siinä 16 - 20 -vuotiaana tuli kaveriporukalla järjestettyä mökkireissuja. Ei ne mitään orgioita olleet, että olisi pantu toinen toisiamme katsellen, mutta hyvinkin tavallista oli että eri öinä oli eri kumppani. Seksin takiahan sinne suoraan sanottuna mentiin. Kai se aika normaalia on siinä iässä, että aletaan olla kypsiä seksiin mutta ei mihinkään parisuhteeseen. Hyvät muistot jäi. 

Vierailija
37/39 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa heittäytymistä. Olisipa itselläkin sellaisia kavereita., että voisimme vaimon kanssa yhdessä harrastaa tällausta. Jatkakaa samaan malliin.

Vierailija
38/39 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä orgioista miten normaaleja ovat, mutta itse olen harrastanut monestikin kaveripariskunnan kanssa kimppaa ja ottanut yhden toisen ystäväni mukaan minun ja rakastajani seksiin.

Samainen rakastaja asui hetken hippikommuunissa ja kerran kun menimme sinne keskellä päivää, olivat hipit syöneet pizzamme ja panivat kimpassa toisiaan olkkarissa.

Arviolta seitsemän haisevaa hippiä siellä bylsi missä lie kamoissa toisiaan (eli ei tosiaan haluttanut mennä mukaan).

Jäbä muutti aika nopsaa pois, heitti haaremihousut helvettiin ja päästiin olemaan rauhassa.

Vierailija
39/39 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo väkisin tulee vaikuttamaan parisuhteen muodostamiseen. On paljon ihmisiä jotka ajattelee, että seksi kuuluu kahden ihmisen välille. Jos vakavan suhteen haluat, on sinun kerrottava menneisyydestäsi. Teillä on niin laaja porukka, että ihan varmasti joku\jotkut on puhuneet asiasta ulkopuolisille. Kumppanille todella loukkaavaa, jos kuulee ulkopuoliselta asiasta, eikä sinulta. Siinä vaiheessa voit olla varma, että on sen jälkeen exä. Toivottavasti käytätte ehkäisyä huolellisesti. Äkkiä leviää sukupuolitauti jos sellaisen joku saa...